;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: آیا می‌توانید جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

تصاویر توهم نوری همواره مورد توجه کاربران در فضای مجازی بوده است. این تصاویر در عین آنکه جنبه سرگرم کنندگی دارند، می توانند سبب افزایش فعالیت و کارکرد مغز شوند. اساساً میزان دقت، تمرکز و حتی جزئی نگری، رابطه مستقیم با نوع عملکرد مغز دارد. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی شما می توانید بار دیگر قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را محک بزنید. این آزمون در چند روز گذشته در فضای اینترنت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و بارها همرسانی شده است. با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی

تصویر امروز شاما یک جنگل پر از درخت است که در قسمتی از تصویر یک جوجه تیغی در حال گردش است. این جوجه تیغی را با یک نگاه دقیق می توانید شناسایی کنید. اگر شما بتوانید در کمتر از 15 ثانیه این جوجه تیغی را پیدا کنید، دارای قدرت بینایی و دقت و تمرکز خوبی هستید. اگر آماده هستید می توانید به تصویر نگاه کنید.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت شناسی ادراک: در ابتدا در این تصویر چه دیدید؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: معمای تصویری: کدام دست یک ثروتمند است؟ در کمتر از 10 ثانیه بگو!

.

.

.

شاید برایتان جالب باشد: آیا کسی که عاشقشی مورد اعتماده؟! با این تست بفهمید

پاسخ آزمون

گاهی اوقات، آنچه در برخی از تصاویر ظاهر می شود، آن چیزی نیست که به نظر می رسد. برای درک آن باید روی ذهن خود تمرکز کنیم. این تصاویر به عنوان توهمات نوری شناخته می شوند. اگر تاکنون توانسته اید که این جوجه تیغی را پیدا کنید، به شما تبریک می گوئیم. در غیر این صورت می توانید برای دیدن این جوجه تیغی به پایین صفحه مراجعه کنید.

البته رکورد این ازمون ذهن که توسط وب سایت fresherslive ارائه شده است، هفت ثانیه است . اما ترجیحاً می تواند 15 ثانیه یا کمتر طول بکشد. اکنون با دقت به تصویر نگاه کنید. به سمت راست تصویر نگاه کنید و می توانید جوجه تیغی را در نزدیکی یک درخت پیدا کنید.

شاید جالب باشد: آزمون دقت ذهن: کدامیک از این سه زن یک ربات نیست؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی پاسخ

شاید جالب باشد: آزمون ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

چرا این آزمون ها مهم هستند:

اگر چه برخی به این آزمون ها تنها از جنبه تفریح و سرگرمی نگاه می کنند، اما باید گفت که این آزمون ها می توانند در بلند مدت در افازایش بهره وری مغزی به ما کمک زیادی کنند. مغر در صورتی می تواند کاراتر باشد که فعالیت مناسب داشته باشد. پرداختن به بازی های فکر نیازمند دقت و تمرکز شدید است و همین مطئله سبب می شود که مغز فعالیت خود را افزایش دهد. با افزایش فعالیت مغز، تمام ارگان های بدنی بهتر عمل خواهند کرد.

شاید بپسندید: تست بینایی یوزپلنگ؛ آیا می توانید ۴ یوزپلنگ پنهان در تصویر را پیدا کنید؟!

اهمیت انجام آزمون دقت ذهن با پیدا کردن جوجه تیغی

نوع زندگی بشر در سال های اخیر باعث نوعی بی تحرکی گردیده است. عدم فعالیت مناسب جسمی و روحی، سلامت او را مورد تهدید قرار داده است. منشا بسیاری از بیماری های مختلف در حوزه سلامت مربوط به همین موضوع است. به همین دلیل برخی از پزشکان معتقدند که ورزش منظم، تغذیه مناسب و همچنین انجام مرتب بازی های فکری منجر به افزایش فعالیت های مغزی می شود.

انجام فعالیت های مغزی می تواند به بهبود عملکردهای شناختی همچون جزئی نگری، دقت، توجه و حضور ذهن کمک کند. محققان معتقدند که یکی از دلایل رشد بیماری هایی همچون ضعف حافظه، آلزایمر و … می تواند کمبود فعالیت مغزی باشد. انجام این تست ها نیاز به دقت و تمرکز کردن دارد و همین مسئله مغز شما را وادار به فعالیت می کند.

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون هوش:کدامیک از زنان با مرد در تصویر ارتباط عاطفی دارد!؟

با انتخاب یکی از ماهی ها، نقاط ضعف خود را بهتر بشناسید!

تست شخصیت: دستان خود را چگونه به یکدیگر قلاب می کنید!

شخصیت شناسی براساس گروه خونی شما !

تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. تصویر اول که جهت تشخیص است هیچ جوجه تیغی درش وجود نداره چون خارج از کادر تصویر قرار گرفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا