;
دنیای مدسبک لباس

این رنگ لباس شما را جوان و کم سن و سال نشان می ده + عکس

انتخاب درست رنگ لباس: برای دستیابی به جوانی ابدی هیچ معجون جادویی و اکسیر جوانی وجود ندارد، اما با ترفندهای ساده می‌توانیم شادابی بیشتری به ظاهر خود ببخشیم و چند سالی جوان‌تر به نظر برسیم،علاوه بر رژیم غذایی مناسب و مراقبت‌های پوستی، انتخاب درست رنگ لباس در جوان‌تر دیده شدن نقش زیادی دارد، زیرا پوشیدن رنگ‌های زنده باعث ایجاد احساس شادی و به وجود آمدن ظاهر جوان و شاداب می‌شود به همین دلیل اگر به دنبال ظاهر جوان‌تر به کمک استایل خود هستید، این بخش از دنیای مد را مطالعه نمایید تا بدانید انتخاب چه رنگ‌هایی در جوان‌تر دیده شدن تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید: رنگ موهای جوان کننده: ۱۴ رنگ مو که صورت را بی بی فیس و جوان نشان می دهد!

قرمز

اگر می خواهید جوانتر از همیشه دیده شوید، لباس هایی به رنگ قرمز بپوشید، رنگ قرمز می‌تواند چهره را پر نشاط، زنده و جذاب نشان دهد. رنگ قرمز طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود که لازم است شما با در نظر گرفتن سلیقه و رنگ پوست خود گزینه مناسب را انتخاب کنید. برخی از رنگ هایی که با لباس های قرمز ست می شوند عبارتند از:سفید، مشکی، خاکستری، قهوه‌ای، آبی، زرد و سبز.

 

شاید بپسندید:  ۵ مدل ناخن جذاب برای تابستان ۱۴۰۳+ به ناخون کارت بگو اینا رو اجرا کنه + عکس

 

انتخاب درست رنگ لباس

آبی روشن

انتخاب درست رنگ لباس، برای کم سن و سال به نظر رسیدن لباس هایی به رنگ آبی روشن را انتخاب نمایید، این رنگ ملایم و در عین حال درخشان با انواع رنگ پوست سازگاری دارد و شاد و پر انرژی شناخته می‌شود. با این رنگ می‌تواند جوانانه‌تر به نظر بیایید و انرژی مثبتی به اطرافیان منتقل کند. سفید، صورتی، قرمز، بنفش، سبز چمنی و یاسی انتخاب های عالی با رنگ آبی روشن و آسمانی هستند.

شاید بپسندید: بهترین کفش های زنانه: خانم های باکلاس باید اینا رو داشته باشن!

کرم

کرم یکی از رنگ های پرطرفداری است که استایلی شیک را به ظاهر افراد می دهد و آنها را جوانتر نشان خواهد داد، کرم گستره زیادی دارد که شامل:شیری، استخوانی، نباتی، بژ و کاراملی است، می توانید کرم را با رنگ های سردی همچون آّبی روشن، سفید، سوسنی، سبز روشن، لیمویی، صورتی و… ست کنید و در روزهای گرم تابستانی از استایل زیبای خود لذت ببرید.

صورتی

انتخاب درست رنگ لباس، رنگ صورتی اغلب در کلکسیون طراحان مد و فشن و مجموعه لباس‌های سلبریتی‌های زیرک و هوشمند و استایل خیابانی ستارگان مشهور دیده می‌شود. این رنگ باعث می شود سنتان کمتر از آنچه که هست، به نظر برسد چرا که رنگ صورتی به شما احساس نشاط و شادابی بیشتری می‌دهد. صورتی روشن را با سفید، مشکی، سرمه‌ای یا بژ، خاکستری، طوسی، سبز زیتونی و…ست کنید.

شاید بپسندید: آموزش ساده آرایش چشم دودی جذاب و متفاوت  

احتمالا بپسندید: این رنگ لباس شما را جوان و کم سن و سال نشان می ده + عکس

سبز

رنگ سبز یکی از رنگ‌های روشن و زنده‌ای است که شما را جوانتر نشان داده و نماد آرامش، زندگی، اعتماد به نفس و رشد است و اگر به درستی ست شود، می‌تواند استایل شما را بی‌نهایت زیبا و جذاب کند. برای ست کردن رنگ سبز از رنگ‌های مکمل آن مانند:لیمویی، صورتی، نارنجی، آبی و سفید استفاده کنید و همین طور می‌توانید با رنگ‌های خنثی مانند:کرم، خاکستری و مشکی هم ترکیب خوبی را ایجاد کنید.

شاید بپسندید: ترمیم ابروی خیلی کم پشت مثل آب خوردن! + نسخه طب سنتی

احتمالا بپسندید: با انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست، ظاهری برازنده تر و زیباتر داشته باشید!

انتخاب درست رنگ لباس

زرد

رنگ زرد درخشندگی زیادی دارد و شادی و طراوت به همراه می آورد، این رنگ روشن، زنده و بسیار چشم نواز می‌تواند جلوه جوانی و سرزندگی را در پوشش شما به ارمغان آورد. این رنگ جذاب و زیبا در حقیقت یک رنگ اصلی برای استایل بهار و تابستان است. برای ست کردن زرد پاستلی بهتر است از رنگ های خنثی مانند طوسی یا سفید استفاده کنید، زرد لیمویی نیز در کنار سبز، قهوه ای روشن، بنفش، طوسی، آبی، مشکی، سفید و نارنجی روشن زیباست.

شاید بپسندید: عرق نکردن صورت بعد آرایش در تابستان با ترفند آرایشگرها

نکات مهم

لباس هایی که دمده و قدیمی شده اند، شما را پیر نشان خواهند داد.
برای جوان به نظر رسیدن لباس های تیره نپوشید.
از پوشیدن لباس های مشکی خودداری کنید.
برای زیبا و جوانتر به نظر رسیدن هنگام انتخاب رنگ لباس به رنگ پوست خود نیز توجه نمایید.
رنگ‌های روشن و شاد برای روزهای تابستانی و فعالیت‌های خارجی مناسبتر هستند.
رنگ‌های پاستیلی احساس شادابی و انرژی را به شما خواهد داد.
برای جوانتر بنظر رسیدن از پوشیدن لباس های جیر خودداری کنید.
برای اینکه سنتان کمتر دیده شود، لباس های خیلی تنگ نپوشید.
پوشیدن کفش های اسپرت و کتانی سبب جوانتر به نظر رسیدنتان می شود.
در انتخاب لباس هوشمند باشید.
از اکسسوری‌های مختلف استفاده کنید تا واقعا بدرخشید.

بیشتر بخوانید: لباسی که باکلاس ها هیچ وقت در عروسی نمیپوشن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا