;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناسایی خوردنی امن: کدامیک از این خوردنی ها سالم است و برای دخترک ضرری ندارد!؟

آزمون شناسایی خوردنی امن: آزمونی که امروز مجله خبری چشمک با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد از جمله چالشی ترین معماهایی است که عده کمی توانسته اند بر آن غلبه و به آن پاسخ دهند. در واقع زمان محدود برای پاسخ گویی به آزمون شناسایی خوردنی امن بسیار محدود است. محدودیت 3 ثانیه ای برای حل این آزمون سخت شدن این آزمون را چندین برابر کرده است. یک نابغه واقعی در 3 ثانیه می تواند به آسانی آزمون شناسایی خوردنی امن را رمزگشایی کند. شما باید با منطق تحلیلی خود اثبات کنید که کدام خوردنی امن است!؟

سوالات، معماها و پازل های تصویری در شبکه های اجتماعی علی الخصوص در فیس بوک بسیار محبوب هستند، زیرا این آزمون ها، به خوبی مهارت های شناختی شما را مورد ارزیابی قرار می دهد. آزمون شناسایی خوردنی امن و آزمون های مشابه می توانند هم شما را سرگرم و هم ذهن شما را از مشکلات روزانه ای که ممکن است در محل کار، خانه یا مرکز مطالعه داشته باشید پاک کند. همچنین می تواند یک تمرین ورزشی مناسب برای ذهن و مغز شما باشد. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی خوردنی امن همراه باشید.

شاید بپسندید:حکایت اگه برای من آب نداره‌، برای تو که نون داره!

آزمون شناسایی خوردنی امن

اگر از طرفداران اصلی سوالات و معماهای تصویری هستید، بخش تفریح و سرگرمی چشمک مکان مناسبی است. آزمون شناسایی خوردنی امن یکی از چالشی ترین سوالات تصویری موجود در اینترنت را با شما به اشتراک می گذاریم. اگر در کمتر از 3 ثانیه این آزمون را حل کنید، شما یک نکته سنج و تیزبین واقعی هستید.

شما در تصویر دختری را می بینید که در یک مسابقه خوردن غذا و شیرینی شرکت کرده است. شما باید بتوانید که در کمتر از 3 ثانیه به این دختر کمک کنید تا خوردنی امن را شناسایی و آن را بخورد. این معما ساده است و کمی اطلاعات تغذیه ای می تواند به شما کمک کند تا آزمون شناسایی خوردنی امن را رمزگشایی کنید. تصویر را برای شما می گذاریم تا بتوانید آن را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به آن فقط 3 ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

آزمون شناسایی خوردنی امن

شاید بپسندید: نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی خوردنی امن

آیا برای حل آزمون شناسایی خوردنی امن به زمان بیشتری نیاز دارید؟ ما به شما یک شانس دوم 3 ثانیه ای دیگر می دهیم تا بتوانید چابکی ذهنی خود را نشان دهید. به یاد داشته باشید که توجه و تمرکز در این آزمون ها کافی است تا متوجه شوید که شما پیروز این آزمون ها هستید.

شاید بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

 

 

 

شاید بپسندید: بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

پاسخ آزمون شناسایی خوردنی امن: اگر به تصویر دقت کنید متوجه خواهید شد که در سمت راست و چپ کیک وجود وجود دارد. هر دو کیک حاوی مقادیر زیادی شکر است. کیک سمت چپ خامه فراوان دارد و مصرف این حجم از خامه می تواند ضرر داشته باشد. در سمت راست نیز کیک حاوی مقدار زیادی سس شکلاتی است که برای یک نفر بسیار زیاد است. تنها بشقاب وسطی که احتمالاً یک نوع خوراکی گیاهی (با وجود برگ سبز) سالم تر است و دخترک با خیال راحت و بدون ترس از اینکه سلامتی خود را از دست دارد آن را مصرف کند.

شاید بپسندید: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

شناسایی خوردنی امن

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

امیدوارم از آزمون شناسایی خوردنی امن استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت عطایش را به لقایش بخشیدم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:یه چهره تو این تصویر مخفی شده، تیزبین باشی می تونی تو یه نگاه پیداش کنی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

برایتان جالب خواهد بود

کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه تصویر هست!

آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

همین که تصویر رو دیدی چی نظرت رو جلب کرد تا بگم که آدم رک گو هستی یا خجالتی!؟

شاید بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

شناسایی تفاوت تابلوی پلیس: اگه تیز و زبلی، می تونی خیلی سریع 5 تفاوت رو تو تصویر پیدا کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا