;
تفریح و سرگرمی

فقط یه با هوش نابغه تو یه نگاه متوجه میشه بابای واقعی بچه کیه و کودک ربا کیه!؟

آزمون شناسایی پدر اصلی کودک: بازی های فکری در اینترنت به یکی از پرطرفدارترین مطالب موجود تبدیل شده اند. بخش سرگرمی مجله خبری چشمک یک آزمون هوش جدید را به اشتراک گذاشته است. سوالات هوش تصویری مشابه آزمون شناسایی پدر اصلی کودک جالب و سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز هستند. با مجله خبری چشمک و یک آزمون جدید تحت عنوان آزمون شناسایی پدر اصلی کودک همراه شوید.

آزمون شناسایی پدر اصلی کودک می تواند لحظات شادی برای شما به ارمغان بیاورد. این آزمون ها هم سرگرم کننده هستند و هم ورزش مناسبی برای مغز و افزایش فعالیت آن است. افزایش فعالیت مغز با رشد و توسعه مهارتهای شناختی همراه است. با انجام منظم بازی های فکری دقت و تمرکز شما افزایش پیدا می کند و در بلند مدت متوجه خواهید شد که جزئی نگر شده و بهتر می توانید جزئیات پدیده ها را شناسایی کنید. در آزمون شناسایی پدر اصلی کودک مجله خبری چشمک شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه پدر واقعی کودک را شناسایی کنید.

شاید بپسندید:چیستان: جانوری خطرناک اسن که اگر وارونه اش کنید واحد اندازه گیری می شود!

آزمون شناسایی پدر اصلی کودک

همانطور که در تصویر آزمون شناسایی پدر اصلی کودک مشاهده می کنیم، فضای تصویر یک خیابان را نشان می دهد. فضا زمستانی است. مرد و کودکی در حال راه رفتن هستند. مرد دیگری در حال دویدن است و مدعی است که کودک تصویر، فرزند اوست. به نظر شما، حقیقیت چیست؟ آیا مرد حقیقت را می گوید یا دیوانه شده است؟ سعی کنید دلیل را با جزئیات توضیح دهید تا به راحتی قابل درک باشد!

سوالات ساده هوش مانند آزمون شناسایی پدر اصلی کودک، ممکن است بی اهمیت به نظر برسند و فقط بازی کودکانه باشد. با این حال، به نظر می رسد که بسیاری از شرکت های بزرگ از یک تست هوش مشابه برای انتخاب کارمندان احتمالی قبل از استخدام برای کار استفاده می کنند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر آزمون شناسایی پدر اصلی کودک نگاه کنید. یادتان باشد فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:چند تا مربع تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه جواب درست رو میده!

آزمون شناسایی پدر اصلی کودک

شاید بپسندید:چیستان: در روز از آن یکی را می بینی، ولی در شب چهار تا!

.

.

.

.

شاید بپسندید:بین سیب های کرم خورده فقط یه سیب سالم هست، تیزبین باشی راحت پیداش می کنی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را تست و بگید کدامیک از این سه زن، مادر این دختر است؟

پاسخ آزمون شناسایی پدر اصلی کودک

اگر می‌خواهید به سؤالی مانند سؤال بالا پاسخ درستی دریافت کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که توضیحات و تصویر را با دقت بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: 5 درصد از افراد موفق میشن که با حرکت دادن 2 چوب کبریت، معادله غلط را اصلاح کنند!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگر در یک نگاه ناهماهنگی و نکته موجود در تصویر حیوانات را پیدا کنی، واقعا نابغه ای!

 

 

 

 

شاید بپسندید: تست شخصیت: کدوم زن، بچه خودشو بغل کرده!؟

پاسخ آزمون شناسایی پدر اصلی کودک: شاید در ابتدا هر کسی کودک و مرد تصویر را پدر و فرزند واقعی خطاب کند. درست است که شال گردن هر دو شبیه هم است. و خالی بر گونه دارند، اما اگر دقت کنید کودک با تعجب به مرد نگاه می کند و مرد با لبخند و دروغ تصمیم دارد که کودک را با خود ببرد.  اما مردی که فریاد می زند از هر جهت می تواند پدر کودک باشد. پلیور کودک و مرد یک رنگ است. رنگ موها و …. احتمالاً شال گردن مرد در دستان کودک بوده و کودک رباآن را از کودک گرفته و به دورن گردن خود پیچیده است.

شاید بپسندید:نابغه ها بگن که کدوم یکی از این سه مرد، همسر زن تصویر هست!؟

شناسایی پدر اصلی کودک

احتمالا بپسندید: عکس کودک درون تان چه شکلیه؟ براساس ماه تولدتان عکس کودک درون تان را ببینید!

امیدوارم از آزمون شناسایی پدر اصلی کودک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: تست هوش: با کمک دو تکه چوبی که شاه آرتور در جزیره دارد به او کمک کنید که از آنجا فرار کند!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

چقدر کم رو هستی، هر کدوم از این پلنگ ها میزان خجالتی بودن شما را آشکار می کنه!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: داستان پندآموز مرد فقیر و بقال از سری داستان های هزار و یک شب!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: داستان ضرب المثل دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم دانش آموز از درس و مدرسه و معلم فراری هست!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:چشمان تیزبین داشته باشی 25 حیوان مخفی تصویر را در 1 دقیقه پیدا می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: بگو کدوم فصل متولد شدی تا بهت بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!

شاید برایتان جالب باشد

داستان ضرب المثل تا بخواهي بگویي خر نیستم، صد خروار بار به پشتت گذاشته اند!

آیا شما یک رهبر هستید؟ یک اسب انتخاب کنید و ماهیت واقعی خود را بهتر بشناسید!

چیستان: دو مادر و دو دختر به سینما رفتند اما فقط سه بلیط خریدند و وارد سالن شدند، چگونه ممکن است؟

 کدامیک از این سه جوان ثروتمندتر است، چرا!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سه =

دکمه بازگشت به بالا