;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش با لباس مشکی: با لباس مشکلی چگونه آرایش کنیم تا جذاب ترین باشیم؟ + ۱۴ ایده

لب: همه خانم ها حداقل یک لباس مشکی در کمد خود دارند. مشکی ملکه همه رنگ هاست و هر استایلی را زیباتر جلوه می دهد. زمانی که تماما مشکی می پوشید، چشم ها را به خود خیره می کنید. همچنین می توانید سبک خاص خود را در میکاپ خلق کنید. در واقع از تطبیق پذیری رنگ مشکی می توان برای ایجاد یک سبک خاص و خارق العاده متناسب با نیاز هر روزه استفاده کرد. در ادامه این مطلب دنیای مد چند ایده آرایش با لباس مشکی را به شما معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید: راز زیبایی زنان کره ای: زنان کره ای برای پوست صاف و درخشان خود این ۸ کار رو انجام می دن!

با لباس مشکی چه ارایشی کنیم؟

مشکی یک گزینه عالی برای همه موقعیت های ممکن است. یک لباس تمام مشکی بسیار جذاب و شیک به نظر می رسد؛ اما ممکن است یکنواخت باشد. بنابراین شما باید خیلی زیرکانه با رنگ ها بازی کنید تا استایل تمام مشکی خود را از حالت یکنواختی خارج کنید. همچنین باید بدانید که بهترین استایل با لباس مشکی برای موقعیت مورد نظرتان کدام است.

احتمالاً بپسندید: روش ساخت ریمل طبیعی و تقویت کننده مژه + دستورالعمل آن

۱.آماده سازی پوست

قبل از این که آرایش با لباس مشکی را شروع کنید، پوست خود را کاملا پاکسازی و آماده سازی کنید. صورت خود را با مقداری تونر تمیز کنید و مرطوب کننده بزنید. اجازه دهید صورت تان صاف و شاداب باشد تا در کنار لباس مشکی، خسته و پیر به نظر نرسد.

بیشتر بخوانید: حجیم شدن لب ها: لب های تان را با این ۸ اسکراب و بالم گیاهی حجیم و بزرگ کنید!

آرایش با لباس مشکی

۲.آماده سازی لب ها

بهترین گزینه برای آرایش لب با لباس مشکی، انتخاب رژلب با سایه های قرمز است. زنان با پوست روشن می‌توانند از سایه های روشن تر قرمز استفاده کنند. اگر پوست برنزه دارید هم می توانید از تناژهای تیره تر رژلب قرمز استفاده کنید.

۳.آماده سازی چشم ها

برای انجام یک آرایش چشم ساده و سریع، کافی است از خط چشم و ریمل استفاده کنید. خط چشم و ریمل شما باید مشکی باشند. چون حالت چشم ها را برجسته تر و پرفروغ تر جلوه می دهد. برعکس، ریمل و خط چشم رنگی یا قهوه ای انتخاب خوبی برای این سبک میکاپ نخواهند بود.

احتمالاً بپسندید: رنگ موی جوان کننده که شما را جوان تر و جذاب تر نشان می دهد!

۴.ایده آرایش با لباس مشکی برای عروسی

استفاده از رنگ ‌های سایه روشن و شفاف در پلک ‌های بالا و پایین می‌ تواند در یک لحظه همه چیز را تغییر دهد و به عنوان یک جایگزین عالی برای رنگ های دودی در مواقعی که می‌ خواهید ظاهر خود را کمی طبیعی ‌تر جلوه دهید، عمل کند. موهای خود را براشینگ کنید و به آن موج بدهید و جواهرات ظریف انتخاب کنید. به همین راحتی شما آماده یک مهمانی باشکوه عروسی هستید. این استایل شیک و ساده برای عروسی بسیار پرطرفدار است و چشم ها را به سمت سادگی اما در عین حال جذابیت شما خیره می کند.

خانم ها در مراسم های رسمی به خصوص در عروسی ها تمایل دارند لباس مشکی بپوشند. بهترین آرایش با لباس مشکی برای عروسی این است که سایه چشم ملایم و رژلب قرمز بزنید. موها را هم ساده و مواج براشینگ کنید.

آرایش با لباس مشکی، اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید، حتما از این مدل میکاپ استقبال می کنید. از یک رنگ ملایم و براق برای سایه پشت چشم خود انتخاب کنید. ترجیحا رنگ سایه چشم و رژلب خود را از یک تناژ انتخاب کنید. سپس خط چشم دنباله دار بکشید. استفاده از رنگ های گرم و شاین دار علاوه بر این که ظرافت خاصی به چهره می دهند، هماهنگی بسیار زیادی هم با لباس مشکی دارند.

آرایش با لباس مشکی

۵.ایده آرایش برای لباس مشکی خانم رئیس

آرایش با لباس مشکی، یک خط چشم مشکی ساده به همراه رژلب به رنگ طبیعی همان چیزی است که زیبایی و سادگی را در استایل خانم های مدیر فراهم می کند. سعی کنید از خط چشم با ماندگاری طولانی استفاده کنید تا در ساعات طولانی سرکار و قرارهای کاری، نیازی به تمدید کردن آن نباشد. استفاده از کمی برنزر و هایلایتر می تواند چهره شما را شاداب و خوش آب و رنگ نشان دهد.

۶.ایده آرایش طبیعی با لباس مشکی

برای دورهمی های دوستانه، بهتر است از رنگ های ملایم و ملیح استفاده کنید. یکی از رنگ هایی که اخیرا خیلی ترند شده و در میکاپ از آن استفاده می شود، صورتی است. از یک تناژ مشابه برای پشت پلک و لب ها استفاده کنید. نیازی به کشیدن خط چشم مدل دار و دنباله دار نیست. فقط کافی است به مژه ها ریمل بزنید و ابروهایتان را نیز طراحی کنید. اگر موهایتان را بالیاژ کرده اید، حتما این سبک میکاپ را امتحان کنید و از تاثیر شگفت انگیز آن در استایل خود حیرت زده شوید.

۷.ایده آرایش خنثی با لباس مشکی

یکی دیگر از ایده های آرایش با لباس مشکی این است که از رنگ های خنثی استفاده کنید. رنگ های خنثی شامل رنگ های خاکی و کرم هستند. آرایش نود یا خنثی با هر رنگ لباس هماهنگ است؛ اما با لباس مشکی بسیار دوست داشتنی تر به نظر می رسد.

از یک سایه چشم کرم رنگ برای پشت پلک استفاده کنید. خط چشم خود را برجسته تر بکشید. برای رژلب نیز می توانید رنگ شامپاینی را انتخاب کنید. مدل موی دم اسبی بلند به همراه چتری جلوی سر به زیبایی هر چه بیشتر این سبک میکاپ کمک می کند.

بیشتر بخوانید: ترفندهای آرایشی برای جوان تر شدن: چگونه آرایش کنیم تا زیبا تر و جوان تر به نظر برسیم؟

۸.ایده آرایش با لباس مشکی برای خرید

مشکی همه چیز را شیک تر و شکیل تر می کند؛ حتی استایلی که برای خرید انتخاب می کنید. ترکیب بلوز مشکی یقه اسکی به همراه کت و شلوار جین مشکی و چکمه، باعث می شود شما فوق العاده جذاب و همچنین بسیار راحت به نظر برسید. در این سبک بهتر است میکاپ خودتان را از رنگ های با تناژ قرمز انتخاب کنید تا صورت تان شاداب تر به نظر برسد.

آرایش با لباس مشکی

۹.ایده آرایش با لباس مشکی مثل یک سلبریتی

زمانی که قصد پوشیدن یک لباس جذاب مشکی برای مهمانی یا مراسم شب را دارید، می توانید از این سبک میکاپ پیروی کنید. آرایش چشم ملایم کنید و از مژه مصنوعی طبیعی استفاده کنید. مژه مصنوعی باعث می شود چشم های شما درشت تر و خوش حالت تر جلوه کند. در عین حال سبک آرایش چشم ملایم در کنار رژلب شاینی و بسیار روشن باعث می شود استایل شما مثل سلبریتی ها باشد.

اگر می خواهید مثل یک سلبریتی در مهمانی ها بدرخشید، در میکاپ خود از رنگ های ملایم استفاده کنید. در مقابل، به ویژگی های طبیعی خود مثل مژه ها، ابروها و مدل مو توجه زیادی نشان دهید.

۱۰.ایده آرایش برای قرار ناهار

لباس مشکی در همه شرایط حتی برای یک قرار ناهار بسیار ایده آل است. برای این سبک آرایش، پلک پایینی خود را هم مداد مشکی بزنید. سپس گوشه داخلی چشم ها را سایه شاین روشن بزنید. این کار باعث می شود تا چشم ها شاداب تر به نظر برسند. ریمل خود را چند بار روی مژه ها بزنید. یک کانتور نرم روی گونه ها و سپس هایلایتر بزنید. در نهایت آرایش خود را با رژلب صورتی به اتمام برسانید. در موقعیت های خاص، سعی کنید به هماهنگی استایل تان با کیف و کفش نیز توجه داشته باشید. به عنوان مثال، برای یک قرار دوستانه، استفاده از کیف و کفش صورتی می تواند لباس مشکی شما را از یکنواختی خارج کند.

۱۱.آرایش مخصوص اسپرت پوش ها

خط چشم کشیده، ابروهای طراحی شده و سایه چشم روشن به وضوح چشم ها کمک می کند و ظاهری طبیعی به میکاپ شما می دهد. اگر می خواهید کمی رنگ به ظاهر مشکی اسپرت خود اضافه کنید، می توانید سایه چشم و رژلب خود را به رنگ های متالیک در بیاورید. اما سعی کنید ظاهر میکاپ تان را خنثی نگه دارید. در کنار شلوار جین آبی و کت چرم مشکی خود، از اکسسوری های زیاد مثل گردنبند و انگشتر نیز استفاده کنید.

۱۲.آرایش جسورانه با لباس مشکی

می خواهید ظاهر خود را جسورانه تر نشان دهید؟ نظرتان در مورد کلاه کابوی مشکی و دستمال گردن همراه با کت و شلوار مشکی چیست؟ ترجیحا دستمال گردن را از یک رنگ دیگر انتخاب کنید تا ظاهر تماما مشکی شما از حالت یکنواختی خارج شود. در میکاپ نیز سعی کنید برای لب ها از یک رنگ قرمز تیره استفاده کنید. برعکس، سایه چشم شما باید روشن بوده و خط چشم خود را نیز دنباله دار بکشید.

آرایش با لباس مشکی

۱۳.آرایش با لباس مشکی مخصوص قرارهای شبانه

زمانی که رژ لب نارنجی روشن با یک لباس مشکی ست می شود گرما را به ارمغان می آورد و جایگزین شیکی برای رنگ های قرمز یا زرشکی است. با توجه به اینکه این رنگ رژلب برای تمام سال مناسب است، چند رنگ قرمز نارنجی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک مورد علاقه شماست.

تأکید بر هماهنگی رنگ چشم ها و لب ها در هنگام پوشیدن لباس مشکی، تعادل و تطبیق پذیری را به آرایش شما می بخشد، زیرا می توانید هر پالت رنگی را که می خواهید انتخاب کنید. گزینه ها واقعاً بی پایان هستند. رنگ سایه چشم نارنجی ملایم روی چشم ‌ها و لب ‌ها در اینجا نمونه‌ ای عالی از این قاعده است.

۱۴.ایده آرایش با لباس مشکی تینیجری

تینیجرها علاقه زیادی به پوشیدن هودی دارند. خب بهترین استایلی که می توان با هودی ست کرد این است که آرایش خود را ساده و طبیعی نگه دارید. ابروهایتان را ژل بزنید. روی مژه های پلک بالا و پایین ریمل بزنید. برای آرایش لب نیز سعی کنید به یک برق لب روشن اکتفا کنید. مدل موی خود را نیز دم اسبی انتخاب نمایید. برای استایل یک نوجوان خیلی مهم است که سبک آرایش و پوشش خود را ساده و طبیعی انتخاب کند. این کار نه تنها شما را زیباتر نشان می دهد، بلکه باعث می شود سن تان بیش از حد نشان داده نشود.

نوجوان هستید یا مثل نوجوان ها تمایل دارید هودی بپوشید؟ بهترین آرایش هماهنگ با این استایل، داشتن یک سبک طبیعی و دخترانه است. از رنگ های ملایم استفاده کنید. لب ها را براق تر کنید و مدل موها را دم اسبی بالای سر ببندید.

سخن آخر

سبک مو و آرایش با استایل لباس مشکی اهمیت بسیاری دارد. در هر موقعیت باید از یک سبک لباس مشکی خاص و آرایش مخصوصی استفاده کرد. در این مطلب، ۱۴ ایده برای آرایش با لباس مشکی در انواع موقعیت ها و سنین مختلف را به شما معرفی کردیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشند. چنانچه هر گونه سوال یا نظر در مورد آرایش با لباس مشکی دارید، خوشحال می شویم از طریق قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم با عینک: چه کار کنیم تا آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کنه؟ + ۱۰ ترفند حرفه ای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا