;
خانواده و زناشوییزندگی

زن شاد و موفق: ۱۰ عادت زن شاد و موفق که او را متفاوت از همه می سازد!

ویژگی های زن شاد: شادی کیفیت زندگی است. افراد شاد حال روحی خوبی دارند و خنده رو هستند، آن ها استرس و غم ندارند. هر چقدر استرس، غم و اندوه ما در زندگی کمتر باشد بیماری های روانی و جسمی ما کاهش می یابد. افراد شاد قدرت یادگیری بیشتری دارند، زیرا آن ها بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و برای دیگران جذاب تر هستند و تمایل به ایجاد ارتباط با آن ها بیشتر از افراد ناراحت و غمگین خواهد بود. این افراد به دلیل دوست داشتنی بودن، روابط اجتماعی بهتری در محیط شغلی و دوستانه خود داشته و در کسب و کار خود موفق تر خواهند بود، همچنین زندگی خانوادگی یک خانم شاد از کیفیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

به طور کلی باید بدانیم، خانم های شاد موفق تر هستند نه این که خانم های موفق، شاد هستند، همچنین زن های شاد از نظر جسمی سالم تر از زنان غمگین هستند. در ادامه مطلب به عادت های زنان شاد و موفق پرداخته شده است که آن ها را با همه متفاوت می سازد.

بیشتر بخوانید: قاتل خاموش زندگی مشترک: زندگی مشترک امروزی این طوری متلاشی میشه!

۱. زنان شاد مثبت نگر هستند

داشتن دیدگاه های مثبت به مسائل از رازهای شاد زیستن است. ایجاد عادت مثبت نگری و سخت نگرفتن نسبت به خودمان و دیگران، ما را به انسانی شاد مبدل می کند. همیشه در هر اتفاقی که در پیرامون ما می افتد به دنبال نکات مثبت باشیم و آن را برای خودمان تبدیل به معضل نکنیم. هر چقدر دیدگاه ما مثبت تر باشد، جریانات زندگی هم به همین سمت و سو می رود.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

ویژگی های زن شاد

بیشتر بخوانید: چراغ سبز خانم ها: نشانه هایی که نشان می دهد یک زن به شما علاقه دارد!

۲.رنگ های شاد را به زندگی خود دعوت می کنند

ویژگی های زن شاد، استفاده از رنگ های شاد در لباس ها و وسایل زندگی، می تواند شادی را برای ما به ارمغان بیاورد. مثلا، رنگ سبز، آرامش بخش است. رنگ آبی، رنگ معنوی است و موجب احساس ارامش، صلح و امنیت می شود. رنگ بنفش، نماد دانایی و احترام است. رنگ قرمز، نماد عشق و هیجان و شور و نشاط است. نارنجی، نشانه خوش بینی و مثبت اندیشی است. رنگ سفید، رنگ پاکیزگی و صلح و آرامش است، بنابراین به جای استفاده از لباس های تیره از رنگ های شاد و زنده استفاده کنیم.

شاید بپسندید: عشق مردان مغرور: ۱۰ نشانه عاشق شدن مردان مغرور!

ویژگی های زن شاد

شاید بپسندید: مردا و زنای شکم بزرگ: اگه شکم بزرگی داری، این بیماری تهدیدت میکنه!

۳.زنان شاد شکرگذار هستند

دیدن داشته ها، نوشتن آن ها و سپاس گذاری بابت بودن شان موجب می شود ما احساس رضایت و شادی بیشتری نسبت به زندگی خود پیدا کنیم. شکرگذاری روزانه، نوشتن و یا بیان هر چیزی که برایش می توانیم شکر بگوییم هر صبح و هر شب ما را شادتر می کند.

برایتان جالب خواهد بود: شریک زندگی تان را مقدم بر والدین و فرزندان تان بدانید + ۱۲ دلیل منطقی!

۴.هدف دار زندگی می کنند

ویژگی های زن شاد، هدف داشتن به زندگی ما معنا می دهد. وقتی به هدف های خود فکر می کنیم و برای آن ها برنامه ریزی می کنیم به انسان با انگیزه تر و شادتری مبدل می شویم. نیازی نیست در شروع، هدف های خیلی بزرگ برای خود تعیین کنیم، بلکه با داشتن هدف های کوچک و رسیدن به آن ها می توانیم عزت نفس و اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و حس ارزشمندی بیشتری کرده و خودمان را بیشتر دوست داشته باشیم و به دنبال آن از زندگی و خودمان بیشتر لذت برده و شادتر باشیم.

احتمالاً بپسندید: صدا زدن همسر: شوهرت را در جمع چگونه صدا بزنید؟

۵.زنان شاد به خود پاداش می دهند

هدیه گرفتن و دریافت پاداش همیشه موجب شادی و خوشحالی می شود. می توانیم زمان پایان کارهایی که در لیست برنامه هفتگی یا ماهانه خود داریم، به خودمان پاداش دهیم. مثلا، به خودمان قول دهیم اگر یک کتاب را در عرض یک هفته به پایان رساندیم برای خودمان جایزه بخریم.

شاید بپسندید: جهاز داماد: داماد جهیزیه چی باید بیاره؟

ویژگی های زن شاد

بیشتر بخوانید: این ۶ رفتار همسرت رو هرگز تحمل نکن!

۶. عزیزان خود را در آغوش می گیرند

در آغوش گرفتن عزیزان و کسانی که دوستشان داریم ما را سرشار از انرژی های مثبت و شادی می کند. هر روز عزیزان خود را در آغوش بکشیم. خودمان هم می توانیم بازوهای مان را بدور خود بگیریم و خودمان را بغل کنیم. ماساژ دادن هم می تواند این احساس خوب و شاد را در ما ایجاد کند.

احتمالاً بپسندید: عادت های مثبت زندگی: ۹ عادت جالبی که زندگی شما را زیر و رو می کند!

۷. زنان شاد کمال گرا نیستند

ویژگی های زن شاد، کمال گرا بودن یعنی استانداردهای عالی برای خود و انجام کارهای خود در نظر بگیریم. این کار موجب می شود تا نرسیدن به آن شرایط مطلوب، مدام انجام آن کار را عقب بی اندازیم. کمال گرایی اشتیاق ما را برای انجام کارهای مان از ما می گیرد و لذت خیلی از اقدام های مان را از ما دریغ می کند. سعی کنیم استانداردهای خود را پایین بیاوریم و فکر نکنیم باید همه ی شرایط مهیا شود تا ما دست به اقدامی بزنیم، بلکه باید با همین شرایط موجود شروع کنیم و از روند کار لذت ببریم.

بیشتر بخوانید: خواستگار خوب: چطور تشخیص بدم که خواستگارم خوبه یا بد؟

طنان مثبت نگر

بیشتر بخوانید: جذب شدن مرد به زن: ۱۰ رفتار زنانه که دل هر مردی رو می بره!

۸. زنان شاد سرزنش گر نیستند

برای شاد بودن یکی از عادت هایی که باید در خود ایجاد کنیم، این است که صدای منتقد و سرزنش گر درون خود را خاموش کنیم و نگذاریم به هر بهانه ای ما را به باد انتقاد بگیرد و عزت نفس ما را نابود کند، بلکه بر عکس تا این صدا را در ذهن خود شنیدیم به خودمان فرمان سکوت بدهیم و برعکس آن خودمان را ستایش کنیم و جملات تاکیدی مثبت را در ذهن خود و یا با صدای بلند تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

ویژگی های زن شاد،  به اتفاق هایی فکر کنیم که در آن ها موفق بودیم و کارها را به خوبی انجام داده ایم و مدام به خودمان یاد آوری کنیم که انسان شایسته و توانمندی هستیم و لایق بهترین ها می باشیم. یادمان باشد، دیگران را نیز سرزنش نکنیم، زیرا با سرزنش دیگران در آن ها احساس بدی نسبت به خودشان ایجاد می کنیم.

احتمالاً بپسندید: چگونه مردان را دلتنگ خود کنیم + ۹ روش موثر

ویژگی های زن شاد

بیشتر بخوانید: اگه با موی خیس می خوابی منتظر این ۹ اتفاق وحشتناک باش!

۹.بخشنده هستند

ویژگی های زن شاد، تنها موفقیت نمی تواند موجب رضایت ما در زندگی و شادی ما شود، بلکه معنویات در زندگی ما نقش مهمی دارند. منظور از معنویات حتما داشتن دین و مذهب نیست، بلکه منظور داشتن معنا و مفهوم در زندگی و خیرخواهی است. این که فقط خودمان را در زندگی نبینیم و به دیگران هم فکر کنیم و برای کمک و محبت به آن ها هم برنامه ای داشته باشیم. این گونه زندگی کردن، شادی فراوانی به زندگی ما می بخشد.

شاید بپسندید: مادر مهربان و دانا کودک عصبانی و پرخاشگر خود را با این روش آرام می کند!

۱۰. زنان شاد خودشان را دوست دارند

ویژگی های زن شاد، شاید از مهم ترین عادت زن های شاد این است که خودشان را دوست دارند و هر روز این را جلوی آینه به خود می گویند، آن ها به خوبی از خودشان مراقبت می کنند و برای سلامتی جسم و روح خود ارزش قائل هستند.

شاید بپسندید: رگ خواب زنان: ۹ توصیه به مردان برای به دست آوردن رگ خواب همسر!

ویژگی زن شاد

شاید بپسندید: کودک و دیدن برخی صحنه ها: این ۶ صحنه نامناسب را هرگز نباید کودک تان ببیند!

ورزش می کنند، خوب لباس می پوشند، به ظاهر خود می رسند، سفر می روند و برای خود وقت صرف می کنند، همچنین خودشان را مجبور نمی کنند که کارهایی را انجام دهند که دوست ندارند، در آخر این که زن های شاد منتظر نمی مانند تا دیگران و وقایع بیرونی آن ها را شاد کنند، بلکه آن ها شادی را خودشان به زندگی خود دعوت می کنند.

بیشتر بخوانید: خواستگار نداشتن دختر: اگه میخوای بدونی چرا خواستگار نداری، اینو بخون!

.

.

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دلسردی همسر: این ۶ رفتار باعث دلسرد شدن و دوری همسرتان می شود!

بی محبتی شوهر: شوهرم اصلا به من محبت نداره، با بی محبتی او چه کنم؟

احتمالاً بپسندید: ازدواج رمانتیک بهتر و موفق تره یا ازدواج توافقی؟

شاید بپسندید: ۱۱ راز زنی که شوهرش واسش میمیره!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. اینهاهمش حرفه،توپاراگراف اول حرف خودتون رو ردکردین،من زنهایی رودیدم که خودشون بودن شادهم نیستن،گرم باکسی جزشوهرشون نمی گیرن موفق هم بودن،یادمه یه دخترزیبایی موقعی بچه بودم که گرم وپرانرژی وحرارت ومهربان بود تومحله مازندگی می کردآخرش همین رفتاراباعث شدخودسوزی کنه،پس خودتون باشید،حافظ میفرماید:چون حسن عاقبت نه به رندی وزاهدیست—–آن به که کارخودبه عنایت رهاکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا