;
آرایش و زیبایی

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: چگونه مژه هایی بلند و زیبا داشته باشیم!

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: اولین و شاید مهم ترین چیزی که سبب زیباتر شدن و زیباتر به نظر رسیدن شما می شود، مژهای شماست. پر و برجسته بودن ابروها و مژه ها برای داشتن چشم ها و ظاهری زیبا بسیار مهم است. همه ما می دانیم که به خصوص مژه های بلند و پر به ظاهر معنا می بخشد. مژه ها ممکن است به دلیل ویژگی های ژنتیکی، کیفیت پایین محصولات آرایشی، محصولات ناسالم استفاده شده یا شرایط استرس زا زندگی، ریزش کنند یا کوتاه بمانند.

برای غلبه بر این مشکل پیشنهادهای طبیعی، فوق العاده و کاربردی خانگی برای بلند کردن مژه ها داریم. با این حال، قبل از پرداختن به این توصیه‌ها، باید به خاطر داشت که مژه‌ها کندترین رشد در بدن دارند و توصیه‌های ما باید با حوصله انجام شود. با مطلب ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا و بخش آرایش و زیبایی و سلامت مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: 10 بهترین درمان خانگی خشکی لب که معجزه می کند!

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا

مهمترین ترفندها برای داشتن مژه ها سالم عبارتند از:

رشد سالم موهای پرپشت، ابروها و مژه ها با یک رژیم غذایی سالم امکان پذیر خواهد بود.

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: مسلم است که فرآورده های آرایشی و دارویی که به صورت خارجی برای تغذیه، احیا و بلندی مو، ابرو و مژه استفاده می شود، می تواند تاثیر بسیار داشته باشد. با این حال، می توان با تغذیه سالم و تغذیه پوست و فولیکول های مو از داخل، نتایج بسیار بهتری گرفت.

احتمالاً بپسندید: پیر به نظر رسیدن: ۸ عادتی که شما را پیر تر از سن واقعی تان نشان می دهد

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا

اول از همه، نباید فراموش کنیم که؛ مصرف ویتامین های A، C، D، E، K، ریبوفلاوین، بیوتین باید به طور منظم در رشد مو مانند مو، ابرو و مژه اتفاق بیفتد. اگر در برنامه غذایی خود از آجیل، ماهی و سبزیجات برگ سبز غافل نشویم، مژه هایمان نمی ریزند و بلند و متراکم به نظر می رسند.

احتمالاً بپسندید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

هرگز با آرایش چشم خود نمی خوابیم

مهم نیست که چقدر از محصولات طبیعی برای آرایش خود استفاده می کنیم، مواد آرایشی به ساختار و بافت طبیعی پوست ما آسیب می زند. به خصوص محصولاتی که در آرایش چشم استفاده می کنیم هم برای سلامت چشم و هم برای محافظت از مژه ها مهم هستند.

در حالی که ریمل، خط چشم و مدادهایی که استفاده می‌کنیم به ما کمک می‌کنند تا چشم‌های افسانه‌ای داشته باشیم، اما می‌توانند سلامت چشم و مژه‌ها را به خطر بیندازند و از ورود هوا به مژه‌ها جلوگیری کنند. به همین دلیل ریشه مژه ضعیف می شود. اگرچه ما محصولات باکیفیت و طبیعی را برای آرایش چشم خود ترجیح می دهیم، اما هرگز نباید با آرایش چشم بخوابیم، باید چشم ها و مژه ها را قبل از خواب تمیز کنیم و اجازه دهیم نفس بکشند.

شاید بپسندید: آرایش صورت و چشم مخصوص پوست گندمی و برنزه + ۴ ترفند حرفه ای

مژه ها را با روغن تغذیه کنیم

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: برای اینکه مژه هایمان قوی، بلند و متراکم باشد باید ریشه مژه ها را با روغن زیتون و روغن کرچک تغذیه و مرطوب کنیم. برای این کار توصیه می شود گوش پاکن را به روغن آغشته کرده و به ته مژه بمالید و به این ترتیب بخوابید. اگر این روش هر شب یا 3 بار در هفته انجام شود، می‌توانیم به مژه‌هایی سالم‌تر دست پیدا کنیم.

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا

ویتامین E مژه ها را تغذیه می کند

ویتامین E یکی از ویتامین‌های ضروری برای قوی‌تر، سرزنده‌تر شدن و رشد سریع‌تر تمامی موهای مورد نظر مانند مو، ابرو و مژه است. ویتامین E باعث تغذیه، تقویت، ترمیم و بلندی مژه ها می شود. در واقع، تشکیل مژه های جدید با استفاده منظم از ویتامین E به ریشه مژه ها امکان پذیر می شود. ویتامین E را که از همه داروخانه ها می توان تهیه کرد، می توان هر شب قبل از خواب به ته مژه ها زد.

شاید بپسندید: طرز تهیه 2 بهترین اسکراب طبیعی که سبب می شود در زمستان لبانی زیبا و درخشان داشته باشید!

می توان از محصولات اکستنشن مژه استفاده کرد

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: دنیای لوازم آرایشی هر روز یک محصول جدید را برای ما که می خواهیم زیباتر شویم روانه بازار می کند. در این زمینه، ما می‌توانیم بسیاری از محصولات اکستنشن مژه را در داروخانه‌ها، بازارهای لوازم آرایشی و مراکز زیبایی پیدا کنیم.

اینها محصولاتی هستند که وعده افزایش و تغذیه مژه ها را در مدت زمان کوتاهی می دهند و اغلب نتایج موفقیت آمیزی دارند. با این حال توصیه ما این است که در این موضوع نیز مانند هر موضوع دیگری از مواد طبیعی استفاده شود. محصولات موجود در بازار نیز با توجه به اعتبار برند قابل بررسی و استفاده هستند.

بیشتر بخوانید: روتین 7 مرحله ای زیبایی برای داشتن پوستی سالم و شفاف

استفاده از ریمل و فر مژه را محدود کنید

درست مانند مو، مژه ها برای استفاده مکرر و بسیار شدید از محصولات شیمیایی و تحت فرآیندهای فشرده بسیار حساس هستند. به همین دلیل وقتی هر روز از ریمل و فر مژه استفاده می کنیم، مژه هایمان آسیب می بیند. به ویژه ریمل ها مژه ها را خشک می کنند، منحنی های طبیعی آن ها را صاف می کنند و باعث ریزش بیشتر آن ها می شوند. به همین دلیل بهتر است چند روز در هفته به مژه ها استراحت دهیم و یک روز در میان از فر مژه و ریمل استفاده کنیم.

مژه های زیبا

از مژه های ابریشمی و پرکردن مژه دوری کنیم

ترفندهای ساده برای داشتن مژه های زیبا: هیچ کس نمی تواند انکار کند که مژه های بلند و پر، معنای عمیقی به چشمان ما می بخشد. با این حال، کاربردهای پرمژه و مژه های ابریشمی که برای پرتر و متراکم تر نشان دادن آنها استفاده می کنیم به مژه های طبیعی ما آسیب می زند. مژه‌های خودمان ضعیف‌تر می‌شوند و سریع‌تر می‌ریزند، زیرا ریشه مژه‌ها از هواگیری جلوگیری می‌کنند.

شاید بپسندید: ماندگاری رژلب در طول روز: ۹ ترفند ساده و جالب برای ماندگاری رژ لب از صبح تا شب!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا