;
دنیای مدگوناگون

مرد باکلاس و خوشتیپ: آقایان با این ۹ تکنیک همیشه باکلاس و خوشتیپ باشید!

مرد باکلاس و خوشتیپ: وقتی یک مرد می داند چگونه لباس زیبا بپوشد، نشان دهنده متفاوت بودن او است. اما چگونه می توانید همیشه ظاهری شیک و باکلاس داشته باشید؟ پس برای دانستن این موضوع با این مطلب دنیای مد همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان جذاب: با این ۷ ویژگی هر زنی عاشق تان می شود

آقایان با این ۹ تکنیک همیشه باکلاس و خوشتیپ باشید

۱.لباس‌های خنک و خوش‌پوش انتخاب کنید

پوشیدن همان کت و شلوار گران قیمت قدیمی برای همه موقعیت ها اصلا مناسب نیست. یک جین جذاب با یک پیراهن خوش رنگ و به دنبال آن یک جفت کفش کانورس با رنگ‌های ملایم یک ترکیب عالی است. زیرا هم مقرون به صرفه و هم مناسب می باشد.

مرد باکلاس و خوشتیپ، با این اوصاف، هیچ‌ کس نمی‌ تواند بگوید که کت و شلوار ریموند خوش‌پوش و جالب نیست. البته این یکی از شیک ترین استایل ها به حساب می آید. یک پیراهن مناسب و زیبا می تواند تفاوت بزرگی در کمد لباس شما ایجاد کند.

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

مرد باکلاس و خوشتیپ

۲.همیشه کفش های تان تمیز باشد

یک جفت کفش خوب و تمیز واقعاً می ‌تواند به شما کمک کند تا شیک تر به نظر برسید. در واقع، اغلب فراموش می شود که یک جفت کفش ورزشی شیک چقدر می تواند ظاهر شما را جذاب کند. بیشتر دختران عاشق مردانی هستند که همیشه مرتب و تمیز باشند.

احتمالاً بپسندید: رنگ موی جوان کننده که شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد!

۳.رنگ پوست خود را با رنگ لباس خود ست کنید

مرد باکلاس و خوشتیپ، باید بدانید با رنگ پوست تان چه رنگ هایی هماهنگ می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که محدودیت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، یک تی شرت یقه بلند نئون با شورت صورتی هرگز نمی تواند جذاب باشد، مهم نیست رنگ پوست تان چگونه است. همیشه رنگ های مناسب را انتخاب کنید. یک پیراهن لیمویی رنگ با یک شلوار نازک سفید می تواند گزینه خوبی باشد.

احتمالاً بپسندید: روش ساخت ریمل طبیعی و تقویت کننده مژه + دستورالعمل آن

۴.از شلوارک دوری کنید

مرد باکلاس و خوشتیپ، یک مرد شیک هرگز شلوارک نمی پوشد مگر اینکه در استخر یا باشگاه باشد. بعد از ورزش هم آنها را در خانه نپوشید!

مرد باکلاس و خوشتیپ

۵.اقلام مناسب کمد لباس خود را انتخاب کنید

داشتن برخی اصول استاندارد و با کیفیت، لباس پوشیدن با کلاس را آسان می کند. این لیست پیشنهاداتی برای اقلام لباسی ارائه می دهد که یک مرد باکلاس بهتر است در کمد لباس خود داشته باشد: یک جفت شلوار جین تیره و خوش‌پوش، حداقل یک کت و شلوار با کیفیت خوب، یک یا دو کراوات (نه خیلی پهن و نه خیلی نازک)، پیراهن های با رنگ تیره و هم رنگ روشن، شلوار در رنگ های مناسب، تیشرت های یقه گرد و پولو، یک جفت کفش ورزشی با کیفیت خوب و یک جفت کفش مجلسی مناسب.

بیشتر بخوانید: ۹ قانون آداب معاشرت که هر خانم مدرن و با کلاس باید بداند!

۶.از لوازم جانبی خوب استفاده کنید

مرد باکلاس و خوشتیپ، لوازم جانبی لزوماً نیازی به گران بودن ندارند، اما باید طوری باشد که ارزان به نظر نرسد. از همسر یا خواهر بزرگتر خود بخواهید که در انتخاب به شما کمک کند.

مرد باکلاس و خوشتیپ

۷.اضافه کردن عطر مورد علاقه

مرد باکلاس و خوشتیپ، از ادکلن، دئودورانت، ضد تعریق یا موارد مشابه استفاده کنید. این مانند شیرینی روی کیک است.

۸.مراقب اندام تان باشید

مرد باکلاس و خوشتیپ، یک یا دو بار در هفته به باشگاه بروید تا سالم و خوش اندام بمانید. زیرا با ماهیچه های لاغر نمی توانید اندام خوبی داشته باشید.

۹.مراقب لباس های خود باشید

مرد باکلاس و خوشتیپ، لباس های تمیز همیشه بهترین گزینه هستند. حتی یک پیراهن گران قیمت با خطی از کثیفی در اطراف کاف فوراً تأثیر را از بین می برد. لباس های خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید. پیشنهادات زیر می تواند کمک کننده باشد: کمد لباس خود را مرتب کنید. لباس های نامرتب را کنار بگذارید، شاید در کیسه یا سبد لباسشویی. بخش هایی برای شلوار، پیراهن، کت و شلوار و لباس زیر درست کنید. لباس‌های تان را خودتان تمیز کنید، زیرا می‌ دانید کدام قسمت‌ها نیاز به تمیز کردن بیشتری دارند. تمام لباس های تمیز خود را کنار بگذارید.

مرد باکلاس و خوشتیپ

سخن آخر

مرد باکلاس و خوشتیپ، به یاد داشته باشید که از یک زن راهنمایی بخواهید. اما او باید همسن شما باشد یا بزرگتر از شما. دئودورانت را هرگز فراموش نکنید. در غیر این صورت از همان ابتدا کلاسی بودن خود را زیر سوال می برید. مهم نیست که چقدر تلاش می کنید، بهداشت شخصی تان را هرگز فراموش نکنید. به طور منظم دوش بگیرید و دندان های خود را حداقل دو بار در روز مسواک بزنید.

بیشتر بخوانید: زن زیبا و باکلاس: چگونه یک زن زیبا، باکلاس و خاص باشم؟ + ۱۶ تکنیک ساده

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا