;
تفریح و سرگرمی

معمای تصویری:اگر لاک پشت را پیدا کنی، واقعا دقت و تمرکزت بالاست!

مشاهده و حل تصاویر چالشی، معماهاها، تست های شخصیت شناسی و … به یکی از فعالیت های مورد علاقه کاربران اینترنتی تبدیل شده است. کافی است چند دقیقه در فیس‌بوک یا توییتر مرور کنید تا بررسی کنید که چقدر در این پلتفرم‌ها چالش‌هایی منتشر شده که در همه آنها حواس ما مورد آزمایش قرار می گیرد. در معمای تصویری لاک پشت امروز نیز دقت، توجه، تمرکز و قدرت بینایی شما به چالش کشیده می شود. با چشمک همراه باشید.

تذکر: تصویر اول به علت قرار گرفتن در تصویر شاخص صفحه بریده شده است.

بیشتر بخوانید: اگر ادعا می کنی چشات قویه، ماشینی که بچه توش نیست را پیدا کنید؟

نجوه انجام معمای تصویری لاک پشت

در این قسمت تصویری برای شما گذاشته شده است. شما باید بتوانید در کمتر از 20 ثانیه لاک پشت را در میان تصویر پیدا کنید. کافی است کمی تمرکز کنید و سپس با آمادگی به تصویر نگاه کنید.

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

معمای تصویری لاک پشت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

چالش این است که لاک پشتی را پیدا کنید که توانسته در کارت پستال پنهان شود. احتمالا آن را پیدا کرده اید. اما اگر خسته شده اید می توانید به تصویر پایین نگاه کنید.

برای دریافت پاسخ بهتر است که تمام گوشه های عکس را با دقت نگاه کنید.

.

.

.

لاک پشت دقیقا در همین جاست.

اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

معمای تصویری لاک پشت

لزوم توجه به این تست ها

شاید در وحله اول این تست ها فقط به عنوان سرگرمی در نظر گرفته شوند. اما بسیاری از محققان معتقدند که تصاویر معمایی و … سبب می شوند که مغز به دنبال پیدا کردن مورد سوال بیشتر فعالیت کند. این فعالیت به نوعی ورزش برای مغز محسوب می شود، به خصوص آنکه در دنیاب فعلی مغز ما کمتر با چالش هایی که نیازمند دقت و تمرکز است روبرو می شود. این تست ها در بلند سبب افزایش قدرت تمرکز، دقت و در نهایت جزئی نگری افراد می شود. لذا انجام این تست ها فراتر از جنبه سرگرمی همواره توصیه می شود.

رابطه میان آلزایمر و فعالیت مغز

محققان دریافته اند هر چقدر فعالیت مغز افزایش یابد میزان شکل گیری اختلالاتی نظیر زوال عقل، فراموشی و … کاهش پیدا می کند. بر همین اساس تمرینات منظم هوشی، تمرکز و … می تواند به افزایش کارایی مغز کمک کنند.

نظر شما در مورد این تست جالب چیست؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

اگر با یک نگاه مارمولک را در این تصویر پیدا کنید، چشمان قوی و دقت بالایی دارید!

تست:در تصویر تعدادی حرف Q پنهان شده است،آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

قابل توجه باهوش‌ها: آیا می‌توانید این سوال ریاضی را زیر 10 ثانیه حل کنید؟

تست: اگر توجه ات عالی است، مار را در میان لاک پشت ها پیدا کن!

نوشته های مشابه

11 دیدگاه

    1. تبریک میگم. قدرت تمرکز و دقت خوبی دارید. این آزمون قدرت تمرکز و دقت شما را بالاتر هم میبره.

      1. تبریک میگم. این تست ها توسط وب سایت معروف د سان ارائه شده است. طراح این تصاویر یک هنرمند مجارستانی و وی معتقد است که افراد تیزبین تنها قادر هستند با یک نگاه تصاویر مخفی شده را شناسایی کنند. لذا به شما تبریک می گوئیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا