;
دنیای مدآرایش و زیبایی

۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب که هر کسی می تواند انجام دهد

این تصور اشتباه در دنیای زیبایی وجود دارد که آرایش چشم دشوار است. هر کسی نمی تواند خودش آرایش چشم را به خوبی انجام دهد. یا فقط مکاپ آرتیست ها می توانند آرایش چشم را انجام دهند. در حالی که واقعا چنین نیست. هر کسی با کمی کوشش و تمرین می تواند آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب را انجام دهد. لازم نیست حتما دوره ببینید و یا همیشه برای آرایش چشم به آرایشگاه مراجعه کنید.

شما می توانید با دیدن برخی ویدیوها و مطالعه برخی تکنیک ها، آرایش چشم را به خوبی یاد بگیرید. به علاوه شما نیاز به تمرین دارید. بارها تمرین کنید و چشم های تان را همان طور که دوست دارید آرایش کنید. ممکن است اول کمی سخت باشد اما با تمرین قطعا یاد می گیرید. از این رو، در این مطلب از سری مطالب آرایش و زیبایی چشمک به ۶ نوع آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب پرداخته ایم. آرایش چشمی زیبا که هر کسی می تواند انجام دهد.حالا آماده اید که آرایش چشم خود را شروع کنید؟ نمی دانید از کجا شروع کنید؟ فارغ از سطح مهارت تان، شما حتما می توانید این شش نوع آرایش چشم زیبا و جذاب را خودتان انجام بدهید.

بیشتر بخوانید: بهترین رنگ موهای جوان کننده: با این ۹ رنگ مو جوان تر و جذاب تر شوید

۱.چین پلک مات روشن با پلک طلایی

برای این آرایش چشم شما نیاز به یک سایه مات روشن، سایه براق طلایی و دو برس نیاز دارید. أصلا کار سختی نیست. برای شروع چشم تان را پایین نگاه دارید و با یک برس از سایه مات روشن بردارید و پشت چشم تان به ویژه قسمت بیرونی و چین چشم را سایه بزنید. سپس با برس دومی کمی سایه براق بردارید و پشت پلک تا گوشه داخلی را سایه بزنید. البته با کمی تمرین شما می توانید به جای استفاده از برس ها با انگشت دست تان هم  این کار را انجام دهید. این آرایش چشم با وجود این که بسیار ساده است اما فوق العاده چشمان شما را جذاب می کند.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید: داشتن ناخن های محکم و زیبا: با این ۱۵ نکته ناخن های زیبایی داشته باشید

۲.آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب ، آرایش چشم دودی

این سبک آرایش چشم یک سبک کلاسیک و پر طرف داری است. معمولا همه تصور می کنند حتما با سایه دودی انجام دهند. اما اگر سایه چشم دودی هم ندارید، مشکلی نیست. از خط چشم مشکی، قهوه ای تیره، خاکستری، یا حتی هر رنگی که دوست دارید، استفاده کنید. با همان خط چشم مورد علاقه تان یک خط چشم ضخیم تر از حد معمول در امتداد خط مژه پایین و بالا بکشید. پس از چند ثانیه از نوک انگشت خود یا برس استفاده کنید و آن را به خوبی در پشت پلک های تان پخش کنید. به همین راحتی می توانید انجام دهید. با چند بار تمرین می توانید این آرایش چشم را حرفه ای تر انجام دهید.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید: اسرار زیبایی طبیعی مونیکا بلوچی در ۵۷ سالگی + رژیم غذایی او

۳.سایه چشم برونز روشن

این سبک آرایش چشم بسیار ساده و بیشتر اروپایی است. اما در عین سادگی خیلی زیبا به نظر می رسد. کافی است شما هایلایتر صورت خود را بردارید و در گوشه داخلی چشم و درست زیر قوس ابروی خود بکشید. سپس، با استفاده از یک سایه چشم قهوه ای روشن یا برنز کننده خود در قسمت چین پلک های خود بیشتر سایه بزنید. تلاش کنید سایه را به خوبی پهن کنید. در مرحله آخر از ریمل تان استفاده کنید. حالا به آیینه نگاه کنید، ببینید به همین سادگی چشم های تان به صورت طبیعی زیبا شده است. این آرایش مناسب استفاده روزمره در محیط کار است.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید 6 استفاده نادرست از محصولات آرایشی که احتمالاً تاکنون نمی دانستید!

۴.آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب ، سایه های تمام مات

با ظاهری کاملا مات، خود را به دهه 90 برگردانید. این آرایش چشم بسیار ساده است. اما زمانی که از سایه‌هایی با عمق متضاد استفاده ‌کنید، چشم های تان بسیار جذاب می شود. شما می توانید قبل از آرایش چشم تان از کرم بسیار سبکی که حتی از رنگ پوست تان روشن‌تراست، روی پلک‌ های تان استفاده کنید. سپس سایه قهوه ای مات را در قسمت چین چشم و گوشه بیرونی آن استفاده کنید. به دنبال آن قهوه ای تیره تری را در لبه خط مژه بزنید. در مرحله آخر از یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید. شما آماده هستید. این ظاهر به قدری طبیعی و زیبا است است که با یک رژ لب روشن فوق العاده می شوید.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید: فواید کپسول ویتامین E برای داشتن موهای پرپشت + جلوگیری از ریزش مو

۵.سایه مایع یا کرم

سایه چشم مایع یا کرم واقعاً ساده ترین راه برای آرایش چشم است. مقداری از سایه مایع یا کرمی بردارید و با استفاده از نوک انگشت یا قلم مو، آن را در پشت چشم های تان بزنید. با انگشت دست به خوبی آن را پخش کنید. سپس با نوک انگشت یا برس کمی از برنزر خود بردارید و در قسمت چین چشم تان بزنید. به همین سادگی آرایش چشم تان زیبا و طبیعی می شود.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید: تاریخ انقضای محصولات آرایشی + نشانه های فاسد شدن آن ها

۶. آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب ، استفاده از تک سایه

آرایش چشم تک سایه مورد علاقه بسیاری از زنان است. این واقعاً ساده ترین آرایش چشم است. شما برای انجام این آرایش چشم، نیازی به زمان زیاد، قلم مو و سایه چشم خاص ندارید. بلکه می توانید این آرایش چشم را با رنگ‌های خنثی مثل رنگ قهوه‌ای عسلی و یا بسته به رنگ پوست شما، مات، براق، پاستل و روشن انجام دهید. کافی است سایه را از خط مژه تا بالای چین چشم خود بزنید. لبه های آن را محو کنید. این آرایش چشم برای کسانی که چشم های کلاه دار یا مونولید دارند بسیار عالی است. زیرا تنها یک سایه نقطه کانونی است و باعث می شود چشمان شما درشت تر و درخشان تر به نظر برسند.

البته می توانید سایه را به سمت خط مژه پایین بیاورید یا آن را خالی نگه دارید. همه چیز به ظاهری که می خواهید بستگی دارد. برای جذابیت بیشتر می توانید از یک رنگ روشن و براق به همان رنگ سایه اضافه کنید. مثلاً اگر از سایه مات پاستلی استفاده می کنید بهتر است از رنگ بنفش براق و روشن برای گوشه داخلی چشم استفاده کنید. این سبک آرایش چشم فوق العاده است.

آرایش چشم فوق العاده زیبا و جذاب

بیشتر بخوانید: فواید روشور برای سلامت پوست و زیبایی، بدون لایه بردار و ماسک شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا