;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: آیا عملگرا هستی یا یک نظریه پرداز که فقط نظر می دهد!؟

تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی: شما بیشتر تمایل دارید عملگرا باشید یا نظریه پرداز ؟ فقط یک قارچ را انتخاب کنید! آیا جرات دارید جنبه متفاوتی از خود را کشف کنید؟ تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی مجله خبری چشمک را امتحان کنید. آنگاه خواهید فهمید که آیا عملگرا هستید یا یک متفکر نظریه پرداز!؟ این مسابقه سرگرم کننده و جذاب ممکن است فقط برخی از جنبه های شگفت انگیز شخصیت شما را نشان دهد. بنابراین، آیا آماده اید تا عمیق تر در شخصیت خود کاوش کنید؟

شاید بپسندید: اگر در 6 ثانیه عدد 888 را بین اعداد 808 پیدا کنی، چشمات مثل شاهین تیزه!

تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی

این تست شخصیت، غالب ترین ویژگی های شما را آشکار می کند و به یک سوال قانع کننده پاسخ می دهد: آیا شما بیشتر یک آیا عملگرا هستی یا نظریه پرداز؟

قبل از شیرجه رفتن در تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی مجله خبری چشمک، به یاد داشته باشید که هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. بنابراین، اجازه دهید ناخودآگاه شما با انتخاب سریع و بدون فکر کردن زیاد یکی از قارچ های فانتزی را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: حکایت چهار بازرگان و زن باغبان| داستان کودک باهوشی که زن باغبان را نجات داد!

تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید مبل را در طبیعت زیبا پیدا کنید؟

.

.

.

.

شاید بپسندید:  حکایت شنیدنی هم پیاز را خورد هم چوب را هم پول داد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن!

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی

به غریزه خود اعتماد کنید و به تصویر سه قارچ مختلف که از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند نگاهی بیندازید. یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب است.

بیشتر بخوانید: آیا ذاتاً رهبر زاده شدی | کدوم تصویر اسب نظرت رو جلب کرد!؟

.

.

.

.

.

 

شاید بپسندید: تست هوش: با جابجایی 3 چوب کبریت 5 مثلث ایجاد کنید!

تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی

اکنون که قارچ خود را انتخاب کرده اید بهتر است تفاسیر را مطالعه کنید. آماده؟ شروع کنیم.

قارچ 1: انجام دهنده عملی

اگر قارچ 1 را انتخاب کردید، عملگرا هستید. شما اقدام را به نشستن و تفکر در ایده ها ترجیح می دهید.

شما یک حلال مشکل هستید و همیشه به دنبال راه حل های کارآمد و سرراست برای هر مشکلی هستید که پیش می آید. شما منطقی و واقع بین هستید، اما این بدان معنا نیست که خلاقیت ندارید.

برعکس، توانایی شما در تفکر خارج از چارچوب و در عین حال عملگرا بودن یکی از بزرگترین نقاط قوت شماست. با این حال، به یاد داشته باشید که برای تفکر و تأمل کمی وقت بگذارید. همه چیز در زندگی نیاز به اقدام فوری ندارد.

بیشتر بخوانید: اگه پلنگ خالدار تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

قارچ 2: متفکر نظریه پرداز

اگر قارچ فانتزی شماره 2 توجه شما را به خود جلب کرد، شما یک متفکر نظریه پرداز هستید. شما از غواصی عمیق در افکار و نظریه ها، قدردانی از زیبایی ایده ها و مفاهیم لذت می برید.

شما فردی متفکر و روشنفکر هستید که اغلب در افکار خود گم می شوید. توانایی شما برای تجزیه و تحلیل و دیدن تصویر بزرگتر قوی ترین ابزار شماست.

با این حال، ممکن است گاهی اوقات در افکار خود غرق شوید و فراموش کنید که اقدامی انجام دهید. فراموش نکنید، نظریه ها فقط به اندازه اجرای آنها خوب هستند.

احتمالاً بپسندید: ضرب المثل هیزم تر به کسی فروختن!

قارچ 3: ترکیب متعادل

اگر به سمت قارچ 3 کشیده شده اید، ترکیبی متعادل از یک عملگرا و یک متفکر نظریه پرداز هستید. شما توانایی منحصر به فردی برای ایجاد تعادل بین فکر و عمل دارید.

شما می توانید موقعیت ها را تجزیه و تحلیل کنید، یک برنامه تدوین کنید و سپس آن را به طور موثر اجرا کنید. این تعادل شما را انعطاف پذیر و سازگار با موقعیت های مختلف می کند. به یاد داشته باشید، حفظ این تعادل بسیار مهم است. خم شدن بیش از حد به طرفین ممکن است هماهنگی شما را مختل کند.

اکنون که کمی بیشتر در مورد خودتان کشف کرده اید، چرا نتایج خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک نمی گذارید؟ دوستان خود را به شرکت در تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی و مقایسه نتایج خود تشویق کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: تفاوت های موجود میان دو تصویر زن دهه شصت میلادی آمریکا را پیدا کنید!

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب قارچ فانتزی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

بیشتر بخوانید: داستان حیله زن مکار و شوهرش: داستان زنی که شوهرش را لب آب تشنه برد و آورد + قسمت پایانی

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:افسانه زیبای باغ سیب | داستان شاهزاده ای که معشوقش را از ته چاه نجات داد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه قدرت دیدت مثل عقاب باشه، 3 تا تفاوت بین دو تصویر کابوی را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالا بپسندید:اگه اشکال تصویر خیابان را پیدا کنی، در باهوشی رو دست شرلوک هولمز زدی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: افراد تیزبین در یک نگاه گل آفتابگردان را میان زنبورهای عسل پیدا می کنند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان شنیدنی عبای شوهر!

تست روان شناسی: ابتدا چه چیزی نظرت را جلب کرد موش یا گربه!؟

تست هوش: اشتباه این منظره زیبای جنگلی در آفریقا چیست!؟

تست قدرت دید: عقاب را در میان صخره ها پیدا کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا