;
تفریح و سرگرمی

زن یا مرد، کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند!

آزمون تصویری شناسایی خیانتکار: بخش تفریح و سرگرمی چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین مطالب در زمینه آزمون ها و سوالات هوش با شما همراه است. لذا امروز هم مجله خبری چشمک با یک آزمون تصویری جدید با شماست. آزمون تصویری شناسایی خیانتکار می تواند به خوبی سطح تیزبینی، دقت، تمرکز و تیز هوشی شما را به خوبی محک بزند. لذا اگر فکر می کنید باهوش و تیزبین هستید، می توانید در زمان 5 ثانیه ای فرد خیانتکار تصویر را شناسایی کنید.

تحقیقات نشان می دهد که بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز شما هستند. مغز همچون جسم برای حفظ سلامتی نیازمند ورزش است. بازی های فکری این زمینه را برای مغز فراهم می کنند. اگر به صورت مرتب و منظم بازی های فکری را انجام دهید می توانید مغز خود را در سنین کهنسالی و میانسالی واکسینه کنید. به این ترتیب از بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر پیشگیری خواهد شد. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی خیانتکار همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت چشم: جاروی جادگر را در میان جاروها شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناسایی خیانتکار

بنابراین آزمون تصویری شناسایی خیانتکار یکی دیگر از آزمون هایی است که می تواند به خوبی مغز و ذهن شما را به چالش بکشد. شما برای پاسخگویی نیازدارید از حداکثر توانایی بینایی، تمرکز و دقت خود استفاده کنید. 75 درصد از شرکت کنندگان این ازمون در فیس بوک موفق به رمزگشایی این آزمون نگردیدند. با آزمون تصویری شناسایی خیانتکار چشمک همراه شده و تلاش کنید آن را در زمان 5 ثانیه ای حل کنید.

ذهن کارآگاهی خود را زمان فعال کنید تا بتوانید آزمون تصویری شناسایی خیانتکار را حل کنید. در این آزمون باید بفهمید که چه کسی خیانتکار است. در تصویر زن و شوهری را می بینید که بالای یک آسمان خراش ایستاده اند و قرار است که از این آسمان خراش به پائین بپرند. با توجه به تصویر آزمون تصویری شناسایی خیانتکار و شرایط فکر می کنید کدامیک خیانتکار است و تصمیم داشته به دیگری آسیب برساند؟

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: 3 موز پنهان را در میان مینیون های زرد رنگ پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی خیانتکار

بیشتر بخوانید: حکایت خارکن و دختر پادشاه: داستان مرد خارکنی که دختر پادشاه را از قبر درآورد و با او ازدواج کرد!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: کدام دانش آموز قبل از آمدن به کلاس، دعوا کرده است!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: پاییز با آن به اتمام می رسد و زمستان با آن آغاز می شود!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خیانتکار

پاسخگویی به آزمون تصویری شناسایی خیانتکار نیازمند دقت و تمرکز عالی است. اگر توانسته باشید معما را حل کنید، به شما تبریک می گوئیم. اما نگران نباشید، می توانید از شانس دوم 5 ثانیه ای خود استفاده کنید. در نهایت در صورت دست نیافتن به پاسخ آزمون تصویری شناسایی خیانتکار در پائین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید: داستان آموزنده کرگدن اشرف مخلوقات نیست!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: مار را بین زرافه ها پیدا کن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خیانتکار: در تصویر هر دو چتر نجات دارند. هر دو قرار بوده از آسمان خراش بپرند. اما زن در لحظه آخر ترسیده و از آسمان خراش نپریده است. شاید هر کسی بگوید که این مسئله خیانت نیست، اما اگر دقت کنید در تصویر اول از سمت چپ شما می توانید ترس را در چهره هر دو ببینید. در واقع زن اطمینان نداشته که چتر درست عمل کند، اما مانع پریدن همسر خود نیز نشده است. شما چه فکر می کنید!؟

شاید بپسندید: اگر پنگوئن بازیگوش رو بین پانداها پیدا کنی چشمای تیز مثل شاهین داری!

جواب آزمون تصویری شناسایی خیانتکار

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی خیانتکار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: دزد کیه !؟ | یکی چیزی رو قاپیده و کسی متوجه نشده!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش: یخ در چه دمایی یخ می زند؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 اگر با جابجایی 2 چوب کبریت معادله را اصلاح کنی نابغه ای!

داستان همسر بازرگان و قاضی |بخش دوم داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

با دلیل بگو که کدوم مشتری رستوران آدم فضایی هست!؟

چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر راکون را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا