;
تفریح و سرگرمی

اگر هویج متفاوت را در 5 ثانیه بیابید، چشمان تیزبینی دارید!

دنیای مدرن سبب کاهش فعالیت های ما شده است. اضافه وزن به مشکل اساسی برخی از افراد تبدیل شده است. لذا راهکارها و درمان های مختلفی برای آن ارائه می شود. قدرت تمرکز و حافظه و به صورت کلی آنچه مربوط به مغز ما می باشد نیز با کاهش فعالیت مواجه شده است. سالها قبل برای ثبت شماره تماس، هر کدام برای خود دفتر یادداشتی داشتیم. شماره های تماس را در آن می نوشتیم و حتی گاهی بدون دفترچه یاددات، شماره ها را به حافظه می سپردیم. اما امروز با رشد تکنولوژی همه آن فعالیت ها که برای مغز مفید بودن، فراموش شده است. آزمون تمرکز با تصویر هویج تلاش دارد، مغز شما را به فعالیت وادار کند. با چشمک همراه باشید.

تصاویری که در بخش بررسی قدرت بینایی و تمرکز و … در وب سایت چشمک ارائه می شوند، همگی  آثار هنری Gergely Dudás می باشد. وی یک هنرمند مجارستانی است که به خوبی توانسته است سرگرمی های جالبی برای فعالیت مغز ارائه دهد. هر کدام از اثار او ذهن و قدرت تمرکز مخاطبان خود را به یک چالش دعوت می کند. برای پاسخ به این چالش ها توجه به یک نکته مهم است و آن یک نکته دقت و توجه است. در این تصاویر باید به بدنبال چیزهایی بود که با جزئیات دیگر تصویر متفاوت است.

بیشتر بخوانید: تست: قدرت تمرکز و بینایی خود را با پیدا کردن روباه‌ها در تصویر محک بزنید!

آزمون تمرکز با تصویر هویج و آثار دوداس

آزمون تمرکز با تصویر هویج، مطلب جدیدی است که قرار است چشم، ذهن و مغز شما را به چالش بکشد. با این چالش همراه باشید و چشم و مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

بیشتر بخوانید: تست: قدرت بینایی خود را با یافتن خرس قطبی در میان ارواح، محک بزنید!

دوداس در این چالش تعدادی هویچ هم شکل را به تصویر کشیده است. اما یکی از هویج ها با دیگری متفاوت است. شما باید بتوانید آن را بیابید. پیدا کردن این هویج متفاوت در کمتر از 5 ثانیه به معنای قدرت مناسب بینایی و توجه و تمرکز خوب شما به جزئیات شماست. البته اگر نتوانستید پیدا کنید، اشکالی ندارد. شما با حل این پازل ها و معماها قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را افزایش می دهید. با تمرین و حل این پازل ها، بعدها برای آزمون های بعدی می توانید سریعتر عمل کنید.

خوب آیا توانستید این هویج را پیدا کنید؟ به تصویر با دقت نگاه کنید:

آزمون تمرکز با تصویر هویج

.

.

.

.

آیا توانستید آن را در کمتر از 5  پیدا کنید؟ اگر نه، نگران نباشید. به جستجو ادامه دهید. جایی همانجاست.

.

.

.

.

.

اگر هنوز آن را پیدا نکرده اید، پاسخ در پایان صفحه نشان داده شده است.

.

اگر می خواهید آنها را ببینید، به پائین صفحه بروید.

.

.

.

.

.

.

.

آخرین فرصت برای بازگشت و جستجوی مجدد!

هویج متفاوت ما فقط چهار برگ دارد بر خلاف بقیه که دارای 5 برگ هستند.

 آزمون تمرکز با تصویر هویج

شما می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: آنچه می‌بینید، علت خودشیفتگی شما را آشکار می کند!

قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

تست شخصیت: با کمک این تست، پنهان ترین کابوس خود در عشق را بشناسید!

 اگر گربه را در 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

تست شخصیت: رنگ مورد علاقه شما، از شخصیت شما می‌گوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا