;
دنیای مدسبک لباس

شب یلدا چی بپوشم که باکلاس و شیک باشم + ۱۳ ایده جذاب

لباس شب یلدا: شب یلدا یا شب چله طولانی‌ترین شب سال و یکی از کهن‌ترین جشن‌های ما ایرانیان است. بسیاری از خانواده‌های ایرانی شب یلدا را با برگزاری دورهمی و پهن کردن سفره شب یلدا و انجام برخی آداب و رسوم مثل قصه خوانی و تفال و شاهنامه‌خوانی جشن گرفته و به استقبال زمستان می‌روند. با توجه به نزدیکی شب یلدا این سوال(شب یلدا چی بپوشم؟) جزو پرتکرارترین سوالات خانم هاست، اگر شما هم نمی دانید برای شب یلدا چه لباسی انتخاب کنید و چطور استایل شیک یلدایی داشته باشید، با این قسمت از دنیای مد همراه شوید.

بیشتر بخوانید: رژ لب مناسب مهمانی شبانه: در شب یلدا به دیدن عشقت می ری، این ۱۰ رنگ محشره!

۱.پیراهن‌های بلند یا کوتاه یلدایی

پیراهن یکی از زیباترین لباس هایی است که می توانید در شب یلدا بپوشید و استایل خود را شیک کنید. هنگام انتخاب پیراهن برای شب یلدا به رنگ آن توجه نمایید و از رنگ‌های قرمز و سبز به عنوان رنگ‌های اصلی شب یلدا در پیراهن استفاده کنید. انتخاب پیراهن برای شب یلدا بستگی به سلیقه و موقعییتان دارد، می توانید پیراهنی با طراحی‌ و جزئیات مدرن انتخاب کرده و دنبال طراحی کلاسیک و سنتی باشید. همچنین استفاده از المان های شب یلدا بر روی پیراهن جذابیت شما را افزایش می دهد.

شاید بپسندید: کم خرج کن ولی خاص باش + ۸ رنگ شیک و باکلاس برای لباس

لباس شب یلدا

احتمالاً بپسندید: رنگ مو جوان کننده برای پوست گندمی و زیبایی صورت!

۲.شومیز شب یلدا

لباس شب یلدا، شومیزها یکی از انواع لباس های زنانه و انتخاب خوبی برای شب یلدا هستند، این نوع لباس ها در استایل های رسمی و مهمانی ها کاربردهای بسیاری دارند. شما در شب یلدا به راحتی می توانید با یک انتخاب هوشمندانه و مناسب شومیز، خوش پوشی و جذابیت استایل خود را تضمین کنید. شومیز شب یلدا باید رنگ یلدایی داشته و با شلوار یا دامن ست شود.

شاید بپسندید: دسرهای خوشمزه شب یلدا: این ۱۷ دسر و کیک شیک رو یخچالی و فوری درست کن!

۳.اورال یا سرهمی یلدایی

اورال یا سرهمی یکی از بهترین ایده ها برای شب یلداست، این لباس یک تکه و سراسری که از بالاتنه تا پایین تنه است، برای استایل رسمی و نیمه رسمی مناسب بوده و یک استایل یکپارچه ایجاد می کند و به دلیل این ویژگی خاصش، نیازی به زحمت اضافی برای هماهنگ کردن قسمت های بالاتنه و پایین تنه ندارد.

بیشتر بخوانید: این رنگ رژ لب دندونها را سفیدتر نشون می ده و لبخندتون قشنگ تر میشه!

لباس شب یلدا

۴.کت و شلوار برای شب یلدا

لباس شب یلدا، این روزها کت و شلوار در میان دختران جوان محبوبیت زیادی دارد و جزو اولویت‌های اکثر خانم‌ها و دخترخانم‌ها برای مجالس مجلل و پرشکوه شب یلدا است. اگر به یک مراسم رسمی در شب یلدا دعوت هستید، کت و شلواری با تم یلدایی انتخاب کنید که مناسب اندام شما باشد.

جالب خواهد بود: پرپشت کردن ابرو: ۷ راه آسان خانگی برای پرپشت کردن ابرو در یک هفته!

۵.کت و دامن مخصوص شب یلدا

کت و دامن ها از شیک ترین و محبوب ترین لباس های مجلسی زنانه هستند که می توانید در استایل های رسمی و شیک روزمره خود از آنها استفاده کنید. خانم ها در تمام رده های سنی می توانند از کت و دامن هایی با طراحی های مختلف یلدایی برای داشتن یک استایل جذاب در شب یلدا استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: شیک پوش ها در هر فصل چه رنگ لباسی استفاده می کنند!!

۶.کراپ کت یلدایی

کراپ کت از انواع کت های محبوب زنانه می باشد که آستین های بلند و قد کوتاهی دارد. کراپ کت ها در رنگ و طرح های مختلف در بازار موجودند، برای شب یلدا می توانید کراپ کت زیبا و قرمز رنگی را با یک پیراهن بلند سبز یا مشکی ست نمایید و استایل یلدایی بسازید.

بیشتر بخوانید: چه مدل یقه ای شما را زیباتر و باکلاس تر نشان می ده!

۷.سارافون برای شب یلدا

لباس شب یلدا، سارافون، انتخابی مناسب برای خانم های محجبه در شب یلداست، سارافون‌ها در انواع مختلف جلو باز، جلو بسته، دکمه دار و بدون دکمه وجود داشته و به صورت کلاسیک، مدرن و سنتی در بازار موجود هستند، معمولاً از بلوز یا شومیز به عنوان زیرسارافونی استفاده می‌شود که با توجه به مدل سارافون با آن ست می‌شود.

شاید بپسندید: 9 بهترین روش های فر کردن مو در خانه + تصاویر

لباس شب یلدا

۸.بافت یلدایی

در شب یلدا که مقارن با شروع فصل زمستان است، لباس بافت به تن کنید و به استایلتان حال و هوای زمستانی ببخشید. لباس های بافت که این روزها بسیارپرطرفدار هستند، در رنگ و طرح های متفاوتی وجود دارند، در شب یلدا می توانید از پیراهن های بلند بافت که بسیار ترند هستند و یا از بافت‌های شیک و مجلسی به همراه دامن یا شلوار در استایل خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: روز زن و روز مادر: ۱۰ ایده جذاب و ارزان برای هدیه روز مادر و زن!

۹.دامن ساسبندی یلدایی

لباس شب یلدا، ست شومیز و دامن ساسبندی زنانه گزینه‌ای عالی برای شب یلدا است زیرا زیبایی خاصی داشته و احساس راحتی به شما می دهد. با انتخاب دامن ساسبندی برای مهمانی ها و دورهمی های یلدایی می توانید استایل شیک و دخترانه ای داشته باشید.

شاید بپسندید: افتادگی پلک: افتادگی پلک را با این ماسک جادویی در ۲ دقیقه درمان کنید!

۱۰.کت آینه دوزی یلدایی

کت سوزن دوزی و آینه دوزی یکی از بهترین ایده ها برای استایل شب یلدا است. کت های آینه دوزی حالتی خاص و سنتی دارند، چرا که هنر آینه دوزی از هنرهای خاص مردم سیستان و بلوچستان است و زیرشاخه های انواع دوخت سنتی محسوب می شود. کت آینه دوزی خود را می توانید برای شب یلدا با دامن پلیسه سبز و یا تاپ و شلوار راسته ست نمایید.

شاید بپسندید: مدل موی مناسب بینی بزرگ: از رنگ مو تا مدل کوتاهی مخصوص خانم های بینی بزرگ!

۱۱.لباس چهارخونه برای شب چله

لباس شب یلدا، لباس چهارخونه یکی از مدل های لباس پرطرفدار در جهان است که می توانید برای شب یلدا انتخاب کنید، لباس چهارخانه طرح های متفاوتی مانند کت، سارافون، پیراهن بلند و… با رنگ های مختلف و با جنس های متفاوتی در بازار وجود دارد. لباس چهارخانه می تواند برای مجالس رسمی، مجالس عروسی، دورهمی های دوستانه و شب یلدا و حتی استفاده روزمره مناسب باشد.

۱۲.جلیقه و وست برای شب چله

جلیقه یا واسکَت پوششی بدون آستین و جلو باز برای بالاتنه است که برای پوشیدن بر روی پیراهن و زیر کت دوخته می شوند. جلیقه ها تنوع بسیاری دارند، از آن ها می توان برای مراسم های متفاوت و سبک های متنوع استفاده کرد. برای شب یلدا جلیقه زیبایی را انتخاب کرده و با پیراهن و کفش پاشنه دار و یا بلوز و دامن ست کنید.

لباس شب یلدا

۱۳.لباس سنتی شب یلدا

لباس شب یلدا، شب یلدا یکی از مراسم های دیرینه و قدیمی در میان رسم و رسوم مردم ایران است،برای مهمانی و دورهمی های شب یلدا می توانید یک لباس سنتی انتخاب نمایید، لباسی که بسیار شیک و زیبا بوده و مورد پسند هر فرد با هر سن و سلیقه می باشد.

نکات مهم:

در اتخاب لباس شب یلدا به رنگ آن توجه نمایید، رنگ قرمز، مشکی و یا سبز جایگاه ویژه‌ای در شب یلدا دارند.

لباس شب یلدا، برای جذابیت بیشتر یکی از المان‌های مربوط به شب یلدا را به استایل خودتان اضافه کنید.

از گوشواره، گردنبند و اکسسوری های شب یلدا استفاده نموده و یک استایل خاص و منحصر به فرد برای این شب به یادماندنی و طولانی داشته باشید.

به جای خرید چند لباس به صورت جداگانه، اقدام به خرید ست لباس شب یلدا کنید.

بر حسب سلیقه تان می توانید از لباس هایی با انار یا هندوانه چاپ شده استفاده نمایید.

برای زیباتر شدن تمامی لباس هایتان را با یکدیگر ست کنید.

به جنس و کیفیت لباس‌های شب یلدا زنانه در هنگام خرید توجه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: تشخیص هندوانه شیرین و قرمز: با این ۵ ترفند قرمز ترین هندوانه را برای شب یلدا انتخاب کنید

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالاً بپسندید: پرپشت شدن و رشد ابرو با ۱۰ روش خانگی شگفت انگیز در یک هفته!

این مطلب هم جالب است: لباس هایی که خانم های چاق رو لاغر و خوش هیکل نشان می ده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 16 =

دکمه بازگشت به بالا