;
خانواده و زناشوییزندگی

نشانه های همسر دروغگو: ۸ نشانه رایج که همسر شما دروغ می گوید

نشانه های همسر دروغگو: آیا تا به حال متوجه شده اید که همسرتان به طور ناگهانی گوشی همراه یا حساب های کاربری خود را رمز گذاری کرده؟ یا به شما دروغ می گوید که در یک مهمانی در دفتر مشغول است و شب دیر به خانه می آید؟ این دروغ گفتن ها، نشانه های هشدار دهنده ای هستند که مشکلی در رابطه شما به وجود آمده است. شما باید سعی کنید تا مشکل را پیدا کنید.

در بخش خانواده و زناشویی به ۸ مهم ترین نشانه های همسر دروغ گو پرداخته شده است. با دنبال کردن این نشانه ها تا دیر نشده، رابطه زناشویی و زندگی مشترک تان را نجات دهید.

بیشتر بخوانید: خصوصیات همسر خوب: ۱۰ نشانه که همسر خوبی انتخاب کردی

۱.اجتناب از تماس چشمی

شایع ترین علامت دروغ گفتن زمانی است که همسرتان از تماس چشمی اجتناب می کند. اگر همسرتان معمولا وقتی سؤالی از او می‌پرسید، بدون این که به شما نگاه کند به شما پاسخ می‌دهد، نشانگر این است که او دروغ می‌گوید. این نشان می دهد که او نمی خواهد هیچ اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذارد و می خواهد به طور کلی از مکالمه اجتناب کند.

۲.از پاسخ مستقیم طفره می‌رود

نشانه های همسر دروغگو، از همسرتان می‌پرسید، دیشب با یکی از دوستانت به رستورانت رفته بودی؟ پاسخ او این خواهد بود: “چرا فکر می کنی با دوستم بیرون رفتم؟ ” یا “چرا این را از من پرسیدی؟” او از شما می خواهد که واکنش خود را ارزیابی کنید و کمی زمان بگذارید تا پاسخ هایی را ارائه کنید که کمترین دردسر را برای او به همراه داشته باشد.

او همچنین این کار را انجام می دهد تا بررسی کند که آیا شما واقعا چیزی را می دانید یا نه، و اگر نمی دانید، از آن علیه شما استفاده می کند و شما را به دلیل شک به او، سرزنش می کند.

نشانه های همسر دروغگو

۳.قبل از جواب از آواها و صداها بیش از حد استفاده می‌کند

اگر همسرتان غافلگیر شود، ممکن است برای دروغگویی وقت بخرد. او از صدا ها و آواها زیادی مانند امممم یا آه، آها… استفاده خواهد کرد. همچنین ممکن است به دلیل عصبی بودن، حواس پرت و بی قرار به نظر برسند. گاهی اوقات، لحن او ممکن است رسمی شود، که این نشان دهنده فشار برای حفظ دروغ است.

بیشتر بخوانید: همسر خوب: ۱۰ بهترین ویژگی یک زن خوب و برازنده در زندگی

۴.زمان زیادی برای پاسخ دادن نیاز دارد

نشانه های همسر دروغگو، فرض کنید از همسرتان یک سوال ساده می‌پرسید، مثلاً «به بانک رفتی؟» او مستقیما با «بله» یا «نه» پاسخ نمی‌دهند، بلکه سعی می‌کند با کاری مشغول شود و فقط زمان بخرد و به یک پاسخ معقول برسد.

۵.زبان بدن او غیر عادی می شود

اگر فردی دروغ می‌گوید و احساس عصبی بودن می‌کند، اغلب تا حدی در زبان بدن نامناسب او ظاهر می‌شود. او شانه های خود را بالا می اندازد، کمی بیشتر عرق می کند، با موهای خود بازی می کند و سعی می کند پشت اشیاء فیزیکی مانند صندلی یا میز پنهان شود. اگر با دقت مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که زبان بدن او غیرعادی است و او چیزی را پنهان می کند.

۶.لحن یا گفتار او تغییر می کند

نشانه های همسر دروغگو، هنگام دروغ گفتن، همسر شما ممکن است ناگهان شروع به لکنت کند یا زبانش لغزش کند. او همچنین ممکن است سریعتر از حد معمول صحبت کند تا سریع ترگفت و گو را پایان دهد. به علاوه او ممکن است با استفاده از محبت هایی که معمولا از آنها استفاده نمی کند، محبت آمیز رفتار کند.

بیشتر بخوانید: مرد ایده آل: مرد خوب با این ۸ تکنیک سلطان قلب همسرش می شود!

نشانه های همسر دروغگو

۷.به یک داستان نمی چسبد

نشانه های همسر دروغگو،  از او بخواهید یک حادثه را توصیف کند و چند روز دیگر دوباره بپرسید. اگر پاسخ او متفاوت باشد، ممکن است دروغ بگوید. این غیر قابل اشتباه نیست زیرا ممکن است همسر شما حافظه ضعیفی داشته باشد. اما اگر او دروغ می گوید، هر بار که از او در مورد یک رویداد یا حادثه بپرسید، داستان او مدام تغییر می کند.

۸.تلفن همراه او رمز دارد و از شما دور نگه می دارد

نشانه های همسر دروغگو، اگر همسرتان چیزی را پنهان می کند، مطمئن می شود که تلفن او برای شما خارج از محدوده است. او آن را با یک کد قفل می کند و حتی ممکن است در اکثر مواقع آن را در حالت بی صدا نگه دارد. وقتی در اطراف او هستید، او بلافاصله تلفن را قفل می کند. اگر او به تماس های دور از شما پاسخ دهد، نمی خواهد شما چیزهایی را بدانید و حتی ممکن است به شما دروغ بگوید.

بیشتر بخوانید: زن مورد علاقه مردان: ۲۰ ویژگی یک همسر خوب و ایده آل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا