;
تفریح و سرگرمی

نبوغ ریاضی خود را با اصلاح این معادله ریاضی تنها با حرکت دادن 2 چوب کبریت آزمایش کنید!

بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت: آیا می توانید این بازی فکری را در کمتر از 5 ثانیه حل کنید. در صورتی که موفق شوید شما از ضریب هوشی بالا برخوردار هستید. آیا آماده اید تا مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ ببینید چقدر سریع می توانید این معمای ریاضی 2 حرکتی چوب کبریت را حل کنید و نبوغ خود را ثابت کنید! بیا، امتحانش کن و به ما نشان بده چه مقدار نبوغ ریاضی داری! با مجله خبری چشمک و بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت همراه شوید.

تست‌های آی‌کیو، پازل‌ها و بازی‌های فکری قرن‌هاست که وجود داشته‌اند و راهی برای به چالش کشیدن ذهن‌مان فراهم می‌کنند و ما را وادار می‌کنند خارج از چارچوب فکر کنیم. امروزه، آنها مثل همیشه محبوب هستند، به خصوص در شبکه های اجتماعی. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم یک بازی فکری روز را به شما ارائه دهیم. معادله شروع 1+6=9 است – اما چیزی در این معادله اشتباه است. آیا می توانید آن را در کمتر از 5 ثانیه بفهمید؟ اگر چنین است، می دانید که در مسیر درستی برای کسب نمره IQ بالا قرار دارید!

شاید بپسندید: از جمله آدمایی هستی که راحت اعتماد می‌کنی،اگه نمیدونی بگو که تو تصویر چی نظرت رو جلب کرد!؟

بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت

مغز همانند جسم نیازمند تمرین و ورزش کردن است. بر همین اساس لازم است که مغز خود را با پازل های مختلف تست کنید و تمرین دهید . بر همین اساس از شما دعوت می کنیم با این بازی فکری ذهن خود را به چالش بکشید. برای تکمیل این پازل، باید با دقت نگاه کنید و تمرکز کنید.

برای حل معادله روز خارج از جعبه فکر کنید – تنها قانون این است که شما فقط می توانید دو چوب کبریت را حرکت دهید. آیا برای چالش آماده ای؟ تکمیل یک پازل به چیزی بیش از توانایی فیزیکی نیاز دارد، بلکه به چابکی ذهنی و خلاقیت نیز نیاز دارد. ما باید به دقت نگاه کنیم و روی کار در دستمان تمرکز کنیم. این مانند یک بازی کوچک فکری است که از ما می‌خواهد خارج از چارچوب فکر کنیم تا راه‌حل مناسبی پیدا کنیم. با هر چالش، ما باید از مهارت های تحلیلی خود برای یافتن پاسخی که در درون پازل پنهان است استفاده کنیم.

شاید بپسندید: با کمک تست شخصیت براساس انتخاب مسیر رانندگی، میتونی خودت رو بهتر بشناسی!

بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت

احتمالاً بپسندید: یکی از گل ها را انتخاب و مهمترین ویژگی شخصیتی خودت را بشناس!| نتایج عجیبه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت کار از محکم کاری عیب نمی کند!

 

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناخت فرد فقیر: کدومیکی از آدمای تصویر تظاهر می کنه که ثروتمنده!؟| پسره یا زن و مرده!؟

پاسخ بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت

آیا پاسخ را پیدا کرده اید که کدام دو چوب کبریت را در کمتر از 5 ثانیه حرکت دهید؟ بیایید دریابیم که آیا موفق به حل معما در صفحه شده اید یا خیر!

شاید بپسندید: بگو دوست داری کدوم هدفون را داشته باشی تا بگم دقیقاً چه جور آدمی هستی!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از این دو خواستگار قصد صدمه زدن به دختر بیچاره را داره، کدومیکی هست!؟

 

 

 

 

شاید بپسندید:معمای شناسایی اشکال ساعت: فقط باهوشا، اشکال تصاویر ساعت را در 3 ثانیه پیدا می کنند!

پاسخ بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت: این چالش ها یک راه عالی برای تمرین مغز و داشتن چند لحظه سرگرمی است. هدف این است که در کوتاه ترین زمان ممکن حرکات درست را انجام دهید. ما یک تصویر زیر را برای کمک به شما در راه حل قرار داده ایم. جواب 7+2=9 است.

بیشتر بخوانید: فقط افراد چشم عقابی و زبل میتونن، تو 7 ثانیه تفاوت های تصویر میمونای بامزه را پیدا کنند!

بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت

احتمالاً بپسندید: معمای شناخت خانواده ثروتمند: کدوم خانواده ثروتمندتره؛ چرا؟

امیدوارم از بازی فکری با حرکت دادن چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: چقدر زبل و تیزی!؟| اگه میخای بدونی در 7 ثانیه 3 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن!

 

 

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

احتمالاً بپسندید: اگه هفت تا اختلاف رو تو این تصویر برفی پیدا کنی، آخر نابغه هایی!

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: نکته سنجی و هرکول پوآرو بودن خودت را با شناسایی زنی که تظاهر می کنه پولداره، اثبات کن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو فک دریایی، اثبات کن که دقت‌ات عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اگه ریاضی ات خوب باشه، ایکی ثانیه میتونی با اضافه کردن یه چوب کبریت معادله رو درست کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: کدوم ویژگی ات باعث میشه که اطرافیانت بهت حسادت کنند، کافیه یه پنجره رو انتخاب کنی تا بفهمی!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: پازل فکری ریاضی با چوب کبریت: با حرکت دادن دو چوب کبریت، یک معادله صحیح درست کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: دوست داری قدرت دیدت رو بسنجی، پس خرگوش متفاوت رو تو این تصویر پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

معمای شناسایی گرگینه: تیز و زبل باشی، گرگینه واقعی را در 3 ثانیه شناسایی می کنی!

حکایت آنقدر شور بود که خان هم فهمید !

تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

اگه توجه ات عالیه، مار رو میون لاک پشت ها پیدا کن!

برایتان جالب خواهد بود: اگه هوش کارآگاهی‌ات بالا باشه، تو یه نگاه می تونی همسر مرد رو تو تصویر شناسایی کنی!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا