;
تفریح و سرگرمی

بگو اول نیم رخ دیدی یا نصف صورت تا بگم خلق و خوی شما چطور است!؟

اینکه چگونه دنیا را می بینید؟ می تواند بینش معناداری در مورد شخصیت شما، ویژگی های شخصیتی و نحوه برخورد شما به زندگی ارائه دهد. در اینجا یک تست روانشناسی وجود دارد که ممکن است به شما در درک خلق و خوی‌تان و همچنین نوع فردی که هستید کمک کند. ممکن است از نتایج شگفت زده شوید. با تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: نحوه قفل کردن گوشی هوشمند،از شخصیت شما می‌گوید!

تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت

در تست موجود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر زیر نگاه کنید و توجه داشته باشید که کدام طرف چهره را ابتدا می بینید: (الف) طرف جلو صورت، (ب) طرف کنار صورت(C)  هر دو؟ سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

اگر پاسخ شما (الف) است، چهره مرد به جلو نگاه می کند

اگر چهره مردی را متوجه شوید و او رو به جلو باشد، ممکن است فردی ملایم باشید. بیشتر اوقات احساسات خود را تحت کنترل دارید. زیرا به خاطر چیزهای کوچک عصبانی نمی شوید. شما فقط زمانی اقدام به ناراحتی و عصبانیت می کنید که یکی از نزدیکان شما به شدت روی اعصاب شما رفته باشد. اما یا این حال هم راهی برای حل دوستانه مشکل پیدا می کنید.

شما خوب می دانید که رفتار پرخاش گرانه و عصبانیت هرگز برای هیچ یک از طرفین خوب نیست. لذا ترجیح می‌دهید قبل از پیگیری هر موضوعی آرام باشید. در بسیاری از مواقع، شما بسیار رک هستید و تمایل دارید که هرگز کینه به دل راه ندهید. شما دوست دارید احساسات خود را کنترل کنید و اطرافیان، به همین خاطر شما را تحسین می کنند.

تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت

اگر پاسخ شما در تست شخصیت شناسی و روان شناسی صورت (ب) است، صورت مرد به پهلو و کنار نگاه می کند

به طور کلی، خلق و خوی شما بد نیست و می توان آن را مدیریت کرد، اما باید خودکنترلی را توسعه دهید. شما تمایل دارید که تسلیم احساسات خود شوید و گاهی اوقات می توانید بی نظم عمل کنید. شما به راحتی تحریک می‌شوید و گاهی اوقات می‌توانید در گرمای ناراحتی، چیزهایی بگویید که واقعاً منظورتان نیست. این تقریباً همیشه شما را به سمت کنترل آسیب بعد از مشاجره سوق می دهد.درست است که شما نسبتاً راحت عصبانی می شوید، اما به این دلیل است که به افراد و چیزهایی که به آنها علاقه دارید بسیار علاقه مند هستید.

اگر پاسخ شما (C) است، هم مرد را رو به جلو و هم به پهلو دید.

شما فردی هستید که ذهنی باز و راحت دارید. یکی از ویژگی های خوب شما این است که نگران اتفاقات اطرافتان نیستید. شما کسی هستید که وقتی جریان را دنبال می کند به جایی می روید که باد شما را با خود حرکت دهد.

خلق و خوی شما تقریباً مشخص نیست و غیرقابل پیش بینی است. نیازی به سرزنش کردن برای هر چیزی که مطابق میل شما نیست، وجود ندارد. شما به سادگی می بخشید و در یک لحظه فراموش می کنید. شما مجموعه ای از اصول خود را دارید و اگر کسی انتقام شخصی علیه شما داشت، سعی می کنید ابتدا با او گفتگوی معقولی داشته باشید و مدت زیادی در گذشته درنگ نکنید.

امیدواریم این تست برای شما مفید واقع شود. لطفا این تست را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا دوستان شما نیز از این مزیت بهره مند شوند. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در طصورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

لینک های مرتبط:

1.آزمون دقت: به نظر شما کدامیک از فنجان های قهوه، زودتر پر می شود!؟

2.تست: یکی از شش گل را انتخاب کنید تا مسیر شغلی و زندگی خود را بدانید!

3.تست شخصیت: تعداد اسبی که می‌بینید شخصیت شما را افشا می‌کند!

4.تست شخصیت شناسی: ابتدا تصویر شیر را دید ید یا ببر؟

5تست: اگر توجه ات عالی است، مار را در میان لاک پشت ها پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا