;
آرایش و زیباییدنیای مد

ماسک موی طبیعی: ۶ ماسک موی جادویی برای رشد و نرمی انواع مو  

ماسک موی طبیعی: همه می خواهند موی نرم، درخشان، پرپشت و مهمتر از همه سالم داشته باشند. با این حال، اکثر ما با مشکلات موهای خشک، شکننده و ضعیف مواجه هستیم.

در بین محصولات مختلف موجود در بازار، ماسک های زیادی وجود دارد که به نظر می رسد موها را از ریشه تا نوک آن تغذیه می کند و برای جوانسازی موها موثر است. با این وجود، این محصولات دارای مواد نگهدارنده و شیمیایی هستند. بنابراین مراقبت مداوم و انتخاب محصولات مناسب برای حفظ سلامت مو بسیار مهم است.

بنابراین بهترین گزینه برای مراقبت از مو، استفاده از ماسک موی طبیعی است. مواد طبیعی که باعث درخشش و رشد انواع مو می شود. در بخش آرایش و زیبایی چشمک ۶ ماسک موی طبیعی برای انواع مو معرفی می شود. با استفاده از این ماسک های خانگی، موهای تان قوی، سالم و درخشان می شود.

بیشتر بخوانید: صاف کردن مو: با شیر در ۵ مرحله موهای خود را ابریشمی کنید

۶ ماسک موی طبیعی جادویی برای رشد و نرمی انواع مو

۱.ماسک روغن آفتابگردان

ماسک موی طبیعی، تهیه ماسک روغن آفتابگردان بسیار آسان است. این ماسک برای نرمی موهای خشک و شکننده بسیار موثر است. به علاوه باعث تغذیه و رشد موها می شود.

سه قاشق غذاخوری روغن آفتابگردان را بردارید و روی موهای خود پخش کنید. اجازه دهید ۲۰ دقیقه بماند. سپس موهای خود را با آب ولرم و فراوان بشویید.

ماسک موی طبیعی

۲.ماسک تخم مرغ

این ماسک مغذی و روشن کننده مو است. ۲ تخم مرغ کامل را با ۴ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. به طور مساوی روی موها پخش کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. سپس موهای خود را با شامپوی ملایم عمیق بشویید.

بیشتر بخوانید: 6 بهترین دستورالعمل ماسک خانگی برای ترمیم موهای آسیب دیده!

۳.ماسک عسل

ماسک موی طبیعی، ماسک عسل برای موهای خشک و شکننده بسیار ایده آل است. ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 2 قاشق غذاخوری عسل خوب مخلوط کنید. روی موها پخش کنید و با کلاه دوش یا حوله بپوشانید. بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه بماند سپس موهای خود را با آب ولرم بشویید.

۴.ماسک سرکه سیب

ماسک موی طبیعی، ماسک سرکه سیب یک درمان روشن کننده فوق العاده قوی برای مو است. ۱ فنجان سرکه سیب را با دو فنجان آب کاملا مخلوط کرده و در یک قوطی اسپری بریزید. سپس روی موهای شسته و خشک شده اسپری کنید و پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه موهای خود را با آب ولرم خوب بشویید..

این ماسک را بیش از یک بار در هفته انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که برای موهای رنگ شده مناسب نیست زیرا خطر از بین رفتن رنگ را دارد.

ماسک موی طبیعی

۵.ماسک موز و آووکادو

ماسک موی طبیعی، ماسک موز و آووکادو یک ماسک مغذی است و توصیه می شود ماهی یک بار از آن استفاده کنید. بسته به میل خود، یک موز رسیده، یک آووکادوی رسیده را خوب با هم مخلوط کنید. سپس ا قاشق غذاخوری روغن زیتون به اضافه دو قطره روغن ضروری مانند اسطوخودوس یا پرتقال را به مخلوط خود اضافه کنید. دوباره همه مواد را با هم خوب هم بزنید.

سپس مخلوط را روی موهای شسته و خشک خود بمالید، بگذارید ۱۵ تا ۳۰ دقیقه بماند. دوباره موهای خود را با آب و شامپوی ملایم بشویید و خشک کنید.

بیشتر بخوانید: چند وقت یکبار باید موهای مان را رنگ کنیم تا آسیب نبیند + ۹ نکته مهم

۶.ماسک میوه

ماسک میوه یک ماسک مو مغذی است که طبیعی بودن مو را باز می گرداند. نصف موز، یک چهارم آووکادو، یک چهارم خربزه، یک قاشق غذاخوری روغن جوانه گندم و یک قاشق غذاخوری ماست ساده را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید.

به طور مساوی روی موها پخش کنید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند. سپس موهای خود را با شامپوی ملایم عمیق بشویید.

بیشتر بخوانید: ۴ نکته مهم برای مراقبت از موهای نازک + جلوگیری از ریزش مو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا