;
آرایش و زیباییدنیای مد

پرپشت کردن ابرو با مداد: روش پر کردن و کشیدن ابرو با مداد + آموزش

پرپشت کردن ابرو با مداد: داشتن ابروهای زیبا تاثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد، به طوری که با داشتن چهره زیبا اگر ابروهای توخالی و یا نامرتبی داشته باشید، زیبایی خاصی به صورت خود ببخشید. بسیاری از خانم ها وقت کافی برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارند و یا نمی خواهند که هزینه زیادی برای مدل دادن به ابروهای خود صرف کنند. بهترین کار استفاده از روش های آسان ولی کاربردی طراحی ابرو در خانه است. در این بخش از دنیای مد، روش صحیح طراحی و کشیدن ابرو را به شما آموزش خواهیم داد.

شاید بپسندید: روش های زدن لاک دو رنگ: ۳ روش ساده برای زدن لاک دو رنگ زیبا و شیک + آموزش تصویری

داشتن ابرو طبیعی و پر در کنار زیبایی باعث جوانتر نشان دادن چهره می شود. اگر به طور طبیعی، ابروهای شما ضخیم و پرپشت نیست یا هنگام برداشتن و مرتب کردن ابرو اشتباه کرده اید و آنها را بیش از حد باریک کرده اید، با رعایت چند نکته ظریف می توانید ابروهای دلخواه خود را داشته باشید. روشهای مختلفی از قبیل کشیدن ابرو با مداد ، سایه و … برای داشتن ابرو هایی پرپشت، پهن و زیبا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: ابروهای نچرال و پرپشت: چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟

آموزش کشیدن ابرو با مداد

پرپشت کردن ابرو با مداد، مدل ابرو تاثیر بسیاری بر چهره و کاهش یا افزایش سن دارد .مثلا قوس ابرو صحیح می تواند سن شکا را کمتر نشان دهد و فاصله ی بین دو ابرو ، ترکیب صورت شما را به طور کل عوض می کند.

قبل از هرچیز باید محصول آرایش ابرو که مورد نیاز است را انتخاب کنید، سپس نوبت به انتخاب رنگ می رسد. این مرحله شاید سخت تر باشد، پیدا کردن رنگی بتواند ابروهای شما را بسیار طبیعی نشان دهد شاید کمی دشوار باشد.

احتمالاً بپسندید: روش ساخت ریمل طبیعی و تقویت کننده مژه + دستورالعمل آن

پرپشت کردن ابرو با مداد

بیشتر بخوانید: ترفند زیبایی زنان مصر باستان + راز جوانی زنانی که در ۵۰ سالگی پوست ۲۵ ساله دارند!

رنگ متناسب با رنگ ابروهای خود راانتخاب کنید. قانونی که برای بسیاری از افراد کارساز بوده است انتخاب رنگ یک درجه از روشن تر از رنگ موها می باشد. اگر رنگ مو قهوه ای سوخته است برای ابروها یک درجه از آن روشن تر را انتخاب کنید و اگر موهای بلوند دارید یک درجه تیره تر از موهایتان را در نظر بگیرید که بتواند روی ابرو خودش را بهتر نشان دهد.

پرپشت کردن ابرو با مداد، در غیر اینصورت از تستر رنگ ابرو بر روی یکی از ابروهای خود امتحان کنید. از خودتان عکس بگیرید و با توجه عکس، انتخاب کنید که کدام رنگ را می خواهید. پس از انتخاب محصول حالا دست به کار شوید.

10 مسخره ترین رژیم غذایی کاهش وزن که باور نمی کنید کسی در گذشته آنها را انجام می داده!

مرحله اول: شانه زدن ابروها به سمت بالا

پرپشت کردن ابرو با مداد، ابروهای خود را توسط شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. این کار باعث نمایان شدن جاهای خالی در ابرو می شود و شما متوجه می شوید فضاهی کم مو در ابروهایتان کجا قرار دارد که باید آن را پر کنید. در صورت بلند بودن ابروها، از قیچی برای مرتب کردن استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: رنگ موی جوان کننده که شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد!

مرحله دوم :پر کردن ابروها

با توجه به حالت طبیعی ابروها، با محصول ابرویی خریداری شده، داخل ابروهای خود را پر کنید . آرام کشیدن روی ابرو باعث طبیعی تر شدن ابرو می شود و هم خیلی پررنگ نشود.

پرپشت کردن ابرو با مداد، البته در ابتدا میتوانید قبل از شروع کار، شکل کلی ابرو را با مداد ابرو بکشید. خط بالا را با فاصله کمی از تاج ابرو کشیده و خط پایین ابرو را نیز با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا شکل طبیعی تری در ابروهای شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: ماندگاری سایه چشم: پرایمر چشم خانگی ترفندی بی نظیر برای ماندگاری سایه چشم + دستورالعمل

پرپشت کردن ابرو با مداد

مرحله سوم :مرتب کردن خطوط

پرپشت کردن ابرو با مداد، برای محو کردن خط های کشیده شده در ابرو از یک قلم موی کوچک یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: پاک کردن رنگ مو: اگه رنگ موهاتو دوست نداری با این ۸ تکنیک عالی خانگی سریع پاکش کن!

مرحله چهارم: شانه زدن و اصلاح کار انجام شده

پس از پر کردن داخل ابروها متوجه ایرادهای احتمالی کار خود خواهید شد. برای بار آخر ابروها را رو به بالا شانه بزنید تا اگر فضای خالی باز هم باقی مانده است را پر کنید.

شاید بپسندید: زندگی خصوصی هانده ارچل: ۱۵ نکته خصوصی در مورد هانده ارچل زیباترین بازیگر ترک که نمی دانستید!

سپس ابروها را به حالت اول بازگردانید، برای دیدن درستی کار خود، چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی داشته باشد را مشاهده کنید. نیازی نیست که ابروها دقیقا شبیه هم باشند، فقط باید به اندازه کافی شبیه به هم کشیده شوند.

بیشتر بخوانید: ابروهای پرپشت با ژل ابرو: ژل ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟ + طرز تهیه ژل ابرو خانگی

مرحله پنجم :

پرپشت کردن ابرو با مداد، در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز احتمالی که خطوط ابرو را نامنظم نشان می دهند، ابرویی جذاب و مرتب داشته باشید.

احتمالاً بپسندید: راز لاغر بودن مدلینگ ها: مدلینگ ها برای خوش اندام شدن این طوری می خوابند!

پرپشت کردن ابرو با مداد

نکات مهم در کشیدن ابرو

پرپشت کردن ابرو با مداد، ابروهای خود را بیش از حد زاویه دار نکنید، چرا که حالتی نازیبا و غیر طبیعی در ابرو به وجود می آید.

حتما از یک مداد ابروی استاندارد و با کیفیت برای این کار استفاده کنید.

پس از انجام آرایش ابرو با مداد اگر متوجه نقاط خالی در ابرو شدید با استفاده از براش کوچک می توانید مقداری سایه ابروی ملایم را در بین مو های ابرو پخش کنید.

پرپشت کردن ابرو با مداد، سعی نکنید که ابروهایتان را بیش از حد زاویه دار کنید، با این کار ابرو ها حالتی نازیبا و غیر طبیعی به خود می گیرند.

در مرحله آخر آرایش ابرو برای زیبا تر به نظر رسیدن ابرو ها با یک مداد یا سایه چشم سفید رنگ زیر ابرو ها را حالت دهید.

احتمالاً بپسندید: جلوگیری از ریزش مو با آب رزماری: چگونه آب رزماری برای رفع خشکی و ریزش موهای مان درست کنیم؟

بیشتر بخوانید:

 آرایش هانده ارچل: زیبایی و جذابیت خیره کننده هانده ارچل با ۴ راز آرایشی او!

پرپشت شدن ابرو با آرایش: ۴ ترفند جدید آرایشی برای پرپشت نشان دادن ابروها

 در خانه یک کرم دور چشم سه کاره بسازید: این کرم خانگی باعث رفع چین و چروک، خطوط ریز و حلقه های تیره چشم می شود!

احتمالاً بپسندید: خانم ها بخوانند: مردها عاشق این ۸ مدل موی زنانه هستند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا