;
سلامت

فرق تعداد دفعات حمام رفتن ایرانی و خارجی ها

فرق تعداد حمام رفتن ایرانی و خارجی ها: دوش گرفتن و حمام کردن از روش‌های متداول برای تمیز شدن، زدودن عرق، پاک کردن چربی‌ها از روی پوست است. شما برای تمیز شدن بدنتان هر روز به حمام می‌روید؟ دوش می‌گیرید یا حمام می‌کنید؟ روزی چند بار دوش می‌گیرید؟ در این مطلب سلامت با اشاره به تفاوت حمام کردن و دوش گرفت، لیست کشورهای مختلف از تمیزترین کشور دنیا از نظر دوش گرفتن یعنی برزیل تا باقی کشورها را آورده ایم تا بدانید که تفاوت دفعات استحمام در هفته مردم ایران با کشورهایی که در این لیست قرار دارند، چطور است. بطور طبیعی هر ایرانی در هفته 4 الی 5 بار حمام می رود، پس با دانستن این مسئله و خواندن اطلاعات زیر، متوجه فرق تعداد حمام رفتن ایرانی و خارجی هایی که در این لیست قرار دارند می شوید.

بیشتر بخوانید: خواص درمانی چشمه های آب گرم: ۵ مزیت شگفت انگیز اسپا برای سلامتی

برزیل

99 درصد مردم برزیل به دلیل آب و هوای گرم و مرطوب روزانه دو بار یا هفته ای 14 بار دوش می‌گیرند اما تنها 7 درصد برزیلی‌ها حمام می‌کنند، این افراد دوش گرفتن‌های متعدد را به حمام کردن‌های طولانی ترجیح می‌دهند.

انگلیس

فرق تعداد حمام رفتن ایرانی و خارجی ها، 83 درصد مردم انگلیس به صورت هفتگی دوش می‌گیرند اما تقریباً 4 برابر بیشتر از برزیلی‌ها حمام می‌کنند یعنی 32 مردم انگلیس حمام کردن را به دوش گرفتن ترجیح می‌دهند. ساکنان انگلیس عادت‌های مختلفی برای استحمام دارند، آنها از یک فنجان چای داغ برای لذت بردن از حمام استفاده می‌کنند.

شاید بپسندید: این دمنوش گیاهی سردرد های عصبی را آرام می کنه

احتمالا بپسندید: اگه کبد چرب در خانواده شما هم ارثیه …

فرق تعداد حمام رفتن ایرانی و خارجی ها

آلمان

آلمان در میان کشورهای برتر در حمام کردن و دوش گرفتن قرار دارد، 92 از مردم آلمان دوش می‌گیرند و فقط 20 درصد ترجیح می‌دهند حمام کنند.

چین

85 درصد از ساکنان چین دوش گرفته و 11 درصد حمام می‌کنند، آنها دوش گرفتن را به حمام کردن ترجیح می‌دهند زیرا جمعیت چین زیاد است و باید در آب صرفه‌جویی شود.

 

شاید بپسندید: عوارض کافئین: ۱۲ ضرر کافئین که شاید به گوشتان نخورده باشد

احتمالا بپسندید: خواص بی شمار روغن گل یاس که قطعاً از آن بی خبرید+نحوه مصرف

ایالات متحده آمریکا

فرق تعداد حمام رفتن ایرانی و خارجی ها، 90 درصد مردمان ایالات متحده دوش گرفتن را به حمام کردن ترجیح می‌دهند و تنها 13 درصد از آمریکایی‌ها متمایلند که حمام کنند و دوش نگیرند.

تفاوت حمام کردن و دوش گرفتن

دوش گرفتن با حمام کردن متفاوت است ولی ما در ایران، هر دوی این عبارت‌ها را به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنیم.تفاوت دوش گرفتن و حمام کردن این است که در هنگام دوش گرفتن فرد برای شستشو از دوش حمام استفاده کرده و به زمان کمتری نیاز دارد اما در حمام کردن از وان و گذراندن مدت زمان قابل توجهی در آب برای استراحت استفاده می‌کند. حمام کردن نسبت به دوش گرفتن، می‌تواند راه آرامش‌بخش‌تری برای تمیزکردن بدن باشد.

بیشتر بخوانید: ضرب المثل پته اش رو آب افتاد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: دیابتی ها این میوه های تابستانی را بخورن!

احتمالا بپسندید: افرادی که نباید برنج سفید مصرف کنند

بیشتر بخوانید: با خوردن این 7 میوه خوشمزه، فشار خون بالا را کنترل و درمان کنید!

جالب خواهد بود: خواص کلم بروکلی: ۱۹ خاصیت استثنائی کلم بروکلی برای سلامتی، پوست و مو

شاید بپسندید: فرق قارچ سالم و خراب؛ بخون تا اشتباه نخری

احتمالا بپسندید: غذاهای مفید برای دیابت نوع ۲ که باید بشناسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − هفده =

دکمه بازگشت به بالا