;
تفریح و سرگرمی

اگر حرف S تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، قدرت تمرکزتان عالی است!

این روزها فضای اینترنت مملو از تست های شخصیت و پازل های تصویری است. بسیاری از این پازل ها طراحی شده اند تا فعالیت مغزی شما را افزایش دهند. مغز شما مجبور به فعالیت می شود. افزایش عملکرد مغز در بلند سبب افزایش دقت، تمرکز و حتی بینایی شما می شود. به این ترتیب این تست ها و پازل ها تمرکز و دقت ما را مورد پرسش قرار می دهند. به هر صورت این پازل ها یک تمرین مهم برای آزمایش مغز شماست. از سوی دیگر این چالش ها می توانند در عین مفید بودن، زمینه سرگرمی را فراهم کنند. بنابراین در این نوشتار قصد داریم آزمون بینایی با یافتن حرف S را با شما به اشتراک بگذاریم. شما باید بیتوانید در عرض 5 ثانیه حرف اس انگلیسی را در میان اعداد 5 پیدا کنید. با آزمون بینایی با یافتن حرف S و بخش سرگرمی چشمک همراه باشید.

درباره آزمون بینایی با یافتن حرف S

این تصویر بسیار ساده طراحی شده است. در تصویر تعداد زیادی عدد 5 دیده می شوند، اما در این میان یک حرف s نیز گنجانده شده است. اگر قدرت تمرکز و بینایی شما عالی باشد در کمتر از 5 ثانیه آن را پیدا می کنید. به یاد داشته باشید که زمان کمی در حدود 5ثانیه برای تکمیل چالش تصویری دارید. پس با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست قدرت بینایی: در 20 ثانیه، 14 حیوان مخفی را شناسایی کنید!

آزمون بینایی با یافتن حرف S

.

.

.

.

.

.

.

این بازی فکری  را با خانواده و دوستان انجام داد و ببینید چه کسی بهترین توانایی را برای این نوع معماها دارد. اگر آن را پیدا کردید، بسیار به شما تبریک می گوییم. اگر نتوانستید معما را به موقع حل کنید، می توانید سعی کنید توانایی های خود را در یک چالش آینده آزمایش کنید. مهمترین چیز این است که شما تلاش کرده اید. در زیر پاسخ این بازی سرگرم کننده ویروسی را به شما خواهیم داد.

.

.

.

پاسخ آزمون

آزمون بینایی:آیا می‌توانید در 10 ثانیه، حرف O را در بین حروف a پیدا کنید!

آزمون بینایی با یافتن حرف S

امیدوارم حرف مشخص شده را یافته باشید. به یاد داشته باشید که نباید زیاد طول بکشد، زیرا ایده این است که در چند ثانیه پاسخ را پیدا کنید.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

تنها افراد تیزبین می توانند همه موجودات استتار شده در تصویر را پیدا کنند!

آزمون بینایی سنجی: آیا می توانید جغد پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

حیوانی که در تصویر دیدید، سن عقلی و ذهنی شما را آشکار می‌کند!

اگر حرف”T” را در 10 ثانیه پیدا کنید، قدرت پردازش مغز شما عالی است!

سوال هوش: اگر می توانید با شش حرکت دخترک را به پشت بام برسانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 3 =

دکمه بازگشت به بالا