;
آرایش و زیبایی

استفاده صحیح از کرم دور چشم: برای نتیجه بهتر چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم!

استفاده صحیح از کرم دور چشم: شاید مراقبت از پوست مهم ترین جزء هر روتین زیبایی باشد. این که باید با یک پوست تمیز و مرطوب، کارتان را آغاز کنید؛ سپس آن را تقویت کنید تا بتوانید پوست سالمی داشته باشید، اهمیت بسیار بالایی دارد. همه انواع پوست ها نیاز های مختلفی دارند و پیدا کردن بهترین محصول برای روتین مراقبت از پوست تان می تواند تاثیر زیادی روی نتیجه کارتان داشته باشد که خوشبختانه منابع نامحدودی در دسترس هستند که به شما کمک می کنند تا متوجه شوید نیازهای پوستتان دقیقا چیست و چه چیزی برای شما بهترین است.

در واقع متخصصان در این باره توضیح می‌ دهند؛ برای اینکه یک روتین مناسب داشته باشید که به بهترین نتیجه برسید، اول باید نوع پوست خود را مشخص کنید. عموماً پوست افراد خشک، چرب و نرمال یا ترکیبی است. پس هر نوع پوستی متفاوت است، بنابراین نیاز های متفاوتی هم دارند.

جدا از نوع پوست، بسیار مهم است تعیین کنید که پوست تان به محصولات خاص چگونه واکنش می دهد؛ به عنوان مثال پوست حساس به محصولی نیاز دارد که عوامل مختلفی در آن در نظر گرفته شده باشد. از طرفی هم بدون توجه به اینکه نوع پوست‌تان چیست، باید بدانید که بعضی از محصولات هستند که همه می‌ توانند از فواید آن بهره‌مند شوند که یکی از آنها کرم دور چشم است. با بخش آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: 20 مهمترین کاربرد وازلین برای زیبایی و سلامت که احتمالاً از آن بی خبرید!

آموزش استفاده صحیح از کرم دور چشم

به گزارش نمناک نکات یا روال بظاهر ساده اما مهمی وجود دارد که باید هنگام استفاده از محصولات دور چشم به خاطر بسپارید:

شاید بپسندید: درمان لک قهوه ای پوست با ضد لک های گیاهی و خانگی  + روش

استفاده صحیح از کرم دور چشم

احتمالاً بپسندید: ۸ بازیگر معروف که حین ساخت فیلم و سریال ناگهانی فوت کردند!

اول از همه باید اطمینان حاصل کنید که دستان تان کاملاً تمیز هستند.

سپس مقدار کمی از کرم به اندازه یک نخود کوچک را بردارید که به اندازه کافی متراکم بوده و غلظت داشته باشد. (در واقع محصولات دور چشم غلیظ تر هستند و حالت سفتی دارند و موادشان غنی است؛ یعنی مقدار کمی از آنها هم می‌ تواند خیلی تاثیر گذار باشد.)

برای استفاده از این محصولات، پیشنهاد ما این است که از انگشت حلقه دستی استفاده کنید که دست اصلی شما نیست؛ یعنی اگر راست دست هستید، از انگشت حلقه دست چپ استفاده کنید و برعکس. انجام این کار باعث می‌ شود که فشار زیادی به این ناحیه وارد نگردد و یک تماس ملایم با زیر چشم داشته باشید و راحت تر محصول را پخش کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

هنگامی که محصول را به ناحیه مورد نظر زدید، از زیر چشم و گوشه داخلی چشم به سمت گوشه خارجی بیایید تا بهترین نتیجه را بگیرید و به یاد داشته باشید باقی مانده محصول را در اطراف استخوان ابرو پخش کنید.

پوست اطراف چشم خیلی ظریف است‌ و محصولات مربوط به اطراف چشم مخصوص این ناحیه تولید شده اند؛ بنابراین نباید از هر محصولی روی پلک چشم خود استفاده کنید و باید خیلی مراقب باشید. ازطرفی ناحیه اطراف چشم نسبت به دیگر قسمت های صورت یا بدن زود آب از دست می دهد و بیشتر در معرض خشکی قرار می گیرد؛ بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که از کرم دور چشم مناسب و آبرسان استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: با دمکرده این گیاه ریزش موهای خود را قطع کنید!

فرمول کرم دور چشم خیلی خاص و منحصر به فرد است

پوست اطراف چشم نیاز به توجه ویژه ای دارد که دلایل زیادی هم برای این موضوع وجود دارد. پوست چشم متفاوت از پوست دیگر نواحی بدن است، نازک‌تر است و بیشتر در معرض مشکلاتی مانند بیماری پوستی میلیا قرار می گیرد. در واقع پوست اطراف چشم به محصولاتی که برای نیاز منحصر به فردِ آن قسمت ساخته نشده ‌اند، واکنش نشان می دهد.

متخصصان پوست در این باره می گویند کرم دور چشم و سرم های چشم نقش زیادی در مراقبت از پوست دارند؛ بنابراین بسیار مهم است که درست انتخاب شوند. وقتی که می خواهید محصولی برای ناحیه اطراف چشم تان انتخاب کنید، مواد تشکیل دهنده آن را نیز باید در نظر بگیرید، زیرا بعضی از مواد هستند که نباید داخل محصول وجود داشته باشند که یکی از این مواد رایحه است.

شاید بپسندید: طلا و زیورآلات مناسب برای خانم های قد کوتاه

استفاده از کرم دور چشم

شاید بپسندید: رازهای زیبایی طبیعی زنان ترکیه فاش شد!

در واقع رایحه می تواند یک ماده حساسیت ‌برانگیز باشد که باعث واکنش آلرژیک خواهد شد.

از طرفی موادی هم وجود دارند که برای ناحیه چشم بسیار مفید هستند؛ به عنوان مثال ویتامین A و ویتامین E به اندازه ترکیباتی مانند سرامید ها و پپتید ها مؤثر می باشند و همه، تاثیرات مثبتی روی پوست صورت دارند. بعضی از این کرم ها حتی برای از بین بردن تیرگی زیر چشم و یا از بین بردن اثرات پیری ساخته و تولید شده اند.

درست استفاده کردن از کرم اهمیت بسیار زیادی دارد؛ هنگامی که صحبت از محصولات مربوط به دور چشم می شود، نه تنها فرمولاسیون و مواد تشکیل دهنده اهمیت دارد‌، بلکه روش استفاده هم بسیار مهم است.

احتمالاً بپسندید: با روتین ضد پیری جنیفر لوپز شما هم جوان بمانید!

 شاید بپسندید:

احتمالاً بپسندید: 16 مهمترین راز زیبایی و تناسب اندام زنان چینی!

۵ چیزی که در مورد پریود به دخترتان نباید بگویید!

احتمالاً بپسندید: مژه های بلند و پرپشت: ۹ خوردنی که مژه ها را دوبرابر می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا