;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: موش را بین خرگوش ها پیدا کن!

آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها: وب سایت چشمک این بار هم با یک پازل تصویری مهمان شما شده است. این پازل یا آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها فوق العاده است. شما شاهد تصویر جالبی از فضای سبز و خرگوش هایی را دارید که مشغول جست و خیزاند. در نگاه اول غیر از این فضا، چیز دیگر در تصویر قابل شناسایی نیست. اما اگر خوب دقت کنید متوجه می شوید که در تصویر یک موش خود را میان خرگوش ها پنهان کرده است.

این تصویر خیره کننده مطمئنا بینایی و صبر شما را آزمایش خواهد کرد. برای این کار تنها 5 ثانیه فرصت دارید؟ با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها همراه باشید. کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود. پس آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها مجله خبری چشمک را نیز انجام دهید.

شاید بپسندید:چیستان: چه چیز میان دربا و رادیو مشترک است!؟

آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها

تصاویری شبیه تصویر آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها نگاه کنید. رکورد یافتن این تصویر 5 ثانیه بوده است. اما طراحان این تصویر معتقدند که افراد چشم عقابی در زمان کمتر هم می توانند موش را در تصویر شناسایی کنند.

هر چه باشد مغز ما مثل ماهیچه های بدن مان است و نیاز به تمرین و پرورش دارد تا به درستی کار کند. حل معماها، تست ها، پازل ها و … مغز شما را به فعالیت و تمرین وادار می کند. تمرینات این چنینی مغز شما را از تنبلی نجات می دهد و در آینده می تواند از مشکلاتی همچون فراموشی، حافظه و … جلوگیری کند.

آماده اید! شروع کنید به یافتن موش در میان خرگوش ها!

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: حاصل عبارت 5/60(7-5)=؟ چند می شود!؟

آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها

شاید بپسندید: کسایی که چشمان عقابی دارند، گربه آشپزخانه را در یک نگاه می بینند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شرط عجیب ازدواج دختر پادشاه برای پسر فقیر!

جواب آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها

اگر نتوانستید موش را بیابید ما آن را علامت زده ایم. تمرکز کردن کار سختی نیست ولی، گاهی به کاری غیرممکن تبدیل می‌شود. مخصوصا زمان‌هایی که با مسائل زیادی روبرو هستیم. نداشتن تمرکز باعث می‌شود نتوانیم کارهایمان را به خوبی و سر موقعی که باید به اتمام برسانیم. اگر یاد بگیریم که در هر زمان، فقط به یک چیز فکر کنیم مطمئنا می‌توانیم کارها را بهتر انجام دهیم و زودتر تمام کنیم.برای پاسخ آماده اید!؟ هنوز وقت دارید به بالا برگردید و خود موش را بیابید.

شاید بپسندید:تست هوش: چه کس چپ دست هست!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: خرگوش رو بین بچه های بازیگوش پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها: موش در این تصویر علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: صندل لنگه به لنگه را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها

امیدوارم از آزمون شناسایی موش میان خرگوش ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت بینایی: سطل زباله کجاست!؟

اگه مجموع ارزش ساندویج، سیب زمینی و نوشیدنی را در 10 ثانیه پیدا کنی، نابغه ای!؟

کدومیکی قاچاقچی ارز هست!؟ | باهوشا در یک نگاه موفق میشن!

هر که آن را بسازد، آن را فاش نمی کند. هر که آن را بگیرد، آن را نمی داند. و هر که آن را می داند، آن را نمی خواهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

دکمه بازگشت به بالا