;
خانواده و زناشوییزندگی

تقویت میل جنسی زنان:  ۱۰ غذای برتر برای تقویت میل جنسی

تقویت میل جنسی زنان: این غذاها و گیاهان در طول تاریخ برای تقویت میل جنسی مورد استفاده قرار گرفته اند. به خصوص این مواد غذایی برای تقویت میل جنسی زنان بسیار مفید هستند.زیرا این غذاها باعث افزایش ترشح هورمون شادی شده و زنان را تحریک می کند. به علاوه قدرت جسمی و سطح انرژی را نیز افزایش می دهند. احتمالا بسیاری از آنها را در آشپزخانه خود دارید، که امتحان کردن این مواذ غذایی را برای شما آسان می کند.

بیشتر بخوانید: قاتل میل جنسی: با این ۱۴ مواد خوراکی میل جنسی تان را نابود می کنید!

۱۰ غذای شگفت انگیز برای تقویت میل جنسی

۱.شکلات

تقویت میل جنسی زنان، شکلات یک داروی غرایز جنسی است که معمولا توصیه می شود. یک مطالعه در سال ۲۰۰۶ به این نتیجه رسید که مصرف شکلات تفاوت قابل توجهی در میل جنسی زنان ایجاد می کند.

۲.قهوه

برخی مطالعات قهوه را به‌عنوان یک ماده تقویت‌کننده جنسی توصیه می‌کنند. به علاوه قهوه می‌تواند به تقویت خلق و خوی زنان کمک کند. افزایش شادی باعث تحریک جنسی در زنان می شود.

۳.عسل

تقویت میل جنسی زنان، در حالی که عسل منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است، شواهد زیادی مبنی بر افزایش میل جنسی زنان وجود دارد. توصیه می شود زنان روزانه مقداری عسل مصرف کنند.

تقویت میل جنسی زنان

۴.توت فرنگی

تقویت میل جنسی زنان، توت فرنگی یکی دیگر از گزینه های محبوب است که برخی از مردم با وجود کمبود شواهد، به آن سوگند یاد می کنند.

۵.صدف خام

در یک مطالعه شماری از زنان و مردان هر روز را با خوردن ۵۰ صدف خام شروع می کردند. پس لد مدتی مردان و زنان به طور یکسان افزایش میل جنسی را پس از خوردن آنها گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: تقویت میل جنسی: ۲۰ غذا با اثر جادویی برای افزایش میل جنسی

۶.کپسایسین

تقویت میل جنسی زنان، کپسایسین، جزء فعال فلفل چیلی، فواید سلامتی متعددی از جمله بهبود میل جنسی دارد. یک مطالعه به این نتیجه رسید که کپسایسین باعث بهبود رفتار جنسی در موش های صحرایی شده است، اما هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد ممکن است همین امر در مورد انسان نیز صادق باشد.

۷.نخل اره

تقویت میل جنسی زنان، در حالی که نخل اره ای اغلب برای تقویت میل جنسی در مردان و زنان توصیه می شود، شواهد کمی برای حمایت از آن وجود دارد.

۸.فلفل راهب

یک مکمل گیاهی محبوب است که برای بسیاری از نگرانی های سلامت باروری زنان استفاده می شود. به علاوه باعث افزایش میل جنسی زنان می شود.

تقویت میل جنسی زنان

۹.انجیر

تقویت میل جنسی زنان، یکی دیگر از داروهای مقوی جنسی که معمولا توصیه می شود، انجیر منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است. به علاوه باعث افزایش میل جنسی زنان می شود.

۱۰.موز

تقویت میل جنسی زنان، برخی مطالعات نشان می دهد که موز می تواند میل جنسی زنان را تقویت کند. توصیه می شود زنان روزانه از یک عدد موز استفاده کنند.

موز منبع عالی پتاسیم است که به سنتز تستوسترون کمک می کند. در حالی که تستوسترون به طور معمول به عنوان یک هورمون مردانه دیده می شود، زنان نیز دارای تستوسترون هستند و تستوسترون پایین می تواند بر میل جنسی تأثیر منفی بگذارد.

بیشتر بخوانید: هرگز پوست موز را دور نریزید +  ۸ جالب ترین کاربرد آن در تهیه خوراکی ها

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا