;
دنیای مدگوناگون

۹ قانون آداب معاشرت که هر خانم مدرن و با کلاس باید بداند!

در مورد آداب معاشرت در گذشته قوانین سختگیرانه ای وجود داشت که مردم باید از آنها پیروی می کردند. اما در جامعه مدرن، این قوانین رنگ باخته و اصول رفتاری تغییر کرده است. با این حال، هنوز برخی جزئیات آداب معاشرت وجود دارد که می تواند یک بانوی واقعی، مدرن و باکلاس را نشان دهد. در واقع رفتارهای خوب فقط مختص ملکه ها و پرنسس ها نیست و ترفندهای خاصی در ارتباط با ظاهر، رفتار و حتی پیام‌های متنی وجود دارد که به شما کمک می‌کند مانند یک شاهزاده خانم رفتار کنید. در بخش گوناگون چشمک به أصول آداب معاشرت برای خانم ها پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: ویژگی های زنان باکلاس و جذاب: با این ۲۳ ویژگی جذاب و باکلاس باشید

۱.از کار نترسید

آداب معاشرت برای خانم ها، یک خانم واقعی هرگز از کار فیزیکی اجتناب نمی کند. به عنوان مثال، در زمان جنگ، دوشس های بزرگ و امپراتورها به عنوان خواهران مهربانی در بیمارستان ها کار می کردند. بنابراین، دوشس بزرگ، النا پاولونا، هر روز از بیمارستان ها بازدید می کرد و حتی زخم های  سربازان را پانسمان می کرد. شاید در عصر مدرن، بتوانید کارهایی را در باغ و باغچه خانه تان انجام دهید. یا در انجمن های پاک سازی شهر و روستاها شرکت کنید. بسیاری از انجمن ها وجود دارند که کار شان پاک سازی یا سرسبزی شهر ها است. شما می توانید در این انجمن ها ثبت نام کنید و هر هفته یا هر دو هفته یک بار با آن ها به انجام برخی کارهای فیزیکی بپردازید. اگر هیچ گاه چنین کاری را امتحان نکرده اید، بهتر است یک بار امتحان کنید قطعا از روز تان لذت می برید.

۲.به پشتی صندلی خود تکیه ندهید

اگر خانمی پشت میز بنشیند، بهتر است وسط صندلی بنشیند. بسیار مهم است که بین صندلی و پشت خود فاصله بگذارید. این وضعیت بدن با حالت به اصطلاح دوشس مطابقت دارد. شما باید صاف اما آزادانه بنشینید و فاصله بین بدن و لبه میز باید برابر با فاصله بین مچ دست و نوک انگشتان باشد. علاوه بر این، یک خانم را می توان با وضعیت بدنش تشخیص داد که همیشه صاف و زیبا می نشیند.

آداب معاشرت برای خانم ها

بیشتر بخوانید: چگونه زیبا و باکلاس باشیم: ۱۲ راه ساده برای زیباتر به نظر رسیدن

۳.گوشی خود را روی میز قرار ندهید

یک خانم مدرن وقتی در یک مکان عمومی مانند کافه یا رستوران است، تلفن خود را روی میز نمی گذارد. او توجه زیادی به این دستگاه نخواهد کرد. علاوه بر این، برای او واضح است که اطلاعات موجود در تلفن هوشمند او بخشی از زندگی خصوصی او است و بهتر است آن را از غریبه ها پنهان کند.

۴.قوانین مکاتبات را بدانید

آداب معاشرت برای خانم ها، دوران مدرن برای هر چیزی شرایط خاصی دارد. به همین دلیل قوانین خاصی برای ارسال پیامک یا سایر تماس ها وجود دارد. خانم ها به ۲ دلیل نباید فورا به پیام های خود پاسخ دهند. اول از همه، به کسی که با او صحبت می کند، بفهمد که ممکن است کارهای شخصی دیگری برای انجام دادن داشته باشد، که به او اجازه نمی دهد فورا پاسخ دهد. ثانیا، او می‌داند که اگر می‌خواهید در مورد چیزی فوری به او اطلاع دهید، تماس گرفتن با او مناسب است. اما او به دلیل احترام به شخصی که به او پیام می دهد، پاسخ خود را بیش از ۲۰ دقیقه به تعویق نمی اندازد.

۵.آرایش ملایم

سایه چشم تیره و رژ لب قرمز ترکیبی است که همیشه در چهره یک خانم مدرن نخواهید دید. می‌توانید این محصولات زیبایی را جداگانه استفاده کنید تا فقط یا چشم ها یا لب های خود را برجسته کنید. فقط نگاهی به آرایشی بیندازید که اعضای مدرن خانواده سلطنتی ترجیح می دهند از آن استفاده کنند.

آداب معاشرت برای خانم ها

۶.از کلمات قدردانی در حد اعتدال استفاده کنید

اگرچه ممکن است به نظر برسد که زنی با تربیت و فرهنگ خوب باید به معنای واقعی کلمه قدردانی کند و دائماً عبارات قدردانی را به زبان بیاورد. اما با این حال گفتن این کلمات نباید بیش از حد باشد. در واقع بهتر است از کلماتی مانند “متشکرم” و “لطفا” زیاد استفاده نکنید. در غیر این صورت، معنای مودبانه آن تقلیل پیدا می کند و به عنوان چاپلوسی تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان جذاب: با این ۷ ویژگی هر زنی عاشق تان می شود

۷.به خود و زمان خود احترام بگذارید

اگر مهمان‌ها بدون هماهنگی به آنجا آمدند، می‌توانید به خودتان اجازه دهید با حوله و بیگودی با آنها ملاقات کنید. همچنین می توانید این ترفند را که یکی از خانم های انگلیسی استفاده کرده است، قرض بگیرید. هنگامی که مهمان ناخوانده در آستانه خانه او ظاهر می شدند، او همیشه کفش می پوشید، کلاه می گذاشت و چتر می گرفت. اگر از دیدن مهمان خوشحال می شد، می گفت: “آه، چه خوش شانس، من تازه به خانه برگشتم!” و اگر نه، او فریاد می زد: “آه، چه حیف است که باید بروم!”

آداب معاشرت برای خانم ها

۸.اگر شخصی شما را به نام شما صدا نکرد، به او توجه نکنید

آداب معاشرت برای خانم ها، یک زن مدرن پس از شنیدن “هی!” در خیابان، برنمی گردد. ممکن است این نوع صدا کردن مبتذل فقط عادت یک غریبه برای صدا زدن غریبه دیگر باشد و طبق قوانین آداب معاشرت کاملا نامناسب است. در عوض این نوع گفت و گو یا صدا کردن یک فرد باید با کلماتی مانند “متاسفم” یا “ببخشید” شروع شود که مودبانه تر تلقی می شود.

۹.دستان خود را روی کمر خود قرار ندهید

ژست گرفتن در حالی که دستان خود را روی باسن خود نگه داشته اید به ندرت ژستی است که یک خانم انتخاب می کند. البته، همه ما با یک موقعیت رایج روبرو هستیم که در آن به سادگی جایی برای دست گذاشتن وجود ندارد. اما در این مورد، بهتر است دستان خود را جلوی بدن خود بگیرید. تا شکل ظاهری بدن تان به زیبایی حفظ شود.

بیشتر بخوانید: کشش مرد به زن: مردان جذب این ۶ ویژگی فیزیکی زنان می شوند!   

 

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا