;
زندگی

هر 10 بیننده 9 نفر نمی توانند همه چهره ها را پیدا کنند!

جزئی نگر بودن قوی‌ترین مهارت هر کسی است. اما اگر انصاف داشته باشیم، وقتی چیزها از معرض دید پنهان هستند، از دست دادن آنها قابل بخشش است. چند بار تا به حال شده است که شخصی به شما گفته است به چیزی نگاه کنید و نتوانید آنچه را که او می بیند شما ببینید؟ شاید آنها پرنده ای را در درخت ببینند، اما شما نمی توانید آن پرنده را ببینید! برای خودم بارها و باره این مسئله پیش آمده است. در تصویر حاضر هم بینایی و دقت و تمرکز شما مورد آزمایش قرار می گیرد. در آزمون دقت ذهن با چهره، شما باید چهره های مختلف را شناسایی کنید.

بیشتر بخوانید: تست: حیوان متفاوت را در میان دسته راکون ها پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با چهره

وقتی یک پازل یا تصویر برای نگاه کردن به شما داده می شود و از شما خواسته می شود چیزی پنهان در تصویر پیدا کنید، چه حسی پیدا می کنید؟ ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، پازل های زیادی داشتیم که شما را تشویق می‌کرد تا برای یافتن شی پنهان به سختی بگردید. آماده اید خودتان را امتحان کنید؟ باشه! بیا بریم!

اگر در یک نگاه جغد رو شناسایی کردی،بینایی خوبی داری مثل عقاب!

آزمون دقت ذهن با چهره

چند چهره می بینید؟

خوب، چشمان خود را تیزبین و ذهن خود را آماده کنید! حال به تصویر زیر نگاه کنید، بدیهی است که تصویر به صورت دیجیتالی ویرایش شده است. چند چهره می توانید ببینید؟ می تواند نسبتاً گیج کننده باشد!

آماده برای پاسخ؟

در تلاش برای تشخیص همه چهره ها هستید؟ آیا پنج چهره را تشخیص دادید؟ شاید شش؟ کمتر از این؟ خب، باور کنید یا نه، در واقع هفت چهره پنهان در این تصویر وجود دارد! چی؟ ما را باور نمی کنید؟ به تصویر زیر نگاهی بیندازید، ما دقیقاً به شما نشان خواهیم داد که تمام آن چهره ها در کجا پنهان شده اند!

اینجا جایی است که چهره ها پنهان شده اند.

اول تصویر کوسه دیدید یا پا؟|این تست شخصیت شما را مشخص می‌کند!

بنابراین، با نگاه کردن به تصویر بالا، اکنون می توانید هر چهره را با یک حلقه در اطراف آن ببینید. اگر چند مورد را از دست دادید، خیلی ناامید نشوید! همه ما نمی توانیم  همیشه اول باشیم!

همکاران ما در بخش تفریح و سرگرمی چشمک، تست های متعددی را برای شما فراهم ساخته اند. شما برای اینکه بهتر از ویژگی های پنهان و آشکار خود مطلع شوید می توانید به این تست ها مراجعه کنید. لطفا این تست و آزمونها را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید، احتمالا آنان نیز در کنار سرگرمی علاقمند به شناخت خود هستند. برای ارائه نظرات و پیشنهادات خود می توانید از بخش نظرات یا صفحات چشمک در شبکه های اجتماعی آن  در اینستاگرام و فیس بوک استفاده کنید.

لینک های مرتبط:

اگر گربه را در تصویر پیدا کنی،باید بگم چشمای عقاب داری!

تست شخصیت: نحوه استفاده از موبایل می‌تواند شخصیت شما را آشکار کند!

اگر تو عکس گربه‌ای رو که داره تو رو دید میزنه پیداکنید، چشم عقابی هستید!

بگو اول نیم رخ دیدی یا نصف صورت تا بگم خلق و خوی شما چطور است!؟

اگر تست را در کمتر از ده ثانیه حل کنی، باید بگم نابغه ای!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا