;
تفریح و سرگرمی

90 درصد افراد نمی توانند حیوان پنهان شده را در این تصویر ببینند!

در تصویر یک حیوان پنهان شده است، اما بیش از 90 درصد از افرادی که سعی در یافتن آن دارند، شکست می خورند. آیا فکر می کنید می توانید آن را پیدا کنید؟ خوب، شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا ببینید چه حیوانی بین خطوط پنهان شده است. اگر بتوانید به درستی تشخیص دهید که چه چیزی در آن پنهان شده است، از همه کسانی که سعی در حل این معمای تصویری داشتند باهوش تر هستید. با چشمک و آزمون قدرت بینایی با خطوط و حیوان همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

آزمون قدرت بینایی با خطوط و حیوان

ما در وب جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین بازی‌های فکری و چالش‌های تصویری را برای به اشتراک گذاشتن با شما پیدا کنیم. پس از انتخاب دقیق بهترین ها، بالاخره یکی را پیدا کردیم که فکر می کنیم مهارت های تصویری شما را بهتر و دقیق تر مورد آزمایش قرار می دهد!

بیشتر بخوانید: اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست شخصیت شما را مشخص می‌کند!

آیا می توانید حیوان پنهان شده در این تصویر را پیدا کنید؟

برای یافتن پاسخ چالش امروز باید از تمام نیروی مغز خود استفاده کنید. به تصویر زیر نگاهی بیندازید و به ما اطلاع دهید که آیا می توانید ببینید چه حیوانی در داخل آن پنهان شده است. اکنون خطوط زیادی خواهید دید و ممکن است به نظر برسد که تصویر در حال حرکت است. با این حال، ما به شما اطمینان می دهیم که این فقط یک ترفند است! این یک تصویر ثابت است و اگر درست به آن نگاه کنید، حیوان خاصی را خواهید دید.

آزمون قدرت بینایی با خطوط و حیوان

شکل این حیوان غیرقابل انکار است. مطمئناً آن را با هیچ موجود دیگری در این سیاره اشتباه نخواهید گرفت. به یاد داشته باشید، شما فقط 15 ثانیه فرصت دارید تا حیوان پنهان شده در تصویر را به درستی حدس بزنید. آماده؟ بیا بریم!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

متوجه شدی که چه حیوانی بین خطوط پنهان شده است؟ ؟ اگر در تلاش برای شناسایی آن مشکل دارید، کمی سر خود را به اطراف حرکت دهید. سعی کنید دید خود را به طرق مختلف تنظیم کنید.آیا  اگر سر خود را به گونه ای کج کنید واضح تر است؟ اگر به سرعت تصویر را به سمت بالا و پایین اسکرول کنید چه؟ فهمیدید حیوان چیست؟

…………

حیوان پشت آن خطوط چیست؟ زمان تقریباً به پایان رسیده است، عجله کنید!

پاسخ آزمون قدرت بینایی با خطوط و حیوان

بسیار خوب، 15 ثانیه گذشته است، و امیدواریم که شما حیوانی را که در تصویر پنهان شده است پیدا کرده باشید. اگر برای دیدن آن مشکل داشتید، نگران نباشید! اکثر افرادی که سعی کردند موجودی پنهان را پیدا کنند، نتوانستند تشخیص دهند که واقعاً چیست؟ با این حال، این تلاش به مغز شما یک تمرین عالی داد. در واقع، شما باید این نوع تست های تصویری را هر روز برای تمرین مغز انجام دهید.

ببر است! ساده ترین راه برای شما برای تشخیص ببر چه بود؟ آیا چرخاندن تلفن کمکی کرد؟ افزایش روشنایی یا کاهش آن چطور؟ ما دوست داریم بدانیم چگونه این چالش تصویری دشوار را حل کردید؟

اهمیت این تصاویر

تصاویر معمایی، پازل ها، تست ها و … سبب افزایش عملکرد مغز می شوند. به باور محققان افزایش عملکرد مغز سبب افزایش منطق گرایی، تمرکز، دقت و … در افراد می شود و حتی در بلند مدت می تواند از بیماری های مربوط به مغز همچون فراموشی و آلزایمر جلوگیری کند. لذا انجام این تست ها علاوه بر جنبه سرگرمی برای مغز بسیار مفید است و باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

آلزایمر چیست؟

آلزایمر یک نوع شایع از زوال عقل است، یک بیماری عصبی پیشرونده که باعث تخریب سلول های مغز می شود. در این بیماری که باعث کاهش عملکردهای فکری، حافظه و رفتاری می شود، علائم به تدریج با افزایش سن ظاهر می شود. ممکن است سالها طول بکشد تا بیماری به مراحل پیشرفته برسد.

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

سوال هوش: در عرض بیست ثانیه، جواب سوال را پیدا کنید!؟

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

بگو اول نیم رخ دیدی یا نصف صورت تا بگم خلق و خوی شما چطور است!؟

اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا