;
تفریح و سرگرمی

تست:در تصویر تعدادی حرف Q پنهان شده است،آیا می‌توانید آنها را پیدا کنید؟

آیا به دنبال این هستید که حواس خود را از استرس ترافیک پرت کنید؟ آیا دوست دارید کمی دقت و بینایی خود را به چالش بکشید. در تست قدرت بینایی حروف شما با یک تصویر روبرو هستید که تعدادی حرف Q در آن مخفی شده است. شما باید آنها را پیدا کنید. با چشمک همراه باشید.

نکته: تصویر اول بدلیل قرار رفتن در تصویر شاخص بریده شده است. برای دیدن تصویر اصلی به پایین تر صفحه بروید.

بیشتر بخوانید: تست قدرت تمرکز: مرغ عشق بدون جفت را در میان مرغ عشق‌ها پیدا کنید!

تست قدرت بینایی حروف

تصویر زیر را ببینید. تمرین اینجاست. در میان تعداد زیادی حرفO تعدادی Q پنهان شده است. بله، آنها جایی در آنجا هستند، ما به شما قول می دهیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دقیقاً محاسبه کنید چه تعداد Q پنهان در تصویر هستند. خوب با دقت به تصویر نگاه کنید.

تست قدرت بینایی حروف

.

.

.

.

.

.

.

از قبل تسلیم نشو ممکن است کمی دشوار به نظر برسد، اما اگر واقعاً متمرکز شوید، به راحتی همه آنها را پیدا می کنید. نکته کلیدی در اینجا این است که آن را آهسته انجام دهید. هیچ محدودیت زمانی و رقابتی وجود ندارد، پس عجله نکنید. همچنین، پس‌زمینه بنفش در نظر گرفته شده است تا یافتن Q را برای شما سخت‌تر کند، اما بازنده نیستید.

.

.

.

اگر دید شما کمی تار شده و خسته شده اید، می توان به پائین تصویر مراجعه کنید.  چند Q پیدا کردید؟ آیا از پاسخ خود مطمئن هستید؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

تست قدرت بینایی حروف

شش Q در بین 9 ردیف طولانی در میان حروف O پنهان شده است. آسان بود یا سخت؟ آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و لذت ببرید. همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

مطلب مرتبط:

تست قدرت بینایی: اگر قدرت دیدتان عالی باشد، پرنده را می بینید!

اگر مدعی داشتن چشم عقاب‌اید، جغد کوچک در این عکس را پیدا کنید!

تیز بین ها و چشم عقابی ها| اگر مار را در 10ثانیه پیدا کنید،آدم تیزبینی هستید!

قابل توجه تیزبین ها: شبدر 4 برگی در تصویر کجاست!

تست: چند ستون در تصویر می بینید؟|شما چپ مغز هستید یا راست مغز؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا