;
تفریح و سرگرمی

مردی که تلاش می کنه خودش رو یه زن جا بزنه رو شناسایی کن!

سوال شناسایی مرد متظاهر: مجله خبری چشمک امروز هم با یک ازمون دیگر با شماست. شما در این آزمون باید مردی را که تلاش می کند خود را یک زن جا بزند را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از این ازمون ها بیشتر از آنکه میزان هوش شما را مورد سنجش قرار دهند، بر سنجش توانائیهای شناختی شما همچون دقت، تمرکز و تیزبینی متمرکز هستند. این مسئله از آن جهت اهمیت پیدا می کند که چنسن آزمون هایی می توانند بهترین گزینه برای ورزش مغز و ذهن شما باشند. با مجله خبری چشمک و سوال شناسایی مرد متظاهر همراه باشید.

با توجه به آنچه در سطور بالا به آن اشاره شد، چالشی ترین و سخت ترین معماهای تصویری در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر می گردند. اما واقعا چرا باید چنین آزمون ها و معماهایی را مورد توجه قرار دهیم!؟ چرا باید برای حل آن تلاش کنم؟ در پاسخ باید گفت که این نوع آزمون ها و تست‌های ذهنی به شما این امکان را می‌دهند که تمرکز خود را بهبود ببخشید و اتفاقاً حواس‌تان را از مشکلات روزمره‌ای که معمولاً هر روز دارید منحرف کنید. پس با وبسایت خودتان، مجله خبری چشمک همواره همراه باشید.

شاید بپسندید: اگه اشکال تصویر کشاورز را در یک نگاه تشخیص بدی نابغه ای!

سوال شناسایی مرد متظاهر

آیا شما قادر خواهید بود این معما را که حتی FBI قادر به حل آن در چند ثانیه نیست، حل کنید؟ اگر واقعاً احساس می کنید باهوش هستید، می توانید مهارت های خود را با این چالش که منحصراً برای افراد باهوش طراحی شده است را آزمایش کنید. آیا احساس می کنید که دارای ضریب هوشی بالا و توانائیهای شناختی منحصر به فرد هستید؟ اگر چنین است باید بدانید که آزمون شناسایی مرد در میان زنان بهترین وسیله است تا مطمئن شوید و نبوغ خود را به اطرافیان خود اثبات کنید.

آیا برای رویارویی با سوال شناسایی مرد متظاهر آماده هستید؟ در سوال شناسایی مرد متظاهر سه “زن” را خواهید دید که یکی از آنها مردی است که در لباس مبدل است. ماموریت شما این خواهد بود که او  را تنها در 4 ثانیه بیابید.

در زیر می توانید تصویر کامل را مشاهده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که ذهن خود را از هرگونه حواس پرتی پاک کنید و به جزئیات این صحنه توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید بر آن غلبه کنید و یک رکورد جدید بشکنید.

شاید بپسندید: حکایت کودک حلوا فروش | داستان کودکی که گریه اش مشکل گشا شد!

سوال شناسایی مرد متظاهر

شاید بپسندید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست هوش: کدومیکی از این دو نفر برای مرخصی یه روزه از زندان بیرون اومده!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: حکایت حیله زن مکار: داستان زنی که شرط بست می تواند شوهرش را لب آب تشنه ببرد و بیاورد + قسمت اول

پاسخ سوال شناسایی مرد متظاهر

امیدواریم توانسته باشید که سوال شناسایی مرد متظاهر را رمزگشایی کرده و خود را اول به خودتان و سپس به دیگران اثبات کنید. اما اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، جای نگرانی نیست. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا پاسخ آزمون شناسایی مردی که تظاهر می کند زن است را پیدا کنید.

 

شاید بپسندید: اگر ببر مخفی را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگو که کدام زندانی تصمیم دارد از زندان فرار کند!؟

پاسخ سوال شناسایی مرد متظاهر: شاید هیچ نشانه قابل توجهی که اثبات کدام یکی یک زن است وجود نداشته باشد. اما بر اساس استدلال طراح آزمون، فرد سمت راست یک مرد است. او تلاش کرده با شال گردن سیب گلوی خود را که بیشتر مختص به مردان است را بپوشاند. اگر هوا سرد باشد چرا او یک لباس بهاری و تابستانی پوشیده است. برجستگی یا سیب گلوی او کاملا مشخص است که با دایره سیاه مشخص شده است. شما چه فکر می کنید. پاسخ ها و تحلیل های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: قفل باز را در میان قفل های بسته پیدا کنید!

پاسخ سوال شناسایی مرد متظاهر

شما می توانید سوال شناسایی مرد متظاهر را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگر چشمات مثل عقاب باشه در 10 ثانیه حلزون، قورباغه و موش را بین گربه ها پیدا می کنی!؟

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

بیشتر بخوانید: تست قدرت دید: گنج دزدان دریایی را در جزیره پیدا کنید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از گل ها را انتخاب کن تا بهت بگم چقدر عاشق پیشه ای!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:  اگر پنگوئن بازیگوش رو بین پانداها پیدا کنی چشمای تیز مثل شاهین داری!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: در نگاه اول چی دیدی تا بهت بگم اطرافیان نسبت به شما چه دیدی دارند!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: گربه اخمو تصویر رو پیدا کنی، چشات تیز مثل عقابه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی خیاط دزد | داستان خیاطی که شیک و ماهرانه از پارچه‌هاي مردم مي‌دزدید!

تست هوش: با دلیل بگو که کدوم خانواده ثروتمندتره!؟

 اگر گرگی که در کمین بزهاست را شناسایی کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر کابوی را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا