;
تفریح و سرگرمی

تست: قدرت بینایی خود را با یافتن خرس قطبی در میان ارواح، محک بزنید!

تست قدرت بینایی با خرس قطبی و تست های مشابه، همچنین معماها، سوالات هوش، پازل ها و … به بهبود عملکرد مغز شما کمک شایانی می کند.همان گونه که بدن برای سلامتی نیازمند ورزش است، مغز آدمی نیز نیاز به فعاللیت و تحرک دارد. به خصوص که امروزه ابزارهای دیجیتال، راه فعالیت مغز را مسدود کرده است. ابزارهای دیجیتال کمک زیادی به آدمی می کنند. اما باید بدانید که به کار گیری ابزارهای دیجیتال، عملکرد مغز را کاهش می دهد. به تبع این مسئله قدرت تمرکز نیز کاهش می یابد.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

بسیاری از مشکلات امروزی همچون ضعف حافظه و … مربوط به کاهش فعالیت های مغزی است. بر همین اساس برای تحرک بخشیدن به عملکرد مغز پرداختن به معماها، سوالات هوش و … امری ضروری است. چشمک با شماست با انواع تست ها، پازل ها، سوالات هوش و … که در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: آزمون دقت چشم: اگر آدم برفی‌های بدون بینی را پیدا کنید، چشمان تیزبینی دارید!

درباره دوداس و آثار او

دوداس مجارستانی، نقاشی های جالبی را خلق کرده است.او در نقاشی های خود تلاش کرده است که ذهن و بینایی مخاطبان خود را به چالش بکشد. آثار او در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. چرا که او خیلی خوب توانسته است مغز و ذهن مخاطبان خود را به چالش دعوت کند. او با ارائه جزئیاتی متفاوت در یک تصویر، علاوه بر به چالش کشیدن مغز افراد، قدرت بینایی آنها را نیز محک می زند. دقت در تصاویر و یافتن جزئیات در بلند مدت می تواند به افزایش قدرت تمرکز ما بیفزاید.

وب سایت چشمک تلاش دارد این چالش ها را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. تست قدرت بینایی با خرس قطبی ، تصویر جدیدی است که قرار است چشم، ذهن و مغز ما را به چالش بکشد. با این چالش همراه باشید و چشم و مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

آمادگی برای انجام تست قدرت بینایی با خرس قطبی

این هنرمند مجارستانی در این بازی فکری، در میان حجمی از ارواح، یک خرس قطبی را پنهان کرده است. شما باید بتوانید این خرس را بیابید. پیدا کردن این خرس قطبی در کمتر از 5 ثانیه به معنای تیزبینی و قدرت تمرکز شماست. نشان می دهد که شما جزئی بین هستید و ساده ترین و کوچکترین جزئیات از دیدگان تیزبین شما مخفی نمی ماند. البته اگر نتوانستید پیدا کنید، اشکالی ندارد. شما با حل این پازل ها و معماها قدرت تمرکز و توجه به جزئیات را افزایش می دهید.

با تمرین و حل این پازل ها، بعدها برای آزمون های بعدی می توانید سریعتر عمل کنید. مغز و چشمان شما نیز نیاز به فعالیت و ورزش دارد و چشمک این زمینه را فراهم کرده است.

خوب آیا می توانید این خرس قطبی را پیدا کنید؟ به تصویر با دقت نگاه کنید:

تست قدرت بینایی با خرس قطبی

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید آنها را در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنید؟ اگر نه، نگران نباشید. به جستجو ادامه دهید. جایی همانجاست.

.

.

.

.

.

اگر هنوز آنها را پیدا نکرده اید، پاسخ در پایان صفحه نشان داده شده است.

.

.

اگر می خواهید آنها را ببینید، به پائین صفحه بروید.

.

.

.

.

.

.

.

آخرین فرصت برای بازگشت و جستجوی مجدد!

ایناهاش:

تست قدرت بینایی با خرس قطبی

شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

تست شخصیت: اولین تصویری که می‌بینید از ضعف‌های شما در عشق می‌گوید!

بررسی وضعیت مغز: حیوانات مخفی را در درخت پیدا کنید!

تست شخصیت: یکی از این شش درب را انتخاب کنید تا خود را بهتر بشناسید!

آزمون تمرکز با تصویر خودرو: آیا ماشین مخفی شده در تصویر را می‌بینید!؟

تست شخصیت‌شناسی: انتخاب یک پر، بخشی از شخصیت شما را آشکار می‌کند!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =

دکمه بازگشت به بالا