;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز: خرس مخفی تصویر را پیدا کنید!

آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی: یکی از بخش های جالب شبکه های اجتماعی، بخش سرگرمی آن است. در بخش سرگرمی، انواع و اقسام بازی های فکری، ویدیو و تصاویر ممختلف به اشتراک گذاشته می شود. بازی های فکری و سوالات هوش می توانند زمینه خوبی برای سرگرم شدن باشند. مجله خبری چشمک با یکی از جذاب ترین سرگرمی تصویری یعنی آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی همراه باشید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

آیا توانستید خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید!؟ در این تصویر نقاشی شده یک خرس پنهان شده است. این تصویر در واقع آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی است. با یک نگاه 5 ثانیه ای باید بتوانید خرس را پیدا کنید. در صورت پیدا کردن خرس، می توان گفت که دقت نظر و توجه شما زیاد است.

شاید بپسندید:کدامیک از افراد تصویر مدیر یک شرکت است!؟ | ثابت کنید که یک متفکر منطقی هستید!

آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک تصویر جالب با شماست. این تصویر شگفت‌انگیز توجه و دقت ذهن شما را به چالش می‌کشد تا یک خرس پنهان شده در جنگل را پیدا کنید. در ان تصویر مردی در حال شکار  با یک جفت کفش برفی و یک تفنگ شکاری دیده می شود.

اما در این نقاشی یک خرس کریزلی پنهان شده است، اما شکارچی آن را ندیده است. آیا شما توانستید آن را پیدا کنید؟ برای دیدن خرس به پایین صفحه بروید. باید بتوانید این خرس را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید!

شاید بپسندید: با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

آزمون تصویری شناسایی مدیر

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: عدد متفاوت را در میان اعداد 09 پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: کدام فلز است که اگر برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی

اگر تاکنون خرس مخفی را پیدا نکرده اید، بهتر است با دقت بیشتر جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید. لذا 5 ثانیه دیگر بیشتر وقت دارید.

شاید بپسندید:در کابین خلبان چه کسی در حال تبدیل شدن به یک زامبی است!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آرزوی دختر فقیر | پادشاهی که قالیچه جهیزیه دختر فقیر را به دوش کشید!

برای یافتن این خرس گریزلی پنهان، باید گوشی خود را برعکس کنید. در قسمت سمت راست تصویر اکنون می توانید، تصویر یک خرس را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: با قرار دادن + و × بین عبارت 2، 1، 6، 6=48، یک عبارت ریاضی صحیح ایجاد کنید!

جواب آزمون شناسایی خرس مخفی

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی خرس مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:داستان کوتاه یک جفت جوراب زنانه | حکایت جوراب زنانه‌ایی که مرد جوان را به خاک سیاه نشاند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی پیرمرد برزگر و خرس طماع!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ دست بریده قدر دست بریده را می داند!

با شناسایی انسان تصویر، تیزبینی خود را ارزیابی کنید!

سوال هوش: آیا زن جوان تصویر از زندان فرار کرده است!؟

آزمون قدرت تمرکز: عدد 88 را در تصویر پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا