;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: دزد اسب کجا قایم شده!؟

آزمون شناسایی دزد اسب: این روزها تصاویر و پازل های معمایی به مهمترین و جذاب ترین محتواها در فضای مجازی تبدیل شده اند. این تست ها علاوه بر اینکه می توانند جنبه سرگرمی داشته باشند، در عین حال می توانند، برای سلامت مغز مفید باشند. محققان معتقدند که بخش قابل توجهی از بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه و فراموشی، تا اندازه ای ارتباط مستقیم با کاهش فعالیت های مغزی دارد.

معماها، جداول، تست های هوش و … نقش مستقیم در افزایش عملکرد مغز دارند و در بلند مدت می توانند قدرت تمرکز، دقت و هوش ما را افزایش دهند. با آزمون شناسایی دزد اسب با مجله خبری چشمک همراه باشید. شما باید در 5 ثانیه بتوانید چهره مخفی دزد تصویر را پیدا کنید. با کمک آزمون شناسایی دزد اسب می توانید تیزبینی و نکته سنجی خود را اثبات کنید.

شاید بپسندید:بیمار باندپیچی شده همسر زن گریون هست یا زنه توهم زده!؟

آزمون شناسایی دزد اسب

در تصویر آزمون شناسایی دزد اسب، مردی دیده می شود که سعی می کند اسبی را که رم کرده است را متوقف کند. ظاهراً مرد خوش شانس نیست، زیرا تصویر نشان می دهد که او در شرف کشیده شدن بر روی زمین است. به نظر می رسد اسب از چیزی ترسیده است. چیزی که مرد قادر به دیدن آن نیست. آگر شما تیزبین باشید می توانید یک چهره مخفی دزد را پیدا کنید. احتمالاً این چهره سبب رم کردن اسب شده است. کاری که در مرحله بعد باید انجام دهیم این است که مکان دقیق چهره را که در صحنه ظاهر می شود را پیدا کنیم.

برای افزودن سختی بیشتر به این معمای تصویری، تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا مکان مرد را بیابید. به یاد داشته باشید که شما فقط همین مقدار زمان دارید  تا متوجه شوید که دقت و تمرکز و در عین حال بینایی خوبی دارید! اگر آماده هستید به تصویر آزمون شناسایی دزد اسب نگاه کنید!

شاید بپسندید: داستان شرط چهل دروغ: حکایت چوپانی که چهل دروغ گفت و با دختر پادشاه ازدواج کرد!

آزمون شناسایی دزد اسب

احتمالا بپسندید: اگه چشات مثل شاهین تیز باشه تو یه نگاه ساعت مشکل دار را پیدا می کنی!

.

.

.

احتمالاً بپسندید:اگه ریاضی‌ات خوبه بگو حاصل عبارت 35-18÷6+7-48÷3=؟ چند می شود!؟

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی دزد اسب

در این مرحله ممکن است برخی اصلاً نتوانسته باشند چیزی پیدا کنند.این نشان می دهد که شما چندان از قوه تمرکز و دقت خود به خوبی استفاده نمی کنید. اگر مدتی به انجام تست ها و پازل های معمایی بپردازید خواهید توانست در زمان کم آنها را حل کنید. بعد از آن حتی متوجه خواهید شد که با دقت تر و جزئی نگرتر هم شده اید. اگر آماده هستید به پاسخ نگاه کنید! قبل از آن بهتر است تلاش دوم خود را انجام دهید.

شاید بپسندید:آزمون هوش: چه کسی امتحان را قبول میشه!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه نکته تصویر مراسم کریسمس رو شناسایی کنی، دست کمی از شرلوک هلمز نداری!

پاسخ آزمون شناسایی دزد اسب: چهره مخفی در تصویر زیر علامتگذاری شده است. آیا شما متوجه این تصویر شده بودید!؟

شاید بپسندید: اگر سیب سبز را میان کاکتوس ها پیدا کنی چشمان تیز مثل عقاب داری!

پاسخ آزمون شناسایی دزد اسب

امیدوارم از آزمون شناسایی دزد اسب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چیستان: نام دو شهر است که اگر دو حرف آخر این شهرها را برداریم، نام دو حیوان بدست می آید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:اگر گربه داخل کوچه را در یک نگاه ببینی، قدرت دیدت مثل عقابه!؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 8 برسید!

حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد!

زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا