;
تفریح و سرگرمی

یکی از گل ها را انتخاب کن تا بگم که در کارها وظیفه شناسی یا یک آدم زیرکار در رو!

تست شخصیت وظیفه شناسی: با این تست شخصیت متوجه شوید که آیا یک زیرکار در رو افراطی هستید یا یک شاگرد وظیفه شناس؟ فقط یک گل رز انتخاب کنید! آیا جرات دارید خود واقعی خود را کشف کنید؟ اکنون تست شخصیت وظیفه شناسی را انجام دهید و اجازه دهید انتخاب یکی از این سه گل رز نشان دهد که آیا شما قانون شکن هستید یا سازگار!؟ با مجله خبری چشمک و تست شخصیت وظیفه شناسی همراه شوید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: اگه گورخر را بین ببرها پیدا کنی، چشات مثل عقاب تیزه!

تست شخصیت وظیفه شناسی

آیا مسیری را که کمتر پیموده شده را انتخاب خواهید کرد یا به مسیر شکست خورده می چسبید؟ عمیقاً در روان خود کاوش کنید و اکنون آن را پیدا کنید! این تست شخصیت منحصر به فرد و هیجان انگیز از تأثیر گل ها – به ویژه گل رز – برای عمیق تر شدن شخصیت شما استفاده می کند. این تست ساده است، اما بسیار موثر است که نشان دهد آیا شما بیشتر یک قانون شکن هستید یا یک سازگار. بنابراین، بدون هیچ مقدمه ای، به تصویر زیر نگاهی بیندازید که سه گل رز زیبا را به نمایش می گذارد که هر کدام از 1 تا 3 شماره گذاری شده اند.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی شیطان و زن مکار !

تست شخصیت وظیفه شناسی

شاید بپسندید: توانایی محاسباتی خودت رو با حل این معادله ارزیابی کن!

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانی این معمای ریاضی را در 5 ثانیه حل کنی!؟

تفسیر تست شخصیت وظیفه شناسی

بدون اینکه زیاد فکر کنید اجازه دهید ناخودآگاه شما را راهنمایی کند، گل رزی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، در ادامه بخوانید تا متوجه شوید انتخاب شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند!

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از این خرگوش ها می تونی اطلاعات جالبی را درباره خودت و اطرافیانت بفهمی!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: 3 تفاوت تصویر شتر دو کوهان را پیدا کن!

تست شخصیت وظیفه شناسی

رز شماره 1

اگر رز شماره 1 را انتخاب کردید، احتمالاً یک قانون شکن هستید. شما ترسی ندارید که از منطقه راحتی خارج شوید و وضعیت موجود را به چالش بکشید. تفکر نوآورانه شما اغلب به ایده ها و راه حل های جدید منجر می شود.

با این حال، مراقب باشید بیش از حد بی پروا یا نادیده انگاشتن هنجارهای تعیین شده می تواند شما را دچار مشکلات فراوان کند. ممکن است یافتن شغل و وظیفه با توجه به سابقه کاری برایتان مشکل شود و شما به عنوان یک عنصر مطلوب درگروه معرفی شوید. با وجود این، طبیعت شجاع و جسور شما واقعا قابل تحسین است.

شاید بپسندید: تست شخصیت: در مواجه با شرایط سخت، چیکار می کنی!؟

رز شماره 2

انتخاب رز شماره 2 نشان می دهد که شما یک سازگار هستید. شما برای ثبات و امنیت ارزش قائل هستید و ترجیح می دهید از قوانین و دستورالعمل ها پیروی کنید تا اینکه آنها را به چالش بکشید.

ماهیت قابل اعتمادتان از شما یک دوست یا همکار قابل اعتماد می سازد. با این حال، اجازه ندهید تمایل شما به انطباق، پتانسیل رشد و اکتشاف شما را محدود کند. به یاد داشته باشید، خارج شدن از منطقه راحتی شما می تواند منجر به تجربیات شگفت انگیز و ارزشمند شود.

احتمالاً بپسندید: اگر نمی دونی شخصیت منطقی داری یا تخیلی، حتما این تست شخصیت را انجام بده!

رز شماره 3

اگر رز شماره 3 انتخاب شما بود، خط باریکی بین قانون شکنی و سازگار بودن را طی می کنید. شما ارزش قوانین و هنجارها را درک می کنید، اما از به چالش کشیدن آنها در مواقع لزوم ترسی ندارید.

این تعادل شما را به فردی انعطاف پذیر و سازگار تبدیل می کند که می تواند در موقعیت های مختلف شکوفا شود. به پرورش این ویژگی ادامه دهید، زیرا می تواند بزرگترین قدرت شما باشد.

گر از این تست لذت بردید و نتایج آن جالب بود، آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید؟ دوستان شما نیز ممکن است از آن لذت ببرند!

امیدوارم از تست شخصیت وظیفه شناسی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه تو 6 ثانیه تفاوت دو تصویر زرافه را پیدا کردی برا خودت اسپند دود کن!

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود:کدومیکی از مسافرا که تو ایستگاه اتوبوس هستند یک تفنگ مخفی کرده!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: داستان الاغ سخت کوش و بز حسود | بار کج هیچ گاه به مقصد نمی رسد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آیا ساقدوش راست میگه و عروس خانم قبلاً با کسی ازدواج کرده!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چیستان: نام کشوری است که سه حرف اولش نام یکی از سبزیجات است!

 

برایتان جالب خواهد بود

این تست تمام حواس شما را فعال می‌کند، حرف A را بین M ها پیدا کنید!

شخصیت شناسی با حیوان مورد علاقه: حیوان مورد علاقه شما همه چیز را در مورد تان فاش می کند!

داستان تاریخی بلدرچین و کشاورز!

تست هوش ریاضی با معادله: هوش منطقی خود را با ارائه پاسخ به این معادله ارزیابی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا