;
تفریح و سرگرمی

سوال هوش: نکته موجود در تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

زندگی امروزی با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو است. یکی از مشکلات که امروز بشر را دچار نگرانی کرده است کمبود تحرک است. تحرک جسمی و فکری راه رشد و موفقیت را مسدود کرده و انسان را به بیماری های مختلفی دچار می کنند. به باور محققان ضعف حافظه و فراموشی می تواند رابطه مستقیم با کاهش فعالیت مغز داشته باشد. افزایش فعالیت مغز خود به خود منطق گرایی، دقت و تمرکز را افزایش می دهد. حل معماها، پازل های تصویری و … می تواند در این زمینه به شما کمک فراوانی بکند. وب سایت چشمک امروز یک سوال هوش با جواب برای شما آماده کرده است. این سوال هوش در واقع تصویری است و شما باید اشتباه موجود در تصویر را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: در تصویر دو اسب و یک سر می‌بینید،سر متعلق به کدام اسب است!؟

سوال هوش با جواب

برای یافتن اشتباه تصویر باید به تمام جزئیات صحنه توجه کامل داشته باشید. کافی است کمی تمرکز و دقت داشته باشید. قبل از ادامه، باید نشانه های لازم را به شما ارائه دهیم تا حداقل بتوانید در این سوال هوش با جواب و یا معمای تصویری موفق شوید. تست این است که شما باید اشتباه در تصویر را پیدا کنید. در نگاه اول شما پسر بچه ای را می بینید که ظاهرا معلمش او را سرزنش می کند.

سوالات هوش: ضریب هوش خود را در موقعیت های اضطراری محک بزنید!

سوال هوش با جواب

.

.

.

.

.

نکته عجیب در مورد این معما این است که میلیون ها کاربر اینترنت وجود دارند که در این چالش شکست خورده اند. برای یافتن راه حل، علاوه بر داشتن مهارت های تصویری عالی، باید عقل سلیم داشته باشید. بنابراین با دقت به تمام جزئیاتی که در تصویر بالا ظاهر می شود، نگاه کنید.
برای افزایش سختی این معما باید به اطلاع شما برسانیم که از لحظه ای که شما را با تصویر تنها گذاشتیم، شما فقط 10 ثانیه فرصت دارید. آیا اشتباه را پیدا کردید؟

.

.

.

.

راه حل

آیا به تصویر با دقت نگاه کردید؟ آیا متوجه چیز عجیبی شدید؟ خب، ما معتقدیم که در این مرحله به احتمال بسیار زیاد شما قبلاً یک پاسخ مشخص دارید و محل خطا را پیدا کرده اید. اگر نه، پس ما پاسخ شما را در زیر می گذاریم.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی: ارتباط میان فرم بینی و ویژگی‌های شخصیتی افراد


خطا این است که لولاهای درب در سمت اشتباه قرار دارند.

معمای تصویری چیست؟

پازل تصویری تمرینی است که توانایی های شناختی شما را برای انجام یک کار آزمایش می کند. لازم به ذکر است که تمام فعالیت هایی که ما انجام می دهیم نیاز به استفاده از عملکردهای مغز ما دارد، که به معنای میلیون ها اتصال عصبی در سراسر سلول های مغزی توزیع شده است تا به اندازه کافی با محیط برخورد کند و اطلاعات را از طریق کانال های مختلف پردازش کند.

ما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مشابه

90 درصد افراد نمی توانند حیوان پنهان شده را در این تصویر ببینند!

تست شخصیت شناسی:آیا شما فردی کامل هستید یا خیر!؟

با یافتن دو پرنده در این تست مشخص می کنید که بینایی شما چطور است؟

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا