;
زندگیخانواده و زناشویی

بهبود زندگی جنسی با ۱۰ تکنیک موثر و کاربردی

حفظ رابطه زناشویی عالی همیشه آسان نیست. بیشتر اوقات، این چیزهای روزمره هستند که به آرامی صمیمیت زن و شوهر را از بین می برند تا رویدادهای بزرگتر و منحصر به فرد. انزوا در یک روز اتفاق نمی افتد و همچنین زندگی جنسی در یک روز نابود نمی شود. بلکه با مرور زمان و توجه نکردن به زندگی جنسی تان کم کم همه چیز محو و در نهایت نابود می شود. به این دلیل بسیار مهم است که همیشه در پی خلق هیجان ها و عاشقانه های تازه در روابط جنسی تان باشید. اجازه ندهید همه چیز تکراری و کسل کننده شود. در بخش خانواده و زناشویی چشمک به بهبود روابط زناشویی پرداخته می شود. با این ۱۰ تکنیک همیشه رابطه عاشقانه و با ثباتی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه شوهر خوبی باشیم؟ + ۱۰ نکته کلیدی

۱.بچه ها را از تخت خود بیرون کنید

این ممکن است خشن و بی رحمانه به نظر برسد، اما منطقی است. باید بچه ها جدا بخوابند و عادت کنند. مگر این که در مواقع رعد و برق یا کابوس گاه به گاه، بچه ها را دوباره در تخت خود بخوابانید. به یاد داشته باشید که  این تخت زناشویی است، نه تخت والدین. دلیلی وجود دارد که شما و همسرتان تخت دوطبقه ندارید. بنابراین باید خیال تان راحت باشد که خصوصی ترین فضای تان را برای معاشقه دارید.

۲.بهبود روابط زناشویی، نوازش را تمرین کنید

ممکن است کمی طول بکشد تا بدانید چه چیزی برای هر دوی شما بهتر است. فقط به این دلیل که در ابتدا احساس ناخوشایندی دارید، تسلیم نشوید. نوازش کردن را تمرین کنید. زیرا با ناز و نوازش هر دو نفر برای رابطه جنسی آماده می شوید. به خصوص نوازش برای زنان بسیار مهم است. کم تر زنی بدون نوازش آماده رابطه می شوند. بنابراین اگر می‌خواهید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید، آن را نادیده نگیرید.

۳.زمان با همسرتان را در اولویت قرار دهید

ما به راحتی می توانیم بچه ها، شغل یا حتی سرگرمی ها را بالاتر از همسرمان قرار دهیم. به عنوان یک مادر، می توانیم آنقدر به نیازهای اطرافیان مان رسیدگی کنبم که در پایان روز چیزی برای ارائه به شوهرمان نداشته باشیم. به یاد داشته باشید که همسر تان بالاتر از همه چیز است. شما می توانید گاهی رسیدگی به خانه، بچه ها و سرگرمی ها را کنار بگذارید تا بهترین کار را برای شوهر تان انجام دهید. اگر کار در اولویت است، حداقل یک روز در هفته زودتر به خانه بیایید تا یک یا دو ساعت بیشتر با همسرتان  باشید. خلاصه طوری برنامه ریزی کنید تا همیشه برای یکدیگر وقت کافی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: مرد مورد علاقه زنان این ۱۵ ویژگی خاص را دارد!

بهبود روابط زناشویی

۴.هر روز با همسرتان ارتباط برقرار کنید

همسرتان نیز مانند شما توجه کردن را دوست دارند. در واقع، زنان به ویژه از نظر جنسی بیشتر به مردی علاقه دارند که احساس می کنند به آنچه در زندگی آنها می گذرد، اهمیت می دهد. حتی اگر فقط ۱۵ دقیقه فرصت دارید، آن را بدون حواس پرتی صرف کنید. به چشمان یکدیگر نگاه کنید و آنچه را که در زندگی خود می گذرد به اشتراک بگذارید.

۵.بهبود روابط زناشویی، ویدیوهای غیر اخلاقی را حذف کنید

چه تماشای ویدیوهای زشت در زمانی که کسی در اطراف نیست و چه خواندن رمان های عاشقانه را کنار بگذارید. زیرا این موارد زندگی جنسی شما را بهبود نمی بخشد بلکه آن را از بین می برد. باعث آسیب و شرمساری و سایر مسائل روانی می شود که منجر به عدم کارایی در اتاق خواب می شود. آمار نشان می دهد که این مشکل در حال افزایش برای زنان است. هیچ کس نباید برای جلب توجه یا تمایل همسرش با  یک شخصیت تخیلی رقابت کند.

۶.از خیال پردازی در مورد دیگران دست بردارید.

از نظر روحی و جسمی وفادار باشید. وفاداری یک مشکل قلبی است. جایی که دل گمراه شود، بدن نیز به دنبال آن خواهد رفت. بنابراین در هنگام رابطه و خارج از آن هیچ گاه به خیال پردازی با زن یا مرد دیگر نپردازید.

بیشتر بخوانید: راز زوج های شاد: چگونه زندگی زناشویی شاد و پر هیجان داشته باشیم؟

۷.با همسرتان معاشقه کنید

شما می خواهید احساس نیاز کنید، درست است؟ همسر شما هم همینطور. شگفت انگیز است که یک چشمک کوچک روی میز صبحانه، فشار دادن دست یا بالا انداختن ابرو می تواند بیانگر آن باشد و معاشقه قطعا بخشی از یک زندگی جنسی سالم است. به شوهرتان پیام دهید تا به او بفهماند که امشب منتظر او هستید. یا یک یادداشت کوچک در کیف همسرتان بگذارید که به او بگویید امروز چقدر فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

بهبود روابط زناشویی

۸.به همسرتان انرژی بدهید

با جملات عاشقانه از او قدردانی کنید. از او سپاس گزاری کنید. به او یادآوری کنید که چقدر از داشتنش خوشحال هستید. از تیپ و ظاهر او تعریف کنید. بگویید چقدر برای تان جذاب و دوست داشتنی است.

۹.بهبود روابط زناشویی،به یک دیگر کمک کنید

بارهای زندگی به راحتی می توانند صمیمیت را از ما سلب کنند. چگونه می توانید بار همسرتان را سبک کنید و به او کمک کنید. بچه ها را به مدرسه ببرید. برای شام خرید کنید. از مقایسه مسئولیت های خود با همسرتان خودداری کنید. این یک مسابقه نیست.

۱۰.در مورد رابطه جنسی خود صحبت کنید

اگر به اندازه کافی راحت در مورد رابطه جنسی با همسرتان صحبت نمی کنید، دارید صمیمیت تان را آسیب می زنید. اگر با هم صمیمی هستید باید به راحتی در مورد رابطه جنسی تان صحبت کنید. نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید و این که چه نوع رابطه ای را بیشتر ترجیح می دهید. البته این صحبت های شخصی تان را نباید فراتر از دایره اتاق خواب تان ببرید و با دوستان نزدیک خود مطرح کنید. اگر مشکل خاصی دارید که نمی توانید با هم حل کنید، بهتر است به یک روان پزشک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بارداری: آیا رابطه جنسی در دوران بارداری و پس از آن بی خطر است؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا