;
زندگیخانواده و زناشویی

کشش مرد به زن: مردان جذب این ۶ ویژگی فیزیکی زنان می شوند!   

وقتی مردی را می‌بینید او عمدی یا غیر عمدی سر تا پای شما را نگاه می کند. در همان دیدار اول، مردان تمام ویژگی های فیزیکی زنان را دیده است. این توجه و دقت مردان به دلیل همان کشش طبیعی است که مردان نسبت به زنان  دارند. اما شاید ندانید که معمولا مردان بیشتر به کدام ویژگی های فیزیکی زنان نگاه می کنند. معمولا مردان در ابتدا به ویژگی های خاص فیزیکی زنان دقت می کنند. در واقع مردان به صورت طبیعی به دنبال ویژگی های هستند که با باروری، جوانی و سلامتی در زنان مرتبط است. بنابراین در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی چشمک به این موضوع می پردازیم که کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است؟ دانستن این موضوع به شناخت بهتر علاقمندی های مردان کمک می کند.

کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است، تصور اشتباه

هان طور که اشاره شد، بسیاری از جنبه‌های ظاهری و ویژگی های فیزیکی یک زن از نگاه مردان جذاب است. اما در کنار آن‌هایی که شاید دیده یا شنیده باشید موارد عجیبی نیز هستند که از نگاه یک مرد در یک زن بسیار جذاب است. به ویژه برخی ویژگی های فیزیکی زنان در نگاه اول توجه مردان را به خود جلب می کند. این موضوع تقریبا در مورد همه‌ی مردها صدق می‌کند. اما اکثر زنان از این نکات آگاه نیستند.

با این حال، امروزه، بسیاری از ما تصور اشتباهی داریم  که مردان واقعاً کدام ویژگی را در زنان جذاب تر می دانند. زیرا رسانه ها و تبلیغات، استانداردهای غیرواقعی زیبایی را تعیین می کنند. این باعث می شود زنان باهوشی که شغل تمام وقت دارند تحت فشار قرار بگیرند تا شبیه یک سلبریتی فتوشاپ شده به نظر برسند. آن‌ها احساس می‌کنند باید درآمدی که به سختی به دست می‌آورند را صرف مربی‌های شخصی، تزریق لب و اکستنشن مو کنند تا جذاب تلقی شوند.

بهتر است خانم‌های عزیز همه این ها را فراموش کنید. زیرا مغز مردان برای جذابیت دیدن زنان طوری طراحی شده است که احتمالاً بر ویژگی‌های متفاوتی از آنچه فکر می‌کنید، متمرکز هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های واقعی که مردان در زنان دوست دارند را با هم مرور کنیم.

کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است

بیشتر بخوانید: زبان بدن: ۹ نشانه مهم که فردی شما را دوست دارد، حتی اگر به زبان نیاورد!

  مردان بیشتر جذب این ۶ ویژگی فیزیکی زنان می شوند!

۱.کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است، چشمان درخشان

تحقیقات نشان می دهد که مردان چشم های درخشان درشت یا بادامی را جذاب تر می دانند. زیرا مردان چشم های درخشان را با زنانگی، سلامتی، جوانی و باروری یکی می دانند. به علاوه چنین چشم هایی همچنین نشانه‌ای از سطح بالاتر استروژن در زنان است که باعث تناسب بیشتر در تولید مثل می‌شود. این به این دلیل است که هورمون زنانه استروژن از رشد استخوان های صورت جلوگیری می کند، که باعث می شود چشم ها در چهره زنانه درخشان و گاهی برجسته تر شوند.

تماس چشمی نیز یکی از ترفندهای بسیار قدرتمند جذب مخاطب است. وقتی به کسی علاقه مند باشیم مردمک چشم ما گشاد می شود. مردمک های گشاد شده جذاب به نظر می رسند زیرا عموماً بیشتر جذب کسانی می شویم که متقابلاً جذب ما می شوند. مهم تر این که با چشم ها می توان خیلی چیزها را گفت و یک نگاه خاص در چشمان یک نفر می تواند اندورفین مرد را تحریک کند.

کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است

 

۲.دندان های سفید و لبخند بزرگ

دندان های سفید و زیبای شما نشانه سلامت و ژنتیک خوب است. برخی از افراد حتی دندان‌های سفید را با داشتن موقعیت بالاتر مرتبط می‌دانند که جذاب‌تر به نظر می‌رسد. فقر، بیماری و تغذیه نا مناسب همگی باعث زردی دندان ها می شوند و هیچ یک از این ویژگی ها جذاب نیستند. سفید بودن دندان ها باعث لبخند بیشتر شما می شود و لبخند یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده جذاب است. لبخند زن به مرد نشانه هایی می فرستد که ذاتاً موافق، مثبت و قابل برخورد است. با این حال، یک لبخند زیبا بدون دندان‌های زیبای، تاثیر زیادی نخواهد داشت.

مطالعه ای که توسط افراد Match Group انجام شد. نشان داد که مهمترین ویژگی افراد در اولین قرار ملاقات دقت به دندان های طرف مقابل است. از ۵۵۰۰ بزرگسال مجرد بالای ۲۱سال، ۶۰ درصد از مردان و ۷۱ درصد از زنان ادعا کردند که در اولین ملاقات به دندان های طرف مقابل دقت کرده اند. به علاوه مطالعات دیگری نشان داده است که یک لبخند زیبا می تواند منجر به موفقیت در زمینه های دیگر مانند شغل شما شود.

۳.کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است، انحنای بدن

انحنای بدن زنان برای مردان بسیار جذاب است. آن ها با دقت به انحنای بدن زنان نگاه می کنند. محققان دانشگاه بیلکنت ترکیه به ۳۰۰ مرد، عکس‌هایی از سیلوئت‌های زنانه با درجات مختلف انحنای بدن را نشان دادند. از مردان خواستند زنانی را که از نظر آن ها جذاب‌تر هستند، انتخاب کنند. اکثر مردان بیشتر جذب زنان با انحنای ۴۵.۵ درجه می‌شدند، زیرا پشت آن‌ها را برجسته می‌کرد و آن را بزرگ‌تر نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: شناخت زبان بدن زنان: ۱۰ نشانه که زنی عاشق شما شده است

4. نسبت دور کمر به باسن

یکی از شناخته شده ترین ویژگی های بدنی که مردان در زنان ترجیح می دهند، باسن پهن است. دکتر دوندرا سینگ از دانشگاه تگزاس می گوید، دریافت که مردان به طور خاص نسبت دور کمر به باسن را ۰.۶۷ به ۰.۸۰ ترجیح می دهند. زیرا به نظر می رسد برای بچه دار شدن ایده آل است و همچنین نشان دهنده سلامتی است. نسبت پایین تر ممکن است نشان دهنده این باشد که یک زن برای زایمان مناسب نیست. در حالی که نسبت بالاتر می تواند مشکلات باروری مرتبط با اضافه وزن را نشان دهد.

کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است

 

۵. کدام ویژگیهای فیزیکی زنان برای مردان جذاب است، پوست شفاف

پوست صاف و شفاف نشانه جوانی، سلامتی و انتخاب های خوب زندگی است. به نظر می رسد یک زن با پوست خوب، رژیم غذایی سالمی دارد و به خودش اهمیت می دهد و از خود به خوبی مراقبت می کند. در واقع، پوست خوب یکی از معدود شاخص های فوری سلامتی است که یک مرد وقتی یک بار به شما نگاه می کند، متوجه آن می شود. این به خودی خود یک ویژگی جذاب است، اما جذابیت دیگری نیز وجود دارد که پوست شفاف نشانه باروری است.

۶. موهای پرپشت و سالم

موهای پرپشت با سلامتی، جوانی و شادابی مرتبط است. با افزایش سن یا زمانی که سلامت تغذیه ای ندارید، موها نازک می شوند. موهای بلند، ضخیم و سالم به طور جدی برای اکثر مردان جذاب است. زیرا احتمالاً موهای دلپذیر شما را با باروری، زیبایی و زنانگی مرتبط می کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۶ بهترین و موثرین غذاهای افزایش دهنده میل جنسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا