;
تفریح و سرگرمی

قابل توجه چشم عقابی ها:در یک نگاه گربه های موجود در تصاویر را پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با یافتن گربه. یکی از کارهایی که گربه ها خیلی از آنجا آن لذت می برند، پنهان شدن در جاهای مختلف است. به طوری که آدمها یا صاحبان آنها به آسانی قادر به پیدا کردن آنها نباشند. در واقع در این زمینه توانایی ذاتی دارند. این مسئله، آنها را بسیار مرموز و جالب می کند. مطمئن نیستیم که آنها از روی عمد این کار را انجام می دهند. ساید هم صرفاً به این دلیل که دوست دارند هر چند وقت یکبار به حال خود رها شوند و کارهای خودشان را انجام دهند، این کار را به انجام می رسانند.

این بازی جالب گربه ها، باعث شده است تا در فضای مجازی، نوعی سرگرمی ایجاد شود. این سرگرمی ها به شدت قدرت بینایی، دقت و تمرکز افراد را با چالش روبرو می کند. با تست قدرت بینایی با یافتن گربه با بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

تست قدرت بینایی با یافتن گربه

در این مطلب مجموعه ای از عکس های مختلف برایتان نشان داده می شود. شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه، یعنی با یک نگاه گربه های مخفی در تصاویر را شناسایی کنید. شما با کمک این آزمون می توانید، مهارتهای بینایی، دقت نظر و جزئی نگری خود را مورد بررسی قرار دهید. امیدوارم آنقدر دقت نظر و تمرکز داشته باشید که با یک نگاه تمام گربه های مخفی در تصاویر را با یک نگاه شناسایی کنید. در این صورت باید به شدت مواظب قدرت های خدادادی خود باشید و برای رشد آنها نیز بیشتر تلاش کنید.

اگر آماده هستید با دقت به تصاویر نگاه کنید. همانطور که اشاره شده وقت شما بسیار محدود است و شما باید در کمتر از پنج ثانیه هر گربه را در تصویر شناسایی کنید.

تست بینایی

 

تست قدرت بینایی با یافتن گربه

 

تست بینایی

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست

امیدوارم توانسه باشید در همان لحظه اول گربه ها را شناسایی کرده باشید. در غیر این صورت می توانید به تصاویر پایین نگاه کنید.

تست قدرت بینایی با یافتن گربه 4

آزمون قدرت بینایی

 

تست قدرت بینایی با یافتن گربه 6

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت بینایی: چند حیوان در این تصویر وجود دارند!

آزمون  بینایی: اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

تست: قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + ده =

دکمه بازگشت به بالا