;
تفریح و سرگرمی

آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها: تفاوت‌های تصویر را در 10 ثانیه پیدا کنید!

آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها:پازل هایی که همواره شناخت و شناسایی تفاوت ها را مورد توجه قرار می دهد از کودکی مورد علاقه ام بودخ است. این تصاویر به خوبی می توانند دقت و تمرکز افراد را افزایش دهند. چرا که افراد برای حل این پازل ها باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنند. در آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها شما باید بتوانید تفاوت در تصویر بالا و پایین را در کمتر از 10 ثانیه شناسایی کنید.

این پازل ها دقیقاً توهمات نوری «واقعی» نیستند، اما مطمئناً گاهی اوقات راهی برای فریب دادن چشمان شما دارند! برخی از آنها به قدری پیچیده هستند که یافتن تمام تفاوت های بین دو تصویر می تواند خسته کننده باشد. با این حال، امیدواریم که این پازل تفاوت آنقدر سخت باشد که شما را کمی به چالش بکشد، اما شما را خسته نکند! در این تصویر آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها 9 تفاوت اساسی وجود داردو شما برای پیدا کردن هر کدام فقط یک ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز ساحل:افراد با تمرکز بالا 11 تفاوت پنهان تصویر را به راحتی پیدا می‌کنند!

آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها

در آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها باید تفاوت ها را شناسایی کنید. برای به دست آوردن تمام موارد، باید بسیار دقیق نگاه کنید. اما، من به شما قول می دهم که می توانید همه را در تصویر شناسایی کنید. آیا می توانید تفاوت های این پازل را تشخیص دهید؟ پس با دقت به تصویر آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها نگاه کنید!

شاید بپسندید: آزمون بینایی زنبور متفاوت:برای پیدا کردن زنبور تنها 10 ثانیه وقت دارید!

آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها

شاید برایتان جالب باشد: از هر 100 نفر تنها یک نفر می تواند شتر پنهان شده در تصویر سه بعدی را پیدا کند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز

اگر به قسمت متن رسیدید احتمالا نتوانسته اید تفاوت ها را شناسایی کنید. اما اگر توانستید که پازل را حل کنید به شما بسیار تبریک می گویم. دقت و بینایی شما بسیار عالی است. اگر هم تاکنون موفق نشده اید می توانید برای دیدن تفاوت ها در تصویر به پایین صفحه مراجعه کنید. تفاوت ها کاملا مشخص شده اند.

شاید بپسندید: تست بینایی منظره:فقط افراد جزئی‌بین، چهره مخفی را در 10 ثانیه پیدا می‌کنند!

پاسخ آزمون

شاید برایتان جالب باشد: خرگوش کجاست؟ اگر ماهر باشید، در کمترین زمان می توانید تست را حل کنید

برای یافتن تفاوت ها باید در تصاویر به رنگ لباس ها، داشتن عینک، حضور افراد و نیز خود سالن دقت کنید. تمام تفاوت ها علامت گذاری شده است.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید: شادترین خانواده را انتخاب کنید و ببینید در زندگی چه آرزویی دارید؟

 

ایا از آزمون تمرکز امروز استفاده بردید. می توانید آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. امیدوارم از تست قدرت بینایی یا آزمون تمرکز تفاوت دانشجوها امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد:

آزمون بینایی پلنگ هیمالیا: اگر تیزبینی،پلنگ‌های برفی را در 10 ثانیه پیدا کن!

تست بینایی سه چهره:آیا می توانید 3 چهره پنهان را در تصویر پیدا کنید!؟

آزمون تمرکز حیوان: اگر 7 حیوان تصویر را پبدا کنید،تمرکز بالایی دارید!

تست بینایی خرگوش:به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های پنهان را در 7 ثانیه پیدا کند؟

در آزمون تمرکز چهره مرد را در 10 ثانیه پیدا کنی، قدرت دیدت عالیه!

تست بینایی حرف B: تیزبین‌ها می‌توانند در عرض 15 ثانیه،حرف B را پیدا کنند!

آزمون بینایی پلنگ: اگر دیدت عالیه، پلنگ استتار شده را در 10 ثانیه پیدا کن!

 

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. ردیف دوم پایین اون لباس سورمه ای،خودکار تو یه تصویر دست راست هست و تو یه تصویر دست چپ.(همون که تو یه تصویر عینک داره و تو یکی نداره)

  2. ردیف سوم از پایین اون خانم که خودکار سبز و لباس مشکی داره، تو یه تصویر عینک داره و در یه تصویر نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا