;
خانواده و زناشوییزندگی

عدم تعهد مرد به زن: ۱۰ دلیل واقعی که چرا مردها نمی خواهند به یک زن وفادار باشند!

عدم تعهد مرد به زن: تعهد مبنای هر رابطه پایداری است. به خصوص بیشتر زن ها به دنبال رابطه ای هستند که در آن تعهد وجود داشته باشد. در مقابل از همه مردان نمی توان انتظار داشت که به راحتی نسبت به رابطه ای متعهد شوند. معمولا بسیاری از مردان رابطه عاطفی را برای سرگرمی، خوش گذرانی و نیازهای جنسی می خواهند و قصد ندارند رابطه آن ها به ازدواج منجر شود. در حالی که زن ها به دنبال رابطه بلند مدت در قالب ازدواج هستند. در این مطلب بخش خانواده و زناشویی، ۱۰ علت واقعی که چرا برخی مردان نمی خواهند به یک زن متهد شوند بررسی شده است. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چرا مردان تمایل دارند با زن بزرگ تر از خود وارد رابطه عاشقانه شوند + ۸ دلیل جالب

۱.او هنوز هم می خواهد در زمین بازی کند

عدم تعهد مرد به زن، هنگامی که یک مرد متعهد می شود، شانس قرار ملاقات با زنان دیگر را از دست می دهد. اکثر مردها سعی می کنند تا زمانی که می توانند از این فرصت استفاده کنند، به خصوص زمانی که مطمئن نیستند به دنبال چه چیزی هستند.

احتمالاً بپسندید: چرا شوهرم حرفاشو بهم نمیگه +  ۶ راه حل ساده و موثر!

۲.دختران سریع تر از پسرها بزرگ می شوند

“تعهد” برای برخی از پسرها به معنای “بزرگ شدن” است. بسیاری از مردان نمی خواهند بزرگ شوند یا می خواهند تا آنجا که ممکن است روند بزرگ شدن را به تعویق بیندازند. تعهد نشانه بلوغ است، و برخی از پسرها به‌خصوص در دهه بیست و چند ساله‌شان به سادگی بیش از حد نابالغ هستند. بنابراین نباید از آن ها انتظار تعهد و وفاداری را داشت.

شاید بپسندید: فحاشی کودکان: با فحاشی و بد زبانی کودک مان چه کنیم + ۷ راهکار موثر

عدم تعهد مرد به زن

۳.یک نفر دیگر وجود دارد

عدم تعهد مرد به زن، برای یک مرد سخت است که به یک زن متعهد شود، اگر زن های دیگر را در ذهن خود تصور کند و در نتیجه او حاضر نیست به یک زن متعهد شود.

احتمالاً بپسندید: راه های جذب خواستگار خوب: با استفاده از این ۱۰ روش به زودی خواستگاران زیادی را جذب می کنید!

۴.او اولویت های دیگری دارد

در زندگی، برقراری تعادل بین عشق، خانواده، کار و غیره دشوار است. اگر چیزهایی در زندگی او وجود داشته باشد که بیشتر از زندگی عاشقانه اش به او توجه شود، او به چیزهای دیگر متعهد می شود و تا زمانی که بتواند با عشق به زن های مختلف کنار می آید.

احتمالاً بپسندید: شاد کردن شوهر: ۱۵ ترفند جالب برای شاد کردن شوهر

۵.او تجربه بدی از گذشته دارد

عدم تعهد مرد به زن، این امکان وجود دارد که او تجربه بدی با دوست دختر قبلی داشته باشد یا فرزند طلاق باشد. درد حل نشده در گذشته می تواند او را از تعهد به یک زن باز دارد.

بیشتر بخوانید: خواسته های زن مدرن از مرد: ۱۰ چیزی که زنان امروزی از مردان می خواهند!

۶.او می ترسد که به نتیجه نرسد

عدم تعهد مرد به زن، تعهد مستلزم ریسک است. شما اساساً در حال غوطه ور شدن هستید و انرژی را در رابطه سرمایه گذاری می کنید. برخی از مردان احساس می کنند که ارزش امتحان کردن را ندارد مگر اینکه ۱۰۰% مطمئن باشند که جواب مثبت را  می گیرد. بنابراین اگر مردی در مورد نتیجه رابطه عاطفی خود دچار تزلزل باشد، هرگز نمی تواند به یک زن متعهد شود.

برایتان جالب خواهد بود: محبوب بودن: ۷ رفتاری که باعث می‌شود همیشه محبوب باشید و دیگران بیشتر به شما احترام بگذارد!

۷.هیچ یک از دوستان او متعهد نشده اند

اگر بتوانید اولین پسر گروه دوستانش را متعهد کنید، باید شما را تحسین کرد. اکثر مردان می خواهند در نهایت متعهد شوند، اما نمی خواهند اولین نفر باشند. بنابراین اگر هیچ یک از دوستانش به زنی متعهد نشده او هم تلاش نمی کند تا به زنی متعهد شود.

احتمالاً بپسندید: به دست آوردن قلب مرد: با این ۹ ترفند جدید قلب مغرور ترین مردا رو هم به دست می یاری!

عدم تعهد مرد به زن

۸.او فقط رابطه جنسی می خواهد

عدم تعهد مرد به زن، متأسفانه، برخی از مردان فقط به دنبال رابطه جنسی هستند. آن ها زمانی که در یک رابطه قرار می گیرند اولین چیزی که برای شان مهم است، رابطه جنسی است. چنین مردانی همیشه از شریک عاطفی خود رابطه جنسی می خواهند. بنابراین چنین مردانی هرگز به یک زن متعهد نمی شوند زیرا او به خاطر تمایل جنسی اش نمی تواند از سایر زن ها بگذرد.

مشکلات بینایی کودکان: چرا کودکان در سنین بسیار پایین دچار مشکلات بینایی می شوند؟

۹.او آنقدر به شما علاقه ندارد که متعهد شود

عدم تعهد مرد به زن، یکی از دلایل مهمی که یک مرد به زنی متعهد نمی شود این است که او علاقه زیادی به آن زن ندارد. او واقعا عاشق نیست فقط شریک عاطفی اش را برای سرگرمی و خوش گذرانی می خواهد. اما هرگز شما را به عنوان فردی که در نهایت به او متعهد خواهد بود، در نظر نمی گیرد.

شاید بپسندید: عادت های اشتباه زنان: ۱۴ عادت اشتباه زنان که زیبایی و جوانی شان را نابود می کند!

۱۰.بیش از حد به او فشار می آورید تا متعهد شود

عدم تعهد مرد به زن، اگر قرار است متعهد شود، بگذارید خودش به آن لحظه برسد. اگر شما به او فشار وارد کنید ممکن است بیشتر از شما دور شود. بنابراین ترجیح دهید که او به طور طبیعی به تنهایی تصمیم بگیرد و نه به این دلیل که تحت فشار قرار گرفته است. فقط به این فکر کنید که وقتی کسی به شما فشار می آورد که متعهد شوید چه احساسی دارید.

بیشتر بخوانید: دروغ گفتن زن به مرد: ۹ دروغ رایجی که همه زن ها به مرد ها می گویند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا