;
زندگیخانواده و زناشویی

مردان عاشق این خصوصیات زنان می شوند که احتمالا از آن ها بی خبرید!

اگرچه گفتن این که مردان از زنان چه می‌خواهند دشوار است. اما اقدامات ظریف و معینی وجود دارد که زنان انجام می‌دهند و این باعث می شود که مردان مخفیانه آن ها را دوست داشته باشند. در واقع چه یک پسر تازه شروع به قرار گذاشتن با یک زن کرده باشد یا با او رابطه متعهدانه ای داشته باشد، عاشق برخی خصوصیات او می شود. در واقع برخی کارهای کوچکی که زنان انجام می دهند به شدت برای مردان جذاب است. باعث می شود آن ها بی اخیتار عاشق آن زن شوند. در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به سوال می پردازیم که مردان عاشق چه نوع زنان می شوند؟ در واقع کدام خصوصیات و کارهای زنان باعث می شود، مردان عاشق آن ها شوند؟

بیشتر بخوانید: کشش مرد به زن: مردان جذب این ۶ ویژگی فیزیکی زنان می شوند!   

مردان عاشق این ۱۵ خصوصیات زنان می شوند که احتمالا از آن ها بی خبرید!

۱.گذاشتن سر روی سینه او

مردی وقتی روی کاناپه دراز کشیده و تلویزیون تماشا می‌کند. یا بعد از یک روز طولانی در رختخواب دراز می‌کشد. یکی از بهترین احساس‌ها وقتی است که شریک عاطفی او سرش را روس سینه اش می گذارد و از همان فاصله نزدیک به او خیره می شود.

۲.مردان عاشق چه نوع زنان می شوند، درخواست حمایت

مردان از این احساس لذت می برند که انگار در حال محافظت هستند و توانایی انجام هر کاری را دارند. از این که شریک زندگی اش از او برای کارهای حتی کوچک درخواست کمک می کند او لذت می برد. به علاوه درخواست حمایت و کمک از مرد باعث می شود او فکر کند که آغوش او امن ترین جای جهان است. در واقع این یکی از جذاب ترین کارهایی است که دختران انجام می دهند.

۳.انجام اولین حرکت

فشار زیادی روی مردان وجود دارد که همیشه شروع کننده هر کاری باشند. گاهی اوقات، ممکن است مردان فکر کنند که این انتظار بیش از حد زورگویانه است یا بیش از حد پیامک ارسال می کند. به همین علت ممکن است او اصلاً به شما پیامک ندهد. بنابراین انجام اولین حرکت از سوی شما به هر دوی تان کمک می کند.

۴.ابتدا به او پیامک ارسال کنید

مردان نیز عاشق احساس محبت هستند و اگر واقعاً به شما علاقه داشته باشد به شما فکر خواهد کرد. ارسال یک پیام کوتاه به او روزش را شاد می کند و باعث ایجاد یک گفتگوی خوب می شود.

مردان عاشق چه نوع زنان می شوند

۵.از او قدردانی کنید

به یاد داشته باشید، اگر مردی برای رابطه شما تلاش زیادی می کند، دوست دارد از قدردانی شما را بشنود. مردان نیز همانند زنان عاشق محبت، قدردانی و جملات عاشقانه هستند.

بیشتر بخوانید: زبان بدن: ۹ نشانه مهم که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!

۶.به او بگویید واقعا چه احساسی دارید

در حالی که او باید بتواند احساسات شما را از رفتار شما بخواند، برخی از مردان به رویکرد مستقیم تری نیاز دارند. شما باید هر چند وقت یک بار به مردان در مورد احساسات تان نسبت به او بگویید. این باعث می شود که او در درون احساس گرما و لذت کند.

 

۷.مردان عاشق چه نوع زنان می شوند، بوسیدن او

مردان هم مانند زنان نیازهای عاطفی دارند. لمس کردن، بوسیدن و هم آغوشی فیزیکی را دوست دارند. بنابراین او را هنگام تماشای تلویزیون یا صحبت کردن یا موقع رفتن و آمدن از سرکار او را ببوسید.

۸.بازی با موهای او

اگر او مشغول کاری است یا روی کاناپه دراز کشیده، بی اختیار با موهایش بازی کنید و به او لبخند بزنید. نوازش موها به او حس عالی می دهد. إحساس آرامش و عشق می کند.

۹.تعریف کردن او در شبکه های اجتماعی

یکی از چیزهایی که مردان دوست دارند، تعریف و تمجید دختران از آن ها در شبکه های اجتماعی است. اگر مردی برای تان کاری انجام می دهد، خوب است گاهی در شبکه های اجتماعی از او صحبت کنید. البته مواظب باشید زیاده روی نکنید.

۱۰.مردان عاشق چه نوع زنان می شوند، پوشیدن لباس او

هر چند وقت یک بار بهتر است یکی از لباس های او بپوشید و برای مدتی جلوی چشمان او باشید. این کار بهترین حس را برای مرد می دهد. زیرا باور می کند که شما چقدر به او عشق و علاقه دارید. طوری که حتی لباس های او را هم دوست دارید.

مردان عاشق چه نوع زنان می شوند

بیشتر بخوانید: راز زوج های شاد: چگونه زندگی زناشویی شاد و پر هیجان داشته باشیم؟

۱۱.گوش دادن به او

زنان بهتر از هر کسی می دانند که گوش دادن یک نیاز است. گاهی فقط باید حرف های مردان را شنید و اجازه داد که او تمام حرف هایش را بزند. زیرا مردان نیز نیاز به شنیده شدن دارند. شما با گوش دادن عمیق به حرف های او برایش احساس ارزشمند بودن بدهید.

۱۲.برقراری تماس چشمی

وقتی می نشینید، ارتباط چشمی با او را حفظ کنید و در مورد چیزی که برای او مهم است، واقعاً درگیر گفتگو شوید. این به او اجازه می‌دهد بداند که شما به آن اهمیت می‌دهید. حتی اگر قبلا به آن توجهی نداشته اید.

۱۳.وقتی با دوستان تان هستید به او پیامک بدهید

این یک واقعیت است که مردان نسبت به زنان غیرتی می شوند. آن ها دوست دارند زمانی که شما بیرون می روید با دوستان یا همکاران تان حتما به یاد او باشید. به همین خاطر بهتر است در طول زمانی که بیرون هستید به او پیامی بدهید و احوالی بپرسید. زیرا این باعث می شود که او لبخند بزند و بفهمد که وقتی بیرون هستید هنوز به او فکر می کنید.

 

۱۴.مردان عاشق چه نوع زنان می شوند، محبت کردن

لازم نیست در ملاء عام به روی او بپرید یا بلند بلند جیغ بزنید و خوشحالی کنید. اما چیزهای کوچکی مانند گرفتن دست او در حین راه رفتن، در آغوش گرفتن او در صف خواربارفروشی، یا قلاب کردن بازوی خود به دست او در حین ورود به مهمانی باعث می شود که او احساس عالی پیدا کند. به او نزدیک شوید و به او بگویید که به بودن با او افتخار می کنید.

۱۵.او را با خوراکی ها غافلگیر کنید

مردان عاشق غذاهای خوشمزه هستند. گاهی تلاش کنید برای او از غذاهای مورد علاقه اش آماده کنید.

مردان عاشق چه نوع زنان می شوند

۱۶.او را به دوستان و همکاران تان معرفی کنید

مردان دوست دارند که دوستان و همکاران نزدیک همسرش را بشناسد. به همین خاطر بهتر است از قبل او را با همکاران و دوستان خود معرفی کنید. این طوری جای سوالی در ذهن همسر تان نمی ماند.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

۱۷.برای او از کلمات تایید کننده استفاده کنید

مردان برای شاد ماندن به چیزهای زیادی نیاز ندارند. آن ها دوست دارند تلاش ها و کارهای او دیده شوند. تلاش هایی که برای همسر و خانواده اش انجام می دهد را همسرش ببیند و با جملاتی قدردانی و او را تایید کند. زیرا روابط یک خیابان دو طرفه است. قدردانی و کلمات تأییدی به مردان کمک می کند احساس خاص بودن و امنیت بیشتری داشته باشند.

۱۸.برنامه ریزی برای قرارهای عاشقانه

خبر خوب این است که برای شاد کردن یک مرد نیازی به حرکات عاشقانه بزرگ نیست. او با آمادگی های کوچک برای یک قرار عاشقانه خوشحال می شود. زیرا رابطه جنسی برای مردان بسیار مهم است. زمانی که زنی آمادگی می گیرد و پیش قدم می شود و شب خاصی را برای او رقم می زند، مرد دیگر چیزی از زندگی نمی خواهد. به علاوه با این کار زن، مرد احساس مهم بودن می کند.

۱۹.یاد آوری چیزهایی که دوست دارد و دوست ندارد

دختری که توجه می کند، دختری است که به او احساس خاص بودن می دهد. قطعا به یاد دارد او از چه چیزهایی خوشش می آید یا از چه چیزهایی متنفر است. به همین خاطر گاهی فیلم مورد علاقه اش را با هم ببینید یا برایش غذای مورد علاقه اش را آماده کنید.

۲۰.مردان عاشق چه نوع زنان می شوند، به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید

عاشق شدن کار آسانی نیست بلکه کار زیادی می‌طلبد. البته خوشبختانه روش‌های زیبا و شایان ستایش زیادی برای انجام کارهایی وجود دارد که مردان دوست دارند. به روش های مختلف به او یادآوری کنید که چقدر دوستش دارید. مثلا یک یادداشت با جملات عاشقانه را در جیب او بیندازید تا در طول روز پیدا کند. یا در حالی که در حال تماشای تلویزیون است، گونه او را ببوسید. این چیزهای کوچک باعث لبخند او و شما می شود.

بیشتر بخوانید: ۸ روش خانگی فوق العاده موثر برای درمان اختلال نعوظ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا