;
خانواده و زناشوییزندگی

به دست آوردن قلب مرد: با این ۹ ترفند جدید قلب مغرور ترین مردا رو هم به دست می یاری!

به دست آوردن قلب مرد: به سختی می توان مردی را پیدا کرد که قبلا رابطه عاطفی را تجربه نکرده باشد. در واقع، از نظر آماری، اکثر مردان بالغ تا سن ۳۵ سالگی حداقل چند رابطه عاطفی جدی یا همسر داشته اند. اما روابط آن ها پایدار و همیشگی نبوده است.

البته این بدان معنا نیست که هیچ مردی آماده نیست که با شما رابطه پایدار داشته باشد. اما به‌جای این که کورکورانه برای جلب توجه او کارهایی را انجام دهید و به بهترین‌ها امیدوار باشید، باید خود را با چند استراتژی محکم برای به دام انداختن یک مرد آماده کنید. در این مطلب بخش خانواده و زناشویی، ۹ نکته موثر برای به دست آوردن قلب یک مرد برای شما ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ مهمترین رفتار و نشانه که زنی عاشق شما شده است!

۱.سرگرمی ها و علایق او را پیدا کنید

مطمئن شوید که او حداقل یک سرگرمی یا علاقه مشابه شما دارد تا وقتی زمان صحبت در مورد چیزی در تاریخ ملاقات تان فرا می رسد، چیزهای مشترک زیادی داشته باشید که بر اساس آن مکالمه را پایه گذاری کنید. اگر نه، نگران نباشید – فقط از او سؤالاتی در مورد خودش بپرسید تا زمانی که بفهمد او به چه چیزهایی علاقه دارد.

به دست آوردن قلب مرد، سرگرمی های زیادی در خارج وجود دارد و مطمئناً یکی از آنها را پیدا خواهید کرد که هر دو از آن لذت ببرید. فقط به یاد داشته باشید که سرگرمی ها را متنوع و جالب نگه دارید تا او را خسته نکنید!

برایتان جالب خواهد بود: محبوب بودن: ۷ رفتاری که باعث می‌شود همیشه محبوب باشید و دیگران بیشتر به شما احترام بگذارد!

۲.زیاد تماس نگیرید یا همیشه پیامک ارسال نکنید

به دست آوردن قلب مرد، اگر این رویکرد را در پیش بگیرید، به احتمال زیاد او فکر می کند که علاقه شما به او سطحی است. درعوض، مطمئن شوید که تلفن شما هر پنج دقیقه یک بار بوق نمی زند و هر شب قبل از خواب با او تماس نگیرید. او این را به عنوان چسبندگی می بیند که باعث می شود از شما دور شود. در عوض، سعی کنید تماس ها و پیام های خود را متعادل نگه دارید و اجازه دهید او نیز گاهی اوقات با شما تماس بگیرد. باید هر از چند گاهی برایش پیامک بفرستید تا به شما فکر کند و دلتنگ شما شود. این طوری شما احساس خواهید کرد که کنترل دارید و او احساس خواهد کرد که به فضای او احترام می گذارید. این در نهایت به نفع شما خواهد بود. زمانی که زمانش برسد، او هیچ مشکلی در کنار شما نخواهد داشت، زیرا قبلاً برای او «دست نیافتنی» بودید.

احتمالاً بپسندید: شاد کردن شوهر: ۱۵ ترفند جالب برای شاد کردن شوهر

به دست آوردن قلب مرد

۳.برای شروع با او دوست باشید

به دست آوردن قلب مرد، لازم نیست ابتدا به اعماق استخر بپرید فقط به این دلیل که او را می خواهید! آرام باشید و دوستانه، سرگرم کننده، و با محبت باشید. سعی کنید تشخیص دهید که او از یک زن چه می خواهد و سپس همان باشید. اگر او به فضای باز علاقه دارد، یک گردش در فضای باز به مکان مورد علاقه اش برنامه ریزی کنید، اگر به فناوری علاقه مند است، آخرین ابزارها را با هم بررسی کنید، اگر عاشق فیلم است، سعی کنید یکی از آنها را تماشا کنید. با گذشت زمان، متوجه خواهید شد که چیزی بیش از دوستان شده اید و قبل از اینکه او متوجه شود، جرقه ای به وجود می آید.

مشکلات بینایی کودکان: چرا کودکان در سنین بسیار پایین دچار مشکلات بینایی می شوند؟

۴.زبان بدن او را تماشا کنید و یاد بگیرید که چگونه آنها را بخوانید

به دست آوردن قلب مرد، در جامعه امروزی، اکثر مردم هنر شنونده بد بودن را در زمان مکالمه معنادار فرا گرفته اند. با این حال، اگر توجه کنید، او آنچه را که در مورد شما دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد و همچنین سرنخ هایی در مورد اینکه چه کاری می توانید انجام دهید تا او شما را بیشتر دوست داشته باشد، به شما می دهد.

شاید بپسندید: عادت های اشتباه زنان: ۱۴ عادت اشتباه زنان که زیبایی و جوانی شان را نابود می کند!

۵.برای به دست آوردن آنقدر سخت بازی نکنید

اگر او شما را دوست دارد، به او بگویید. برای این کار نیازی نیست آتش را دوباره شعله ور کنید یا از راه خود دست بردارید – فقط عادی رفتار کنید و اگر در مورد چیزی که به شما علاقه دارد به او گوش دهید. به احتمال زیاد وقتی او متوجه شد که چقدر جالب هستید، احساسات او نسبت به شما بیشتر خواهد شد. سخت بازی کردن چیزی است که شاید سال‌ها پیش کار می‌کرد، اما این روزها یک ترفند قدیمی است. اگر می خواهید او شما را دوست داشته باشد، این کار را برای او آسان کنید!

بیشتر بخوانید: راه های جذب خواستگار خوب: با استفاده از این ۱۰ روش به زودی خواستگاران زیادی را جذب می کنید!

۶.از او یا عیوب او انتقاد نکنید

به دست آوردن قلب مرد، مهم است که قبل از اینکه بدانید او به شما علاقه دارد یا نه، رابطه عالی را در ذهن خود تنظیم نکنید، اما اشکالی ندارد که به چیزهایی در مورد او توجه کنید و به او بگویید که ممکن است به توجه نیاز داشته باشند. فقط مراقب باشید که در مورد چیزهای بی اهمیت زیاد انتقاد نکنید. اگر می خواهید او شما را دوست داشته باشد، خوبی های او را بشناسید، حتی اگر دوست نداشته باشد.

شاید بپسندید:  بازیگر جذاب و مشهور سینمای هند، ایرانی الاصل هستند!!

به دست آوردن قلب مرد

۷.هدایای کوچک به او بدهید

حس تشریفات در عشق امری اجتناب ناپذیر است و عشق زیبا نیاز به مدیریت دارد. هدایای جالب برای زوج هایی که می خواهند رابطه خود را تقویت کنند عالی است. می توانید به مرد خود هدایای کوچکی مانند سگک کمربند سفارشی بدهید که نشانه ای آشکار از عشق است. وقتی او هر روز از این سگک های کمربند استفاده می کند، می تواند به شما فکر کند، عاشقانه و متفکر!

۸.با احساسات خود صادق باشید

به دست آوردن قلب مرد، از ابراز محبت نسبت به این شخص در حضور دیگران نترسید، زیرا مهم نیست که مردم در مورد “عشق کور است” چه می گویند و چگونه همه چیز را بهتر می کند، همه با رابطه شما موافق نیستند. اگر وقتی با او هستید خوشحال هستید، از نشان دادن آن به دنیا نترسید.

به دست آوردن قلب مرد، علاوه بر این، نادیده گرفتن وجود یک شخص در زندگی شما تنها باعث می شود که او احساس ناخواسته ای کند. بنابراین، با بیان اینکه چقدر او را دوست دارید، او شروع به دوست داشتن شما خواهد کرد.

۹.به او فضا بدهید

به دست آوردن قلب مرد، اجازه دادن به مردی که دوست دارید کمی فضا داشته باشد، لزوماً به این معنا نیست که او نیز چنین احساسی نسبت به شما ندارد. ممکن است فقط به این معنا باشد که او به زمان نیاز دارد تا در مورد چگونگی بیان آنچه در ذهنش است فکر کند.

بیشتر بخوانید: عدم تعهد مرد به زن: ۱۰ دلیل واقعی که چرا مردها نمی خواهند به یک زن وفادار باشند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دو =

دکمه بازگشت به بالا