;
تفریح و سرگرمی

سوالات هوش: ضریب هوش خود را در موقعیت های اضطراری محک بزنید!

استفاده از هوش در موقعیت های اضطراری همیشه مهم است. افرادی که بدون تردید در موقعیت های اضطراری درست عمل می کنند، عملکرد آنان حاصل یک عمر تجربه و تمرین است. کسانی مانند پرستاران، آتش نشان ها و پلیس ها و … هر روز در معرض امتحانات مختلف هستند و باید بتوانند در هر موقعیت بهتر تصمیم را بگیرند. لذا این افراد معمولا دقت نظر، جزئی نگر و منطقی تر هستند. یک فرد عادی نیز با تجربه و تکرار می تواند این کارها  را انجام دهد. کافی است هر روز مغز خود را با چالش های مختلف روبرو کند. با سوالات هوش تصویری زیبا با چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید:سوالات هوش: با این 8 سوال هوش، بهره هوشی خود را محک بزنید!

سوالات هوش تصویری زیبا

برای حل این سوالات شما باید تمرکز کنید. باید به جزئیات توجه کنید. تنها در این صورت است که می توانید پاسخ درست را ارائه دهید. خوب اگر آماه هستید به این سوالات پاسخ دهید:

از سوالات هوش تصویری زیبا: سوال اتاق پر از آب

از سوالات هوش تصویری زیبا: سوال اتاق پر از آب

تصور کنید در اتاقی گیر افتاده اید که در و پنجره ندارد. ناگهان، اتاق شروع به پر شدن از آب می کند، همه جا را چک کرده اید و راهی برای بستن آب وجود ندارد. می دانید که کمک در راه است، اما حداقل 5 دقیقه نیاز به زمان دارید. در حالی که 2 دقیقه دیگر اتاق پر اب می شود. حبس کردن نفس هم به مدت سه دقیقه ممکن نیست.

3  شی در نزدیکی شما وجود دارد که تنها یکی از آنها می تواند شما را در این شرایط نجات دهد. یک نی، یک طناب و یک سطل. کدام یک را برای نجات خود انتخاب می کنید و چگونه؟

سوال آتش در هواپیما

سوال آتش در هواپیما

شما در حال پرواز با جت شخصی خود هستید. پس از یک فرود اضطراری، یک آتش سوزی در هواپیما رخ می دهد. آتش همه جا را فرا گرفته است و دود زیادی وجود دارد. شما باید راهی برای زنده ماندن و فرار پیدا کنید.

به اطراف خود نگاه می کنید و 3 شی در نزدیکی خود پیدا می کنید. یک کپسول آتش نشانی کوچک، یک بطری آب گرم با روکش پشمی و یک بالش گردن. کدام یک به شما شانس بیشتری برای بقا می دهد؟

از سوالات هوش تصویری زیبا: سوال جهش های آزمایشگاهی

سوالات هوش تصویری زیبا: سوال جهش های آزمایشگاهی

ویروس عجیبی در آزمایشگاه منتشر شده است. شما دانشمندی هستید که در داخل گیر کرده اید و نمی توانید از آن خارج شوید. 3 در جلوی شما وجود دارد که به بیرون منتهی می شود، اما داخل این اتاق ها تله هایی وجود دارد. داخل در شماره 1 گیاهان گوشت خوار، داخل در شماره 2 زنبورهای جهش یافته بزرگ و داخل در شماره 3 ببرهای جهش یافته گرسنه هستند.

کدام در را برای نجات از این وضعیت انتخاب می کنید؟

سوال نیش مار

سوال نیش مار

در پیاده‌روی در جنگل، مار از ناحیه ساق پا شما را نیش می زند. کسی در اطراف نیست که به شما کمک کند. اگر برای این کار به اندازه کافی انعطاف پذیر هستید، می توانید سعی کنید سم را بیرون بکشید. گزینه دیگر این است که یک جا بنشینید و یک تورنیکت روی محل گزش بگذارید. یا می توانید بی حرکت بمانید و ناحیه ای را که گاز گرفته شده است را حرکت ندهید.

برای نجات خود چه خواهید کرد؟

پاسخ ها:

  1. استفاده از سطل: قرار دادن سطل بر روی سر یک فضای خالی از هوا ایجاد می کند که به شما اجازه می دهد چند دقیقه نفس بکشید.
  2. بطری آب گرم: اگر روکش پشمی آن را دربیاورید و مقداری آب داغ روی آن بریزید، می توانید از آن روکش پشمی به عنوان یک ماسک موقت استفاده کنید.
  3. گیاهان گوشت خوار متحرک نیستند. بنابراین شما می توانید آنها را دور بزنید.
  4. باید بی حرکت بمانید. به این ترتیب سرعت انتشار سم را کاهش خواهید داد.

لینک های مشابه

تست هوش تصویری: به نظر شما کدام فرد با پایین آمدن سنگ، می میرد!

سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

سوالات هوش: 7 سوال هوش جذاب که می تواند قدرت مغز شما را افزایش دهد!

تست تصویری بررسی قدرت ذهن: یافتن تصاویر پنهان برای آزمایش بینایی شما!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا