;
تفریح و سرگرمی

آزمون قدرت تمرکز: شبدر چهار برگ را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟

هزاران نفر از کاربران اینترنتی پس از تلاش برای یافتن شبدر چهار برگ در این چالش تصویری، با سردرد مواجه شدند. دوستان خود را به چالش بکشید تا ببینند قدرت تمرکز و بینایی چه کسی قوی تر است. با آزمون قدرت تمرکز شبدر چهار برگ همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون قدرت تمرکز: آیا می‌توانید قلب‌های شکسته را در عرض 4 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون قدرت تمرکز شبدر چهار برگ

شکی نیست که چالش های تصویری به یکی از سرگرمی های مورد علاقه هزاران کاربر اینترنتی تبدیل شده است. این نوع از پازل های تصویری نه تنها حواس ما را به چالش می کشند، بلکه توانایی های شناختی ما را نیز آزمایش می کنند. اینگونه است که این آزمون قدرت تمرکز شبدر چهار برگ امروز که در این یادداشت خواهید دید، به دلیل سختی بسیار زیاد، غوغایی در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی ایجاد کرد.

کافی است به تصویری که در زیر به شما نشان می دهیم با دقت نگاه کنید و سعی کنید محل دقیق شبدر چهار برگ را بیابید. خب، تعداد بسیار کمی از کاربران اینترنتی هستند که توانسته‌اند در این چالش تصویری موفق شوند. سختی این آزمون زمانی افزایش می‌یابد که شما فقط 15 ثانیه فرصت داشته باشید تا هدف را پیدا کنید.

آیا احساس می کنید که ظرفیت تصویری کافی برای یافتن آن را دارید؟ خوب، توصیه می کنیم به کوچکترین جزئیات توجه کنید، فقط در این صورت امروز در این معمای تصویری موفق خواهید شد. دیگر زمان را هدر ندهید و ما تصویر را برای شما می‌گذاریم تا بتوانید آن را تجزیه و تحلیل کنید. اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید!

آزمون قدرت تمرکز شبدر چهار برگ

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون قدرت تمرکز

احتمالاً توانسته اید که شبدر چهار برگ را یافته اید. همانطور که به شما گفتیم یافتن محل دقیق شبدر چهار برگ کار آسانی نیست. اگر توانستید آن را در کمتر از 15  ثانیه پیدا کنید، پس شما جزو گروه انحصاری کاربران اینترنت هستید که حس بینایی تقریباً کاملی دارند. اگر برعکس این اتفاق افتاد، نگران نباشید، در اینجا راه حل این چالش تصویری را برای شما قرار می دهیم.

پاسخ آزمون قدرت تمرکز شبدر چهار برگ

تست روانشناسی از نظر زیگموند فروید چیست؟

به گفته زیگموند فروید، آزمون‌های شخصیتی تست‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند ویژگی‌های روان‌شناختی و همچنین ویژگی‌های احساسی و نگرش‌های یک فرد را ارزیابی کنید تا واکنش او را نسبت به شرایط یا افراد خاص مشاهده کنید. به همین دلیل است که هر پاسخ کاربر نتایج متفاوت و در برخی موارد شباهت ها را نشان می دهد.

آیا این پازل تصویری را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ادامه دهید. آیا می خواهید تصویرهای بیشتری مانند این ببینید؟ در اینجا به شما می گوییم که چگونه این کار را انجام دهید. برای این کار فقط باید بخش تفریح و سرگرمی چشمک را دنبال کنید. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

اگر این چالش تصویری را در 7 ثانیه حل کنید،قدرت تمرکزتان عالی است!

آزمون تمرکز: اگر تمام تفاوتهای دو تصویر را پیدا کنید،قدرت تمرکزتان بالاست!

اگر تمرکزتان عالی باشد،در یک نگاه کرگدن را در تصویر شناسایی می‌کنید! 

در صورتی که در 5 ثانیه “A” را در میان اعداد “4”پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 است!

اگر حرف S تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، قدرت تمرکزتان عالی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا