;
تفریح و سرگرمی

اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

این تصویر معمایی قدرت تمرکز، دقت و بینایی شما را به چالش می کشد تا تایگر را در جنگل پیدا کنید. وب سایت دسان برای بار اول این تست را ارائه داده است. این سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. سختی آن هم به این دلیل است که در این اثر هنری نه یک بلکه دو ببر یا تایگر وجود دارد که شناسایی یکی راحت، اما آن دیگری برای 99 درصد کسانی که این تصویر را می بینند مشکل است. با تست قدرت بینایی ببر با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست بینایی سنجی: با انجام این تست،قدرت بینایی خود را تشخیص دهید!

تست قدرت بینایی ببر

در  این تصویر دو ببر یا تایگر حضور دارند. شما باید بتوانید ببر دوم را مورد شناسایی قرار دهید. البته ممکن است ببر دوم ببر واقعی نباشد. شما باید هر احتمالی را در نظر بگیرید. اینجا قدرت دید و تمرکز شما حرف اول را می زند.  اگر آماده هستید با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست قدرت بینایی ببر

.

.

.

.

.

.

کسانی که به دنبال سرنخ هستند باید به تنه ببر اصلی به نیمه تنه عقب توجه کنند. به پوست ببر با تمرکز بیشتر نگاه کنید و خطوط. ایا متوجه چیزی شدید؟

وقتی نگاه دقیق تر به نیم تنه و پای عقب آن بیندازید کلمه انگلیسی HIDDEN و TIGER را خواهید دید که بر روی بدن ببر اصلی دیده می شود.

به تصاویر دقت کنید:

ابتدا کلمه HIDDEN

کلمه TIGER هم در این تصویر کاملا مشخص است.

تست قدرت بینایی ببر

توهمات نوری اغلب فقط کمی سرگرم کننده هستند، اما برای دانشمندان نیز ارزش واقعی دارند. پازل های مغزی به محققان کمک می کند تا بر عملکرد درونی ذهن و نحوه واکنش آن به محیط اطراف، احاطه پیدا کنند.

در سال 2017، دانشمندان کیم رانسلی و الکس او. هولکامب، از دانشگاه سیدنی، اهمیت توهمات را برای درک ما از مغز برجسته کردند.

این زوج در The Conversation نوشتند: توهمات نوری و تصاویری شبیه ببر امروز، به ما نشان می دهد که ما به واقعیت دسترسی مستقیم نداریم. آنان به این نتیجه رسیدند که مغز به جای ارائه اطلاعات، از چشمان به مانند دوربین استفاده می کند و تلاش می‌کند تا مشخص کند چه چیزی در خارج وجود دارد. وقتی اطلاعاتی که وارد چشم می شود مبهم است، مغز باید حدس های دقیقی بزند. اما ما با کاهش فعالیت های مغزی مانع از عملکرد صحیح مغز می شویم. به طوری که در نهایت مغز می تواند پدیده های بزرگتر ا تنها تشخیص دهد و از دیدن جزئیات ناتوان شود.

اهمیت این آزمون ها و تست ها

این آزمون ها سبب افزایش عملکرد مغز می شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا می کنند. به این ترتیب در بلند مدت می توان با مغزی روبرو بود که جزئی نگر است و مسائل را به راحتی فراموش نمی کند.

تست ها و پازل ها جذاب دیگر:

در تصویر دو اسب و یک سر می‌بینید،سر متعلق به کدام اسب است!؟

تست شخصیت شناسی:آیا شما فردی کامل هستید یا خیر!؟

با یافتن دو پرنده در این تست مشخص می کنید که بینایی شما چطور است؟

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

معمای تصویری:اگر لاک پشت را پیدا کنی، واقعا دقت و تمرکزت بالاست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =

دکمه بازگشت به بالا