;
تفریح و سرگرمی

این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند: پنجY را بین X ها پیدا کنید!

تعداد کمی توانسته‌اند بر این چالش غلبه کنند، چرا که نیاز به تمرکز و دقت کافی دارد. حروف زیاد در تصویر، آزمایش را پیچیده‌تر می‌کنند.در مواجهه با تقاضای بسیار زیادی برای آزمایش‌هایی که در مکان‌های مختلف می‌بینید، ما یک چالش بسیار بدیع را برای شما به ارمغان می‌آوریم که کمتر کسی در اولین تلاش موفق به حل آن شده است. در آزمون تمرکز حروف بسیاری در ابتدا تنها حروف “X” را خواهند دید، اما هدف این است که پنج “Y” را در کمتر از ده ثانیه پیدا کنید. آیا فکر می کنید توانایی حل آن را دارید؟ با آزمون تمرکز حروف با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اگر نوشته تایگر(ببر) را در تصویر تشخیص دهید، جزو 1 درصد تیزبین جهان اید!

آزمون تمرکز حروف

این چالش منطقی به دلیل پیچیدگی ، بازخورد زیادی در اینترنت داشته است. همانطور که در بالا برای شما توضیح دادیم، شما یک محدودیت زمانی برای قرار دادن پنج حرف مختلف در کل نمودار دارید. در کمتر از 10 ثانیه.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87_%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:رنگ درب خانه چه چیزی درباره شخصیت شما می‌گوید!

قبل از ادامه راه حل این چالش، لازم است بدانید که این معماهای منطقی ریشه در حوزه مطالعات روانشناسی دارند، همان مواردی که در آزمون های رفتاری نیز به کار می رفتند. اما چند سال پیش بود که این نوع از مطالب در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

.

.

.

.

.

راه حل

خوب، زمان به پایان رسیده است. آیا شما توانستید محل اختفای 5 حرف “Y” پنهان را پیدا کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، به شما تبریک می گویم! از طرف دیگر، اگر هنوز نتوانستید مکان آنها را پیدا کنید، نگران نباشید، ما تمام سرنخ‌هایی را که برای پیروزی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهیم.

بیا شروع کنیم. اول از همه، خیالتان را راحت کنیم. پس از انجام این کار، به تصویر مقابل خود با دقت نگاه کنید. پنج عدد Y وجود دارد، اما اکثریت قریب به اتفاق کاربران، تنها محل اختفای چهار مورد از این موارد را پیدا می کنند. آیا شما هر پنج مورد را در کمتر از یک دقیقه دیدید؟ اگر هنوز آن را ندیده اید، برای دیدن نتیجه، عکس پایین را ببینید.

آزمون تمرکز حروف

بیشتر بخوانید:سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

به انتهای یادداشت می رسیم. ما شکی نداریم که چقدر از تلاش برای حل این چالش لذت بردید. از این نظر، ما یک بار دیگر از شما دعوت می کنیم تا بیشتر از این معماهای تصویری را بیابید تا همراه با خانواده و دوستانتان، به افزایش توانایی های شناختی خود ادامه دهند.

لینک های مشابه جذاب:

تست:اگر در شرایط تصویر قرار بگیرید، ابتدا چه کاری انجام می‌دهید؟

آزمون بینایی سنجی: با انجام این تست،قدرت بینایی خود را تشخیص دهید!

در تصویر دو اسب و یک سر می‌بینید،سر متعلق به کدام اسب است!؟

سوالات هوش: ضریب هوش خود را در موقعیت های اضطراری محک بزنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا