;
آرایش و زیباییدنیای مد

 ۶ ماسک موی خانگی صاف کننده برای موهای خشک و وز! 

ماسک موی خانگی صاف کننده: بیشتر مردم علاقه زیادی به موهای صاف و درخشان دارند، چرا؟ زیرا این جنس موها اغلب مرتب و تمیز به نظر می‌رسند. اگر شما هم موهای وز و خشکی دارید، می‌توانید از ماسک مو صاف کننده خانگی برای هرچه صاف‌تر شدن موهایتان استفاده کنید.

استفاده از مواد طبیعی و الهام گرفته از طبیعت قطعا مزیت بیشتری نسبت به مواد شیمیایی و کراتین کردن موها دارد. ما در این مطلب دنیای مد به شما یاد می‌دهیم چگونه با ماسک موی قوی بتوانید حالت ابریشمی به موهایتان بدهید.

بیشتر بخوانید: صاف کردن موها در خانه با نوشابه: دیگر نیازی به کراتین تراپی ندارید!

۱.ماسک آرد برنج و تخم مرغ

برای تهیه این ماسک مو صاف کننده خانگی نیاز به آرد برنج و تخم مرغ دارید. این ماسک مو علاوه بر اینکه موهایتان را صاف و بدون وز می‌کند، تمام آلودگی‌های کف سرتان را پاک می‌کند. درواقع استفاده منظم از ماسک آرد برنج و تخم مرغ می‌تواند موهای آسیب دیده را ترمیم کند و سبب درخشان شدن و صاف شدن موهایتان شود.

1 سفیده تخم مرغ
4/1 فنجان شیر
4-5 قاشق آرد برنج
تمام مواد فوق را مطابق با مقدار گفته شده مخلوط کنید و به مدت یک ساعت اجازه دهید روی موهایتان بماند. برای شستشو لازم است، از شامپو نرم کننده و آب سرد استفاده کنید.

جالب خواهد بود: درمان لک پوست صورت با یک شیشه روغن گیاهی!

بیشتر بخوانید:با این ماده غذایی ریزش موهای تان را متوقف کنید! 

۲.ماسک مو جو دوسر و روغن بادام

ماسک موی خانگی صاف کننده، این ماسک موی قوی انرژی دوچندانی به تارهای مویتان می‌دهد و همانند پروتئین درمانی عمل می‌کند. جو دوسر، روغن بادام و شیر ترکیبات اصلی این ماسک مو صاف کننده خانگی هستند. جو دوسر در کنار روغن بادام سبب مواد مغذی مورد نیاز را به موهایتان می‌رساند و موهایی ابریشمی و درخشان به ارمغان می‌آورد.

1 فنجان شیر
4 قاشق غذاخوری جو دوسر
2 قطره روغن بادام یا روغن زیتون
مواد فوق را ترکیب کنید و به مدت 30 دقیقه روی موهایتان قرار دهید. حال با آب سرد بشویید، می‌توانید از شامپو نیز استفاده کنید.

احتمالا بپسندید: ۷ روش شگفت انگیز برای مراقبت و تقویت ناخن ها!

جالب خواهد بود: راهکارهای کاهش چین و چروک پوست | چگونه پوستی بدون چین و چروک داشته باشیم!؟

ماسک موی خانگی صاف کننده

۳.ماسک مو شیرنارگیل و ژلاتین

ماسک موی خانگی صاف کننده، شیر نارگیل حاوی اسیدهای چرب طبیعی است که سبب نرمی و افزایش لطافت موهایتان می‌شود. ژلاتین نیز به همراه شیر نارگیل تغذیه‌رسانی به تارهای مو را به صورت عمقی انجام می‌دهد. این ماسک مو صاف کننده خانگی به دلیل ترکیبات فوق‌العاده خاص در بخش ماسک‌های مو معجزه آسا طبقه‌بندی می‌شود.

1 فنجان شیر نارگیل
2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
2 قاشق غذاخوری پودر ژلاتین
2 قاشق غذاخوری عسل
2 قاشق غذاخوری آبلیمو
در یک کاسه تمام مواد مخلوط کنید تا یک ترکیب یکنواخت به دست آید. این ماسک مو به مدت 30 دقیقه روی موهایتان بمالید سپس با آب دمای متوسط آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید: باکلاس ها با هر لباس چه گردنبندی میندازن؟

برایتان جالب خواهد بود: با کمک این گیاه ارزان موهایی سالم و زیبا داشته باشید+نحوه تهیه ماسک مو و چگونگی مصرف

۴.ماسک مو صاف کننده عسل، موز و کشک

اگر نیاز به یک ماسک موی قوی دارید که موهای آسیب دیده و وز شما را احیا کند، این ماسک مناسب شما است. موز به عنوان یک حالت دهنده موثر عمل می‌کند و وز موهای شما را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد. کشک سرشار از ویتامین D و B5 است که به طور گسترده موها را صاف می‌کند و همچنین موخوره را از بین می‌برد. عسل را نیز از آن جهت در این ماسک مو صاف کننده خانگی استفاده می‌کنیم که سبب افزایش رطوبت و آبرسانی موها می‌شود.

1 قاشق غذاخوری کشک
2 قاشق غذاخوری عسل
2 عدد موز له شده
در یک کاسه این مواد را باهم مخلوط کنید، درصورتی که غلظت آن افزایش یافت می‌توانید از روغن‌های گیاهی نیز استفاده کنید. بعد از 30 دقیقه با آب سرد آبکشی کنید.

۵.ماسک مو صاف کننده خانگی با سس مایونز

ماسک موی خانگی صاف کننده، استفاده منظم از سس مایونز در طولانی مدت می‌تواند کاری کند که دیگر احتیاجی به کراتین کردن مو نداشته باشید. اگر موهایتان وز بیش از حد دارد، این ماسک مو می‌تواند علاوه بر خواص درمانی مانند تنظیم PH، موها را صاف و براق کند.

2 عدد تخم مرغ
2 قاشق غذاخوری سس مایونز
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
برای تهیه این ماسک مو صاف کننده خانگی تمام مواد فوق را با یکدیگر مخلوط کنید. نحوه صحیح استفاده از این ماسک موی قوی به این شکل است که پس از قرارگیری ماسک بایستی سر را با کلاه یا نایلون بپوشانید. بعد از 10 الی 15 دقیقه با شامپو و آب با دمای متوسط آبکشی کنید. سعی کنید طبق برنامه منظم برای مثال دو روز در هفته از این ماسک مو استفاده کنید.

ماسک موی خانگی صاف کننده

۶.ماسک موی قوی اسپری شیر یا روغن‌های گیاهی

از بین بردن موخوره و افزایش نرمی موها راهی مورد اطمینان برای صاف و ابریشمی کردن موها است. درحالی که تهیه ماسک می‌تواند کمی زمانبر باشد ما تصمیم گرفتید اسپری صاف کننده را نیز معرفی کنیم. اسپری شیر یا اسپری روغن کرچک درواقع همان ماسک مو صاف کننده خانگی هستند که تنها با یک ماده تهیه شدند.

ماسک موی خانگی صاف کننده، برای مثال، اسپری شیر نیازی به هیچ ماده دیگر ندارد تنها کافیست شیر را به موهایتان اسپری کنید و 30 دقیقه صبر کنید. پوشانندگی با شیر بایستی به نسبت بالا باشد، تارهای موی شما را در برگیرد. روغن کرچک را نیز بهتر است قبل از استفاده کمی گرم کنید سپس روی پوست سر ماساژ دهید. بعد از 40 دقیقه زمان، آبکشی کنید.

ماسک مو صاف کننده خانگی را چند بار استفاده کنیم؟

تقریبا می‌توان گفت تمامی ترکیبات ماسک مو صاف کننده خانگی ضرری ندارند ولی توصیه ما این است که دوبار در هفته از این ماسک مو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: صاف کردن مو در خانه: ۶ روش خانگی شگفت انگیز برای صاف کردن مو!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: ۵ روغن گیاهی برای رویش مجدد مو که ظاهر شما را متفاوت می سازد!

جالب خواهد بود: ۳ ویژگی یک ریمل خوب که چشم ها را درشت و جذاب می کند + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا