;
فرهنگ و هنرفیلم و سریال

خلاصه داستان و عکس های بازیگران اصلی سریال جومونگ 3+عکس

سریال جومونگ 3 روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

فرشید شکیبا ـ مدیر واحد دوبلاژ سیما ـ از دوبله فیلم‌ها و سریال‌های جدید برای شبکه‌های تلویزیونی خبر داد و گفت: سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است. وی افزود: این سریال در ادامه سریال جومونگ، ساخت کشور کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ که قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

شکیبا یادآور شد: سریال «امپراطور افسانه‌ها» که به‌تازگی پخش آن به اتمام رسیده به دلیل خط داستانی که داشت، در واقع نوعی اسپین‌آف برای مجموعه جومونگ بود.

به دلیل آنکه روایت به نوعی از پایان جومونگ ۱ آغاز می‌شد. در این مجموعه سوسانو و جومونگ با یکدیگر به مشکل خوردند و سوسانو امپراطوری جدیدی را تاسیس کرد. سریال «جا میونگ گو« یک مجموعهٔ تلویزیونی درام تاریخی محصول سال ۲۰۰۹ است که از شبکهٔ اس‌بی‌اس کرهٔ جنوبی پخش سده است.

وی عنوان کرد: بازیگران این مجموعه جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند و این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین بادها است.

به گفته وی این سریال روایتگر ادامهٔ دوران حکمرانی موهیول، نوهٔ جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیرمردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراطوری ناکرانگ (Nakrang Kingdom) به دست گوگوریو است.

شاید بپسندید: بازیگر نقش زن اوس موسی سریال پایتخت، بیرون سریال انگار یکی دیگه است+ عکس و بیوگرافی

احتمالا بپسندید: بیوگرافی دایانا حبیبی بازیگر دورگه ایرانی-گرجستانی + عکس‌ و زندگی شخصی

خلاصه داستان سریال جومونگ 3

در کشور نانگ ناگ طبل آسمانی به نام جامیونگ وجود داشته که هنگام حمله دشمنان خود به خود به صدا در می آمد، البته شاهزاده جامیونگ در به صدا در آمدن آن طبل نقشی نداشته ولی مردم آن طبل را به جا میونگ دختر شاه نسبت داده بودند.

شاهزاده جامیونگ و خواهرش شاهزاده ناک رانگ در یک روز و از یک پدر و دو مادر متولد شدند. پیشگویی هایی در مورد این شاهزاده‌ها وجود داشت که یکی از آنها باعث نابودی کشور می‌شود و دیگری برای نجات کشور تلاش می‌کند.

مادر شاهزاده ناک رانگ با استفاده از قدرت خانوادگی‌اش موفق می‌شود که دخترش را شاهزاده‌ی نجات دهنده کشور معرفی کند. در این بین شاهزاده جامیونگ که به عنوان ویرانگر کشور بین مردم معروف شده بود با کمک مادرش از مرگ فرار می‌کند و… .

شاید بپسندید: سرنوشت همسر امیرکبیر چه شد؟ | داستان زندگی غمناک عزت الدوله ملک نسا خانم !

بیشتر بخوانید: معرفی کامل سریال افعی تهران+عکس

بازیگر نقش جا میونگ گو؛ جونگ ریو وون 

Jung Ryeo Won یک هنرپیشه کره ای-استرالیایی زیر نظر H& سرگرمی. جونگ ریو وون در سئول به دنیا آمد اما در سال ۱۹۹۲ به همراه خانواده اش به استرالیا مهاجرت کرد. او تابعیت استرالیا را دارد. او با تبعیض روبرو شد که او را مصمم کرد به زبان انگلیسی مسلط شود. در دوران دبیرستان، او با شیوه زندگی استرالیایی سازگار شده بود.

احتمالا بپسندید: استایل و لباس سنتی عروس در کشورهای مختلف+ عکس های بخش اول

جالب خواهد بود: بیوگرافی کامل بیرجه آکالای بازیگر سرشناس ترکیه ای+عکس های جدید

سریال جومونگ 3

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان ایالتی مک گرگور، از دانشگاه گریفیث در رشته تجارت بین المللی فارغ التحصیل شد. زمانی که او در دهه ۲۰۰۰ دانشجوی مبادله ای در دانشگاه کره از دانشگاه گریفیث بود، جونگ توسط لی سانگ مین در خیابان های آپگوجونگ کشف شد و در نتیجه زندگی و مسیر شغلی او تغییر کرد.

شاید بپسندید: بتمن در کشورهای مختلف چه سبک پوششی دارد+عکس های جالب بخش اول

احتمالا بپسندید: تغییرات چهره بازیگر نقش امیر سریال سرزمین مادری+عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش شاهزاده هودونگ؛ جو کیونگ هو

جونگ کیونگ هو بازیگر کره جنوبی تحت مدیریت آلوم است. یونگ پسر جونگ ائول یانگ، کارگردان کهنه کار تلویزیون و همکار مکرر نویسنده کیم سو هیون در درام های تلویزیونی موفقی مانند مرده ناراحتی مادر، زن شوهرم، زندگی زیباست و آرامش بدون فرزند به الیفای نقش پرداخته است. یونگ ائول یانگ در ابتدا مخالف این بود که پسرش بازیگری را دنبال کند، اما یونگ خواسته پدرش را نادیده گرفت و از خانه خانواده نقل مکان کرد. پدر و پسر به مدت سه سال صحبت نکردند.

بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگر خردسال سریال سه در چهار در آستانه 26 سالگی+عکس و بیوگرافی

بازیگر نقش شاهزاده هودونگ؛ جو کیونگ هو

بازیگر نقش پرنسس ناک رنگ؛ پارک مین یانگ 

پارک مین یانگ یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است که در کمپانی Hook Entertainment فعالیت می‌کند. در فوریه ۲۰۱۳، او از دانشگاه دونگوک در رشته تئاتر فارغ التحصیل شد. او در سال ۲۰۰۵ اولین سرگرمی خود را در یک آگهی تبلیغاتی SK Telecom انجام داد.

بیشتر بخوانید: چرا رو اعصاب ترین بازیگر کره، دیگه تو سریال ها نیست، آقا یک شمن شده+عکس و بیوگرافی

سریال جومونگ 3

جالب خواهد بود: بازیگران خردسال فیلم خواهران غریب در 37 سالگی +عکس و بیوگرافی

بیشتر بپسندید: علیرضا رئیسی بازیگر خردسال پاتال و آرزوهای کوچک پس از 33 سال+ عکس خودش و بچه اش!

منبع: عصر ترکیه

 

برایتان جالب خواهد بود

جالب خواهد بود: زنان یاغی و هفت‌ تیرکش در آمریکای قرن نوزده میلادی+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید:ساعت تحویل سال 1403 | 1403 سال نهنگ است یا اژدها!؟

شاید بپسندید: عکس های ندیمه مهربون دونگی بیرون سریال+این واقعا اون نیست!

احتمالا بپسندید: عکس های جالب ملکه های سریال دونگی بیرون سریال+عکس و بیوگرافی

جالب خواهد بود: شهره سلطانی با عکس بدون آرایش انگار یه آدم دیگه است+عکس و بیوگرافی

بیشتر بخوانید: زمان پخش سریال پایتخت ۷ در نوروز مشخص شد!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. عااااشقونه ترین سریال که عمرم دیدم احساسی ترین فیلم خیلی خیلی عالی وتماشایی هست پیشنهاد میکنم نگاه کنین عاشقش میشین عاشق بازیگراش هم میشین ممنونیم ازدوبلاژ که خیلی واقعی دوبله میکنن انگارصدای خودشونه ازهمه ی کسایی که زحمت کشیدین این سریال وپخش میکنین واقعا تشکر میکنیم سرگرممون می‌کنه هم حس عشق وزنده می‌کنه بهمون 💖💖💐💐👌🌹🙏🙏🎈🎈

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + دو =

دکمه بازگشت به بالا