;
زندگیتفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: در تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟

همیشه باید درک و تصور خود از اشیا را مورد واکاوی قرار دهید. گاهی چشمان ممکن است کاملا خطای فاحش داشته باشند. این تست تصویری مشخص می کند که تا چه اندازه، قدرت بینایی شما ممکن است دچار اشتباه شود. به تصویر نگاه کنید و اولین شخصیتی را که تشخیص دادید را یادداشت کنید. شما در تست قدرت بینایی با انیشتین باید اشاره کنید در نگاه اول تصویر انیشتین را دیدید یا مرلین مونرو؟ با بخش سرگرمی وب سایت چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با انیشتین

در این تست کاری که باید انجام دهید این است که به تصویری که واقعاً می بینید، اشاره کنید. اما یادتان باشد که محدودیت زمانی دارید. برای انجام این تست یک نفس عمیق بکشید. سپس برای 5 ثانیه چشمان خود را ببندید و سپس برای 5 ثانیه به تصویر دقت کنید. پس به تصویر به دقت نگاه کنید!یکبار از نزدیک و یکبار از دور به آن نگاه کنید. در نهایت ببینید چه کسی را دیدید؟

تست قدرت بینایی با انیشتین

آزمون دقت ذهن:آیا می‌توانید حیوان مخفی را در این تصویر تشخیص دهید؟

باید به این نکته اشاره کنیم که در تصویر تنها بک شخص حضور دارد و میزان مناسب از قدرت بینایی سبب می شود که شما بین انیشتین یا مرلین، یکی را تشخیص دهید.

البته ناگفته نماند که این تست از ساده ترین چالش هایی که می تواند، بینایی شما را به چالش بکشد. این آزمایش در کشورهایی مانند مکزیک، کلمبیا و ایالات متحده رتبه یک بوده است، جایی که هزاران کاربر هنوز نتوانسته اند آن را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:قدرت بینایی خود را با پیدا کردن 16 چهره انسان و حیوان محک بزنید!

راه حل

واقعیت این است که تنها یک پاسخ برای این معمای تصویری وجود دارد، اما باید این را بدانید. نمی‌خواهیم شما را بترسانیم، اما اگر موفق شدید هنرپیشه مشهور آمریکایی را ببینید، باید به شما بگوئیم که باید به چشم پزشک مراجعه کنید، زیرا پاسخ صحیح این بود: آلبرت انیشتین. اگر چشمان شما مشکلی نداشته باشد، هم از دور و هم از نزدیک تنها انیشتین را می بینید. در غیر این صورت شما باید به پزشک مراجعه کنید.

آیا چالش تصویری امروز را دوست داشتید؟ برای شما خیلی راحت بود؟ خوب، اگر توانستید با چالش روبرو شوید، به شما تبریک می‌گوییم. و اگر نه، پس ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع ویروس ادامه دهید.

لینکهای مشابه

تست قدرت بینایی: چند حیوان در این تصویر وجود دارند!

اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

مرد داخل خانه است یا بیرون آن؟|پاسخ شخصیت شما را آشکار می‌کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا