;
خانواده و زناشوییزندگی

ابراز عشق شوهر به زن: چرا شوهرم بهم نمیگه دوستت دارم؟ + ۹ دلیل

ابراز عشق شوهر به زن: نوع ابراز علاقه در زنان و مردان بسیار متفاوت است. مردان تلاش نمی کنند تا با کلام احساسات و عشق خود را نسبت به همسرش نشان دهد. اما زنان دوست دارند تا مردان به صورت کلامی به آن ها ابراز عشق کنند.

در واقع بسیاری از زنان از این که شوهرشان عبارت دوستت دارم  را تکرار نمی کنند، همیشه شاکی اند. در مقابل شاید با این جمله تکراری مردان مواجه شده باشید که پس من صبح تا شب برای کی جون میکَنَم؟! برای کی این همه عرق می ریزم، وقتی این همه تلاش می کنم یعنی دوستت دارم دیگه.

ابراز عشق شوهر به زن، با این حال خانم ها دوست دارند تا عین عبارت دوستت دارم را از زبان شوهر شان بشنوند. ولی مردان این عبارت را به سادگی به همسرشان بیان نمی کنند. در بخش خانواده و زناشویی دلایل و راهکارهای اساسی برای این مساله بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: نیازهای پنهانی مردان: مردان در مورد این ۲۴ نیاز خود به زنان شان چیزی نمی گویند!

۹ دلیل که چرا شوهر به همسرش نمی گوید دوستت دارم

۱.غرور مردانه

ابراز عشق شوهر به زن، بعضی از مردان خیلی تلاش می کنند که احساسات شان را مخفی کنند. مردان خودشیفته غالبا در گروه این افراد قرار می گیرند. اگر شریک عاطفی شما یکی از این افراد است زیاد نگران نباشید. بیان نکردن احساساتش را به پای تظاهر کردنش بگذارید.

احتمالاً بپسندید: بی محلی کردن شوهر به زن: چرا شوهرم بی محلی می کنه؟ چی کار کنم؟ + ۱۰ راهکار

ابراز عشق شوهر به زن

احتمالاً بپسندید: ۵ ویژگی مهم زوج های خوشبخت

۲.با گفتن جمله دوستت دارم خجالت زده می شوند

بعضی از مردان خیلی خجالتی یا خیلی قدیمی و سنتی هستند و عادت ندارند که احساسات خودشان را خیلی واضح و صریح بیان کنند. به ویژه مردان درونگرا گفتن این سه کلمه ساده را مشکل می دانند.

ابراز عشق شوهر به زن، اگر مشکل شریک عاطفی شما این مورد است، پس او را مجبور به گفتن دوستت دارم نکنید. صبور باشید و منتظر بمانید تا با ایده هایی که دارید او برای بیان احساساتش راحت تر شود.

احتمالاً بپسندید: نشانه های علاقه مردان: ۸ نشانه واضح که مردی شما را دوست دارد

۳.اگر تازه ازدواج کرده اید

اگر رابطه شما تقریبا تازه است، ممکن است فکر کند ایده گفتن “دوستت دارم” در ابتدای شروع رابطه بسیار سخت باشد. ناامید نشوید. وقت بگذارید و منتظر بمانید تا رابطه ثابت شود. وقتی که همه چیز پایدار شد او فرصتی پیدا خواهد کرد تا عشق خود را ابراز کند.

احتمالاً بپسندید: تأثیر رنگ قرمز بر مردان: آیا رنگ قرمز مردان را تحریک می کند؟

۴.در ذات شوهرتان نیست بگوید دوستت دارم

بعضی از مردان فکر می کنند شخصیت شان به اندازه کافی برای گفتن “دوستت دارم” رمانتیک نیست. برای این نوع مردان، ممکن است همه چیز به خلق و خو آنها مربوط باشد. سعی کنید یک موقعیت عاشقانه ای ایجاد کنید و با علاقه از او بپرسید “آیا من را دوست داری؟” بدون هیچ نگرانی درباره تصویر خودش سریعا پاسخ می دهد که “دوستت دارم”.

بیشتر بخوانید: دوست نداشتن همسر: چگونه بفهمیم که مردی ما را دیگر دوست ندارد + ۱۰ نشانه

ابراز عشق شوهر به زن

۵.شوهر شما معنای عشق را نمی داند

ابراز عشق شوهر به زن، بعضی از مردان فیلسوف هستند و هنوز به دنبال کشف معنی واقعی عشق هستند. بنا به دلایل واضحی، مردانی که تجربه کمتری دارند در استفاده از کلمه “عشق” مطمئن نیستند. بنابراین این افراد تمایل بیشتری دارند که در مورد هرچیزی بیش از حد فکر کنند.

ابراز عشق شوهر به زن، اگر شریک عاطفی شما از این نوع افراد است، او را با عشق خود تحت فشار قرار ندهید. دست نگهدارید و تا زمانی که خودش جواب این سوال را پیدا کند منتظر بمانید.

بیشتر بخوانید: شناخت دنیای مردان: اگر می خواهید ازدواج کنید حتما این ۱۰ راز دنیای مردان را بدانید!

۶.اگر بگویم دوستت دارم همسرم مغررو می شود

بعضی از مردان برای بیان احساسات خود تمایلی ندارند چون می ترسند این کار آنها به شریک عاطفی شان در رابطه برتری و قدرت بدهد”. در این صورت اولین کسی باشید که در رابطه “دوستت دارم” می گوید. چون ممکن است با این کار شما او گارد خود را کنار بگذارد و با جمله “من هم دوستت دارم” به شما پاسخ بدهد.

۷.اطمینان از این که شما می دانید ، دوستتان دارد

اگر رابطه شما محکم و پایدار است، ممکن است تصور کند که شما بدون گفتن این جمله هم عشق و دوست داشتن او را می دانید. خیلی به او غر نزنید چون او یک اصل معتبر دارد. در عوض، از جذابیت خود استفاده کنید و بگذارید بداند که هر چند وقت یک بار با گفتن دوستت دارم از او قدردانی خواهید کرد.

ابراز عشق شوهر به زن

۸.جمله دوستت دارم برای زمان های خاص است

ابراز عشق شوهر به زن، بسیاری از مردان فکر می کنند که باید عبارت “دوستت دارم” را فقط برای لحظه خاص رابطه خود بگذارند. اگر شریک عاطفی شما عشقش را بصورت دیگری بیان می کند پس نباید در مورد علاقه اش نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید.

۹.شما را دیگر دوست ندارد

ابراز عشق شوهر به زن، متاسفانه در بعضی موارد،او نمی تواند این جمله را بگوید چون او دیگر شما را دوست ندارد. اگر او معمولا این جمله را می گفت اما دیگر به زبان نمی آورد، ممکن است شک کردن به این موضوع که احساساتش نسبت به شما تغییر کرده است عاقلانه باشد.

بیشتر بخوانید: ازدواج با مردان مطلقه: آیا ازدواج با مرد مطلقه درست است یا غلط؟ + ۱۲ نکته مهم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =

دکمه بازگشت به بالا