;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: ماجراجوئی یا خواهان آرامش!؟

تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر: با کمک تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر امروز خواهید فهمید که واقعاً چه کسی هستید؟ آیا برای کشف بیشتر در مورد خود آماده هستید؟ چند دقیقه وقت بگذارید و این تست شخصیت را انجام دهید و اولین قدم ها را برای باز کردن قفل خود واقعی بردارید! سه منظره از خلیج به شما کمک می کند تا ویژگی های پنهان را کشف کنید و خود را در نور جدیدی ببینید. چه چیزی را کشف خواهید کرد؟ کافی است با تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: ضریب هوشی ات رو ارزیابی کن! | با حرکت دادن 3 چوب کبریت 3 تا مثلث درست کن!

تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر

تست های شخصیت برای کمک به شناسایی و درک شخصیت منحصر به فرد  به منظور تصمیم گیری بهتر در زندگی طراحی شده است. آیا احساس می کنید آنطور که باید خودتان را نمی شناسید؟ انجام تست های شخصیت به شما ارزیابی دقیقی از اینکه چه کسی هستید و کدام پوشش به بهترین وجه خود واقعی شما را نشان می دهد، ارائه می دهد. در تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر کافی است یکی از مناظر را که بیشتر می پسندید انتخاب کنید.

شاید بپسندید: آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر

شاید بپسندید: چیستان: در بالای سر است و اگر وارونه شود فلز می گردد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: مجموع عددی سبزیجات در معادله آخر چه مقدار است!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا میتونی تو یه نگاه بگی کدومیکی از این دو زن ثروتمندتره!؟

تفسیر تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر

اکنون تست شخصیت ما را انجام دهید و ماهیت واقعی درون خود را کشف کنید. با کمک این آزمون، می توانید بینشی عمیق را در مورد اینکه واقعاً چه کسی هستید به دست آورید و تصمیماتی بگیرید که منعکس کننده آن است. لطفا منظره ای را که ترجیح می دهید انتخاب کنید.

شاید بپسندید: اگه چشات قوی باشه تو 10 ثانیه عدد 569 رو بین اعداد 599 پیدا می کنی!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: از 3 مثلث 4 مثلث بسازید | اثبات کنید ضریب هوش تان بالاست!

 

 

 

 

شاید بپسندید: داستان نجس ترین چیز، داستانی آموزنده و خواندنی!

تست شخصیت وابسته با مناظر

منظره 1

افرادی که اولین را انتخاب می کنند، ماجراجو، روشن فکر و همیشه به دنبال تجربه های جدید هستند. آنها استعداد یادگیری دارند و مایل به ریسک هستند. آنها از تغییر نمی ترسند و فرهنگ ها و دیدگاه های مختلف را می پذیرند. در روابط، آنها تمایل دارند پرشور، وفادار و صادق باشند.

این افراد همچنین حل‌کننده‌های بزرگی هستند که همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی برای چالش‌های دشوار هستند. از نظر انتخاب شغلی، آنها ممکن است نقش هایی را انتخاب کنند که شامل کاوش است، مانند سفر یا روزنامه نگاری.

شاید بپسندید: اشتباه خوابگاه دختران را پیدا کنی، نابغه ای!

منظره 2

افرادی که منظره دوم را انتخاب می کنند خلاق، تخیلی و حساس به محیط خود هستند. آنها اغلب در مورد احساسات خود فکر می کنند و با کاوش در معنویت یا مراقبه به دنبال آرامش درونی هستند.

آنها می توانند از نظر عاطفی بسیار آگاه باشند و احساسات خود و دیگران را درک کنند. در روابط، آنها به دنبال یک پیوند قوی با کسی هستند که بتوانند به او اعتماد کنند. وقتی صحبت از انتخاب شغل به میان می‌آید، نقش‌هایی را ترجیح می‌دهند که به آن‌ها اجازه می‌دهد خود را بیان کنند، مانند هنر یا موسیقی.

احتمالاً بپسندید: آیا می توانید آخرین معادله و مجموع میوه ها را حداکثر در 15 ثانیه بدست آورید!؟

منظره 3

افرادی که منظره سوم را انتخاب می کنند افراد عملی هستند که دوست دارند اقدام کنند. آنها با نتایج هدایت می شوند و برای موفقیت در تمام جنبه های زندگی خود تلاش می کنند. آن‌ها می‌توانند بسیار مستقل باشند، اما در صورت لزوم همچنان به خوبی در تیم کار می‌کنند. در روابط، آنها تمایل دارند قابل اعتماد، قاطع و صادق باشند.

وقتی صحبت از انتخاب شغلی به میان می‌آید، آنها نقش‌هایی را ترجیح می‌دهند که به آنها اجازه می‌دهد کارها را به نحو احسن انجام دهند، مانند مهندسی یا مدیریت.

شاید بپسندید: 3 تفاوت کودک آتش نشان فانتزی را پیدا کن و اثبات کن خیلی تیزی!

امیدوارم از تست شخصیت شناسی وابسته با مناظر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: تصاویر دیدنی از پیری ستارگان فوتبال با کمک هوش مصنوعی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فقط نابغه ها تو 10 ثانیه تفاوت های تصویر موش شهری را پیدا می کنند!

شاید برایتان جالب باشد

اگر دیدت عالی باشه، پلنگی که خودش رو استتار کرده در تصویر پیدا می کنی!

اگه ضریب هوشت بالاست،بگو کدومیکی از این خانم خوشکلا یه قاتله!؟

چبیستان جالب: آن چیست که هم بچه دارد و هم تفنگ؟

 به گلادیاتور کمک کنید تا قبل از اینکه به راحتی کشته بشه، شمشیرش رو پیدا کنه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا